Автор Тема: Chevrolet spark 0.8, 2007  (Прочитано 53686 пати)

Присутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1353
Одг: Chevrolet spark 0.8, 2007
« Одговори #90 на: 05 Декември 2018, 17:07:08 pm »
Ако ми е тенок буџетот ко сеа да, стварно е евтина кола и не бара многу за одржување, сеа има доста мани, не се споредува со друга кола, мада на повеќето мани може да им се прогледа низ прсти(нема клима, нема серво, нема централна брава, мењачов заебан, прилично тромо забрзување за на автопат, мал багажник, макар се наоѓаат верзии и со повисока опрема), ама на крутата вожња не можам, ме нервира страшно, ко роуд бајк треска на дупки, а повеќето наши патишта се со дупки. На позитивната страна мала потрошња(на плин скоро ко без пари ама ќе ти фати пола багажник), евтино одржување, евтини гуми, евтини делови, и регистрација евтина ако имаш веќе некој попуст на осигурување не знам како иде. Главно брка работа без проблем за сега, па понатаму ако успеам да направам повеќе кеш би идел на нешто поудобно. Те полажа ахтунгот дека добро се ебе?  ;D ;D па и не е далеку од вистината, спушташ ручна ставаш у прва, ги навалуваш седиштата назад и добиваш спална  ;D ;D ;D
« Последно менување: 05 Декември 2018, 17:58:44 pm Ѓорѓи »

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5653
Одг: Chevrolet spark 0.8, 2007
« Одговори #91 на: 05 Декември 2018, 18:55:02 pm »
Teraj sparkot za nasi uslovi i standard ekstra kolice. Ako ne patis od nekoj kompleks na megalomanija super e autoto. Imame 3 sluzbeni kaj nas po kakvi dupki se terani i koj sve negi vozi ene gi ne zastanuvaat ne pa za domasna upotreba. Kako sto navede evtino odrzuvanje sto e najbitno za obicni smrtnici za nedaj boze ako nesto kiksne pravis menjas del i teras a ne dase molis da ne se rasipe deka delor e 1/8 od kolata.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Chevrolet spark 0.8, 2007
« Одговори #92 на: 05 Декември 2018, 21:16:08 pm »
Ако ми е тенок буџетот ко сеа да, стварно е евтина кола и не бара многу за одржување, сеа има доста мани, не се споредува со друга кола, мада на повеќето мани може да им се прогледа низ прсти(нема клима, нема серво, нема централна брава, мењачов заебан, прилично тромо забрзување за на автопат, мал багажник, макар се наоѓаат верзии и со повисока опрема), ама на крутата вожња не можам, ме нервира страшно, ко роуд бајк треска на дупки, а повеќето наши патишта се со дупки. На позитивната страна мала потрошња(на плин скоро ко без пари ама ќе ти фати пола багажник), евтино одржување, евтини гуми, евтини делови, и регистрација евтина ако имаш веќе некој попуст на осигурување не знам како иде. Главно брка работа без проблем за сега, па понатаму ако успеам да направам повеќе кеш би идел на нешто поудобно. Те полажа ахтунгот дека добро се ебе?  ;D ;D па и не е далеку од вистината, спушташ ручна ставаш у прва, ги навалуваш седиштата назад и добиваш спална  ;D ;D ;D
Ќе не насамаре Ахтунот да земеме сите спарковци,може и посебен форум да отвореме 😃😁😂

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен malinamamun

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 552
Одг: Chevrolet spark 0.8, 2007
« Одговори #93 на: 06 Декември 2018, 01:30:35 am »
Ова на ЃорЃи е доста ново ако се реални километриве.
Јас немам некое баш позитивно искуство. Кога го имав на времето, делови имаа само 2-3 во Скопје (еден во Ѓорче, Злате Цимбир и уште еден мислам Бутел дека беше. Сите лупаа цени како за BMW да се работи, па дури и слични цени.
На крај тек пред да го продадам, најдов еден фер дечко во Радишани на последна автобуска. Случајно имаше растурено еден Спарк и од него земав, ако памтам добро калници и уште нешто.  Само од него добив некоја си реална цена.

