Автор Тема: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi  (Прочитано 60638 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #255 на: 16 Февруари 2018, 12:08:20 pm »

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #256 на: 16 Февруари 2018, 15:46:34 pm »
Тука негде се со заден погон 440, само што таа кола има звук некаков задоволителен за разлика од оваа.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #257 на: 02 Март 2018, 13:10:25 pm »

Отсутен Дибидус

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1758
  • Veritas Vos Liberabit
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #258 на: 02 Март 2018, 16:35:05 pm »
Абе некој го има видено, слушнато @zlatkoa ?   Шо се стори тоа момче?
Brains are awesome. I wish everybody had one.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #259 на: 02 Март 2018, 16:38:14 pm »
Го развозува Stinger-от...до прв сервис па ќе пише што како ::)


Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #260 на: 02 Март 2018, 16:51:11 pm »
Го видов белиов Стингер пред некој ден кај Бриколаж, преубава кола

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #261 на: 09 Март 2018, 22:45:23 pm »

На моменти трола, ама добар тест и убаво ме насмеа

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #262 на: 10 Мај 2018, 17:16:42 pm »
Имав прилика да го повозам белиот 2.2crdi Stinger...Па еве ги моите 2 дени:

Вожња...ни многу стегната ни многу мека, се осеќаат поголеми дупки со 18ки и се навалува во кривини малку повеќе односно се осеќа тежината...иначе стабилна и рафинирана на брзини до 170км/ч. над тоа почнува галама (импресивно).

Управување = има голема разлика во тежината на сервото при мали и големи брзини/многу осетливо...а на повисоки брзини не е баш прецизно, цело време ги гаѓав лентите со ситни корекции...круг на вртење импресивно мал.

Погон 4wd = јбг нема шлајфки/дрифтои.

Опрема = Све што на некој реално би му потребало има, не пробав скоро ништо освен вентилирани седишта и адаптив драјв или како и да се вика тоа со модовите comfort/sport.

Мотор = бездушен со чкарт вештачки звук, огромна турбо дупка на почеток, краткотраен вртежен момент и после 4к обртаи све паѓа у вода.

Мењач = мазен, релативно брз, нервира што не дава целосна контрола, по кратко време сам ќе си смени во повисока брзина.

Кочници = Ок...типично подесени како за секоја Кia/Hyundai првично преосетлива и остатокот патот на педалата треба да се нагази убаво, но лесно се справува со тежината.

Ентериер = напред просторна и удобна, позади не баш, двајца седат во пристоен комфор, но ако се повисоки од 180 главата допира горе и колената допираат во предните седишта ако напред седи некој 180 или повисок, багажник солиден...ергономија одлична.

Прегледност = позади 0, мртов агол 0, напред и странично ок.

Екстериер = мене лично ми се допаѓа

Целокупен впечаток = Интересно ауто, удобно, тивко, пуно опрема, фенси дизајн, квалитетни материјали и изработка, солидно GT. Не би можел да дадам финална оцена заради моторот и погонот...ама мислам дека е одличен прв обид на Киа во овој сегмент...секоја чест.

Побарав понуда за (според мене) идеалната изведба: 2.0 T-GDi заден погон, основен пакет опрема ADVANCE + доплата за LSD + сончев кров + керамик сива, на ова ми додале некои безбедносни системи што никад нема да ги употребам (Адаптивен темпомат, Систем за автономно сопирање, Систем за одржување на возилото во лента) = и понудата гласи 37к (на сајтот е 38.000 без додатоциве мои и нивни).

Да е 35к а мислам дека е возможно да се стигне до таа цена (повикај пријател/компензација..итд)...би било ЕКСТРЕМНО ДОБРА ПОНУДА, најмногу затоа што се добива 7год гаранција и комплетно опремено “УНИКАТ“ возило со заден погон доволно моќ и fucking фабричко LSD...BMW 4ка ГТ со слична опрема и мотор преку 50к ќе фати и пак ќе биде без LSD.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #263 на: 10 Мај 2018, 17:26:37 pm »
Начелно се согласувам - простор за глава е проблем, за повисоки луѓе - резултат на линијата на кровот. Ама у суштина, има доволно простор.

А дрифтчиња има, верувај, само треба да исклучиш ESP и да бидеш малку поупорен. Во Sport се елиминира и турбо-дупката - односно не е турбо-дупка колку што е намерно внесен „лаг“ во педалата за гас. Али да, као и скоро секој турбодизел, после 4к почнува да губи здив.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #264 на: 10 Мај 2018, 19:51:51 pm »
Зошто некој намерно би внесувал лаг у педаља за гас?! Тоа се граничи со било која рационалност. Мене ми пречи и оној мини-лаг што го имаат Н/А мотори кои имаат електронско тротл боди, а не па намерно некој да ми внесуе лаг..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #265 на: 10 Мај 2018, 20:57:45 pm »
Еко мод е лагот.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #266 на: 10 Мај 2018, 20:59:19 pm »
Јеп.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #267 на: 10 Мај 2018, 22:43:51 pm »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #268 на: 11 Мај 2018, 20:34:00 pm »
Ќе се посерат ко со Оптима, овие се добри само кога се евтини ...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #269 на: 11 Мај 2018, 20:36:50 pm »
Ќе се посерат ко со Оптима, овие се добри само кога се евтини ...
Ете го горе муабетот. 35к за корејска А7.

« Последно менување: 11 Мај 2018, 22:32:43 pm Deni »