Ова на ЃорЃи е доста ново ако се реални километриве.
Јас немам некое баш позитивно искуство. Кога го имав на времето, делови имаа само 2-3 во Скопје (еден во Ѓорче, Злате Цимбир и уште еден мислам Бутел дека беше. Сите лупаа цени како за BMW да се работи, па дури и слични цени.
На крај тек пред да го продадам, најдов еден фер дечко во Радишани на последна автобуска. Случајно имаше растурено еден Спарк и од него земав, ако памтам добро калници и уште нешто. Само од него добив некоја си реална цена.
Па би препорачал да се повнимава на тоа дали има резерва делови . Спарк (моево имаше поминато 127 000 килом) знаат да имаат такви фалинки особено ако е извозено, (како брава да зеза, свирка, пластики некои да се скршат и други ситници кои според секоја логика не би требале да чинат многу, но нашиве продавачи свесни дека ги нема многу растурено делови, тогаш си лупаа цени.
Не сум во тек како стои денес работата, ама ако се оди по некоја моја логика спарковите се неисплатливи да се увезуваат за делови, бидејќи горе на запад се продаваат скапо. А и превоз кога ќе се плати, останува дека делови резервни може да се најдат само од некое тука удрено.
Ми се расипа некој дел околу бравата. ( сега не памтам што). Никој не ми го даваше делот под 25 евра. Морав да го платам и да го земам.
Некој ден подоцна братучед зема за неговата C4 picasso цела врата комплет за 30 евра. И брава и прозор и кедер и се.
Предности му се мала потрошувачка, убаво парно кое загрева многу брзо, и што може да се пикне и паркира секаде и евтини мали сервиси.
Ако не можете да се снајдете со делови, пишете ќе ви помогнам околу човекот. Се надевам нешто му останало од Спаркот за продавање