Па би препорачал да се повнимава на тоа дали има резерва делови . Спарк (моево имаше поминато 127 000 килом) знаат да имаат такви фалинки особено ако е извозено, (како брава да зеза, свирка, пластики некои да се скршат и други ситници кои според секоја логика не би требале да чинат многу, но нашиве продавачи свесни дека ги нема многу растурено делови, тогаш си лупаа цени.
Не сум во тек како стои денес работата, ама ако се оди по некоја моја логика спарковите се неисплатливи да се увезуваат за делови, бидејќи  горе на запад се продаваат скапо. А и превоз кога ќе се плати, останува дека делови резервни може да се најдат само од некое тука удрено.

Ми се расипа некој дел околу бравата. ( сега не памтам што). Никој не ми го даваше делот под 25 евра. Морав да го платам и да го земам.
Некој ден подоцна братучед зема за неговата C4 picasso цела врата комплет за 30 евра. И брава и прозор и кедер и се.

Предности му се мала потрошувачка, убаво парно кое загрева многу брзо, и што може да се пикне и паркира секаде и евтини мали сервиси.
Ако не можете да се снајдете со делови, пишете ќе ви помогнам околу човекот. Се надевам нешто му останало од Спаркот за продавање





Присутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1353
Одг: Chevrolet spark 0.8, 2007
« Одговори #94 на: 06 Декември 2018, 21:50:10 pm »
Па реални се километриве 70 годишен дедо го возел, башка знам уште двајца со спаркови, први газди, другаркава има 46000, другаров со сивиот спарк (сликата на 4та страна од темава) тогаш имаше 38000, сеа глеам бааѓи се напнал и тој е скоро накај 47000. А за делови не знам баш (се надевам нема да ми требат скоро) но пример филтериве и свеќициве се малтене џабе. За каишиве имам фора уште 15-16000км
« Последно менување: 06 Декември 2018, 21:56:28 pm Ѓорѓи »

Присутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1353
Одг: Chevrolet spark 0.8, 2007
« Одговори #95 на: 23 Март 2019, 15:40:07 pm »
58600 вратен летниот сет, 2600км со зимските гуми се покажаа одлично на мраз и снег, но прилично лошо за кочење на суво како што пишуваше и на тестовите за нив.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Chevrolet spark 0.8, 2007
« Одговори #96 на: 23 Март 2019, 21:49:58 pm »
Ако ми е тенок буџетот ко сеа да, стварно е евтина кола и не бара многу за одржување, сеа има доста мани, не се споредува со друга кола, мада на повеќето мани може да им се прогледа низ прсти(нема клима, нема серво, нема централна брава, мењачов заебан, прилично тромо забрзување за на автопат, мал багажник, макар се наоѓаат верзии и со повисока опрема), ама на крутата вожња не можам, ме нервира страшно, ко роуд бајк треска на дупки, а повеќето наши патишта се со дупки.

Вожњата не е многу крута, таква е каква што треба да биде за низ град.
Тебе те нервира што ти тропаат буферите на задните амортизери. Фабричките не траат многу долго. Појди на сервис да ти стават  нови задни бафери да видиш каква разлика ќе има.

Присутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1353
Одг: Chevrolet spark 0.8, 2007
« Одговори #97 на: 17 Јуни 2019, 13:35:55 pm »
61150, направив 10000км втор сервис и втора регистрација, на технички рекоа ручната слабо фаќала, ја пошо не дрифтам неам приметено ;D ако приметам може и ќе ја однесам да ја стегнат ако не пред следна регистрација  ;D ;D

Ако ми е тенок буџетот ко сеа да, стварно е евтина кола и не бара многу за одржување, сеа има доста мани, не се споредува со друга кола, мада на повеќето мани може да им се прогледа низ прсти(нема клима, нема серво, нема централна брава, мењачов заебан, прилично тромо забрзување за на автопат, мал багажник, макар се наоѓаат верзии и со повисока опрема), ама на крутата вожња не можам, ме нервира страшно, ко роуд бајк треска на дупки, а повеќето наши патишта се со дупки.

Вожњата не е многу крута, таква е каква што треба да биде за низ град.
Тебе те нервира што ти тропаат буферите на задните амортизери. Фабричките не траат многу долго. Појди на сервис да ти стават  нови задни бафери да видиш каква разлика ќе има.
не тропа ништо, јасно ми е дека треба да е малце потврда амортизацијата за тесна и висока кола, веројатно затоа и ми делува круто си се осеќаат сите дупки патот кочани-штип и таму кај три чешми кај шо е дозволено 100 ми е хорор, возам 60-70 преку сила.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1758
Одг: Chevrolet spark 0.8, 2007
« Одговори #98 на: 17 Јуни 2019, 14:02:13 pm »
Ако ми е тенок буџетот ко сеа да, стварно е евтина кола и не бара многу за одржување, сеа има доста мани, не се споредува со друга кола, мада на повеќето мани може да им се прогледа низ прсти(нема клима, нема серво, нема централна брава, мењачов заебан, прилично тромо забрзување за на автопат, мал багажник, макар се наоѓаат верзии и со повисока опрема), ама на крутата вожња не можам, ме нервира страшно, ко роуд бајк треска на дупки, а повеќето наши патишта се со дупки. На позитивната страна мала потрошња(на плин скоро ко без пари ама ќе ти фати пола багажник), евтино одржување, евтини гуми, евтини делови, и регистрација евтина ако имаш веќе некој попуст на осигурување не знам како иде. Главно брка работа без проблем за сега, па понатаму ако успеам да направам повеќе кеш би идел на нешто поудобно. Те полажа ахтунгот дека добро се ебе?  ;D ;D па и не е далеку од вистината, спушташ ручна ставаш у прва, ги навалуваш седиштата назад и добиваш спална  ;D ;D ;D

Јас и ти едни од ретките што уште возиме коли без серво и клима, hard core ;D

Присутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1353
Одг: Chevrolet spark 0.8, 2007
« Одговори #99 на: 17 Јуни 2019, 14:36:13 pm »
Тоа е, мора некој и да се мачи, ама барем има помалце делови за расипување и помалце потрошувачи  ;D ;D

Присутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1353
Одг: Chevrolet spark 0.8, 2007
« Одговори #100 на: 02 Ноември 2019, 16:27:38 pm »
65120, точно две години во моја сопственост, сменета навлаката за воланот, кој е во прилично очајна состојба, понатаму ако најдам некаде може да го средам или да ставам нов. Другото за сега се е во ред.


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Chevrolet spark 0.8, 2007
« Одговори #101 на: 02 Ноември 2019, 16:46:30 pm »
Реш испечен волан ;D

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Chevrolet spark 0.8, 2007
« Одговори #102 на: 02 Ноември 2019, 17:50:42 pm »
Еееее,требало да ставеш 'спорт' навлака или тупе р 😁

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Chevrolet spark 0.8, 2007
« Одговори #103 на: 02 Ноември 2019, 17:57:03 pm »
65120, точно две години во моја сопственост, сменета навлаката за воланот, кој е во прилично очајна состојба, понатаму ако најдам некаде може да го средам или да ставам нов. Другото за сега се е во ред.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Честито километражата и навлаката, ама да му е*ам мајката бе брат, не ти смета што не е центрирана на средина? ;D

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7826
  • Плинаш!!!
Одг: Chevrolet spark 0.8, 2007
« Одговори #104 на: 02 Ноември 2019, 22:57:46 pm »
Зашто не си зема навлака од онаа со конец што се врзува? Многу убаво изгледа а не е скапа, мислам околу 350 денари беше.

Што мака видел воланов на таа километража волку да се уништи?

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk