Автор Тема: Кое ново возило до 10500евра?  (Прочитано 60405 пати)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #105 на: 30 Јануари 2020, 09:01:56 am »
Бре бре бре какви критериуми имате, да се чуди човек.
А незнам што очекувавте за 8000 евра?
Дисплеи? Фелни? Седишта како на тркачка кола?

Затоа реков. Подобро да го видиш тенеќето како изгледа па да се одлучиш дали ке го купиш или пак да се возиш во фул напукана кола, а да го добиеш тенеќето?
;)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #106 на: 30 Јануари 2020, 09:15:04 am »
@SaleSk јас на пример имам стварно минимални очекувања од возилото, незнам дали со возел Сандеро, ама тоа е катастрофа.
Пример еве и Сузуки Целерио или Балено, Целериото е грдо, Баленото е ОК, двете немаат изолација, пластични се, седиштата се жали боже меки, ама затоа моторот и мењачот се одлични, лесни се, убаво и мазно возат низ град, Целериото има фанатстично вртење на предните тркала, па можеш во многу мал простор да го маневрираш, тоа и така е мало количе па ова со кругот на вртење е јаготка на шлагот, бркаат работа.
Во Сандерото се е за нигде, правено без идеја за што и за каде е наменето.

До ценава наведена Пандата мислам дека е најдобра опција, најкомплетна кола, Сузуки исто ако има Свифт до таа цена.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #107 на: 30 Јануари 2020, 09:17:17 am »
Интересен концепт е хибридот на сузуки но некако ми личи повеќе на „фејк хибрид“. Сепак до некаде има смисла концептот. https://www.whatcar.com/news/used-suzuki-swift-hybrid-long-term-test-review/n20125

Edit:
Цитат
Swift uses a 12-volt lithium ion unit that lives under the passenger seat, but with a capacity of just 0.37kWh, it's not enough to power the car alone for any great distance. Instead, it provides assistance when setting off and under hard acceleration to reduce the demand on the engine. It can even run various ancillaries at traffic lights to keep the engine switched off for longer and therefore improve fuel economy and reduce emissions. Well, at least that’s the theory.
Aпсолутно. Тоа и е поентата. Не гледам што е фејк кога смислиле многу едноставен систем кој си ја врши работата за симболичен надомест. Идејата е одлична според мене.

„Фејк“ го ставив во наводници бидејќи кога некој ќе стави Хибрид во името на возилотоо очекувањата се различни. Реално мене лично не ми смета за кола во ценовниот ранг, едноставно само не ми е хибрид од кој очекувам автономија на движење исклучително на електричен погон, па дури и да се 2 км.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #108 на: 30 Јануари 2020, 09:32:37 am »
Интересен концепт е хибридот на сузуки но некако ми личи повеќе на „фејк хибрид“. Сепак до некаде има смисла концептот. https://www.whatcar.com/news/used-suzuki-swift-hybrid-long-term-test-review/n20125

Edit:
Цитат
Swift uses a 12-volt lithium ion unit that lives under the passenger seat, but with a capacity of just 0.37kWh, it's not enough to power the car alone for any great distance. Instead, it provides assistance when setting off and under hard acceleration to reduce the demand on the engine. It can even run various ancillaries at traffic lights to keep the engine switched off for longer and therefore improve fuel economy and reduce emissions. Well, at least that’s the theory.
Aпсолутно. Тоа и е поентата. Не гледам што е фејк кога смислиле многу едноставен систем кој си ја врши работата за симболичен надомест. Идејата е одлична според мене.

„Фејк“ го ставив во наводници бидејќи кога некој ќе стави Хибрид во името на возилотоо очекувањата се различни. Реално мене лично не ми смета за кола во ценовниот ранг, едноставно само не ми е хибрид од кој очекувам автономија на движење исклучително на електричен погон, па дури и да се 2 км.
Сега веќе сите нудат Mild Hybrid од Голф до Рејнџ ровер. Тоа што Сузуки ги престасал и понудил порано не се криви сузуки.



Сузуки е една од ретките аутца што постигнува декларирана потрошња. Во СКопје ова ќе е 40-50% повеќе од пишаното тука ама сепак ќе е меѓу најекономичните возила во градот.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #109 на: 30 Јануари 2020, 09:47:00 am »
@SaleSk јас на пример имам стварно минимални очекувања од возилото, незнам дали со возел Сандеро, ама тоа е катастрофа.
Пример еве и Сузуки Целерио или Балено, Целериото е грдо, Баленото е ОК, двете немаат изолација, пластични се, седиштата се жали боже меки, ама затоа моторот и мењачот се одлични, лесни се, убаво и мазно возат низ град, Целериото има фанатстично вртење на предните тркала, па можеш во многу мал простор да го маневрираш, тоа и така е мало количе па ова со кругот на вртење е јаготка на шлагот, бркаат работа.
Во Сандерото се е за нигде, правено без идеја за што и за каде е наменето.

До ценава наведена Пандата мислам дека е најдобра опција, најкомплетна кола, Сузуки исто ако има Свифт до таа цена.
По таа логика и Џулиета е катастрофа.
Секое отпуштање кумплунг стапалото закача на некоја пластика, чувството внатре е како да си седнал во кола од Б сегмент, позади треба со кацига да седиш бидејки мислам секаде ја удирав главата :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #110 на: 30 Јануари 2020, 10:03:19 am »
Дечки каква Дачиа Сандеро бе, не се зафркавајте.
Во Спејс Стар немам седнато или пак возено и нема да го коментирам ама Дачиа Сандеро не, колата како на час по ОТП да ја скалапале по школите низ Романија.
Исто, исто и со спејс старот. Затоа ги споредувам :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #111 на: 30 Јануари 2020, 10:37:56 am »
@SaleSk јас на пример имам стварно минимални очекувања од возилото, незнам дали со возел Сандеро, ама тоа е катастрофа.
Пример еве и Сузуки Целерио или Балено, Целериото е грдо, Баленото е ОК, двете немаат изолација, пластични се, седиштата се жали боже меки, ама затоа моторот и мењачот се одлични, лесни се, убаво и мазно возат низ град, Целериото има фанатстично вртење на предните тркала, па можеш во многу мал простор да го маневрираш, тоа и така е мало количе па ова со кругот на вртење е јаготка на шлагот, бркаат работа.
Во Сандерото се е за нигде, правено без идеја за што и за каде е наменето.

До ценава наведена Пандата мислам дека е најдобра опција, најкомплетна кола, Сузуки исто ако има Свифт до таа цена.

Имам Докер, што во ентериерот и изработката се тука некаде. Така да не е очајна како што ја представи, туку е со квалитет како кај сите возила од тој ценовен ранг и тие такви вонаби фирми. Докерот има одличен мотор, 1.5 дци и за работата за која е купен е предобар до сега и сме презадоволни.
Пандата, има неспоредливо подобра пластика, општо и целото чувство во колата е друго.

Акол ги споредувам, и по годиште и по се, Пандата имаше повеќе дефекти од Докерот. Воланот и материјалот од кој се изработени, кај Пандата е на многу повисоко ниво, но и тој и тој се излижаа на скоро иста километража...

Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #112 на: 30 Јануари 2020, 10:40:50 am »
Интересен концепт е хибридот на сузуки но некако ми личи повеќе на „фејк хибрид“. Сепак до некаде има смисла концептот. https://www.whatcar.com/news/used-suzuki-swift-hybrid-long-term-test-review/n20125

Edit:
Цитат
Swift uses a 12-volt lithium ion unit that lives under the passenger seat, but with a capacity of just 0.37kWh, it's not enough to power the car alone for any great distance. Instead, it provides assistance when setting off and under hard acceleration to reduce the demand on the engine. It can even run various ancillaries at traffic lights to keep the engine switched off for longer and therefore improve fuel economy and reduce emissions. Well, at least that’s the theory.
Aпсолутно. Тоа и е поентата. Не гледам што е фејк кога смислиле многу едноставен систем кој си ја врши работата за симболичен надомест. Идејата е одлична според мене.

„Фејк“ го ставив во наводници бидејќи кога некој ќе стави Хибрид во името на возилотоо очекувањата се различни. Реално мене лично не ми смета за кола во ценовниот ранг, едноставно само не ми е хибрид од кој очекувам автономија на движење исклучително на електричен погон, па дури и да се 2 км.
Сега веќе сите нудат Mild Hybrid од Голф до Рејнџ ровер. Тоа што Сузуки ги престасал и понудил порано не се криви сузуки.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Сузуки е една од ретките аутца што постигнува декларирана потрошња. Во СКопје ова ќе е 40-50% повеќе од пишаното тука ама сепак ќе е меѓу најекономичните возила во градот.

Знам дека Волво го имаа уфрлено како „буст“ за елиминација на турбо лаг. Сега фино некако легна хибрид терминов па се лепи на се што има електирчно помагало при задвижување на моторот. Нејсе, не реков дека возилото не чини заради тоа. Едноставно треба да ти е јасно што купуваш кога бараш хибрид. 

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #113 на: 30 Јануари 2020, 10:46:53 am »
Volvo има друга варијанта со PowerPulse, друго е.

Отсутен sceletone

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 15
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #114 на: 07 Февруари 2020, 12:34:08 pm »
Здраво пак, гледам голема дискусија се развила со мојот space star, но да се вратиме на моето прашање и новостите што ги дознав.
Се согласувам дека е тотал шит Старот у основната варијанта, ме занимаше варијантата со 1,2 мотор и другите тракатанци, што се мислам солидни за таа цена. Од Киа рио полека се откажувам, ми се допаѓа ама нешто нема во колата, ја возев и не реагираше баш добро, со тоа моторче за 11400 . Е сега минатата недела случајно отидов во Рено со стариот да ги види Дачиите, и случајно разбрав дека тетката таму има понуда за Рено Клио 4 генерација, значи не најновото, тоа 2019 за 10800 и тоа многу почна да ме бендисува.
После прегледување на сите можности, прашањето ми е следно:
Спејс старот е мало количе и ми доаѓа со 1,2 мотор атмосферец - што логички значи дека треба многу побрзо да реагира низ град
Рено клио има мотор од 899цц што ми е малку смешно, но доаѓа со турбо за да постигне, башка опремата
Гледано стриктно од аспект на мотор кој е подобар овој на Старот што е 1,2 или овој на Клио со турбото - разликата е 400 евра
Ова со моторите е последното што ме мачи, инаку горе доле иста опрема, Клиото има поголеми алуминиумски бандаши, ама цената е за бело, значи немам боја, +600-700е е друга боја (неверојатно) додека Старот има и боја и бандаши (помали додуша) и опрема иста....не заборавајте изборот е за кола 90% во град што ке се вози, 10% до гевгелија, викендица, Солун бла бла
Свифтот е надвор од опсег џабе го зборите, и задницата не ми се допаѓа баш...
Типото освен што е поголемо и има 1,4 мотор, друго се е тапа, а и го немаат во салон...

Отсутен nekojtamu

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1165
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #115 на: 07 Февруари 2020, 12:47:09 pm »
Помеѓу турбо мотор и атмосферец барем кај малите мотори секогаш првиот.

Sent from my Redmi


Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5855
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #116 на: 07 Февруари 2020, 12:52:41 pm »
Јас клиото би 😁

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #117 на: 07 Февруари 2020, 12:58:58 pm »
Ако изборот се сведува меѓу тие 2 коли, јас би одел на Клио, барем што се однесува на внатрешност и надворешност.

Моторите 1.2 и 0.9 не сум имал прилика да ги возам, но предност би дал на 0.9 со турбо. Ако не друго, сигурно ќе врти на помали вртежи на автопат.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #118 на: 07 Февруари 2020, 13:04:12 pm »
1. Свифтот 1.2 хибрид е идеалниот избор со 90кс мотор за 11500.
2. Но ако не ти се допаѓа имаш Јарис за 9990евра но моторот е доста послабичок со 70кс.

Други опции ти се:
3. Ford Fiesta 70ks - 11990
4. Citroen C3 82ks - 11300
5. Peugeot 208 75ks - 13000
6. Kia Rio 80ks - 11300
7. Opel Corsa 75ks - ???
8. Huyndai i20 ??ks - ???
9. Fiat 500 69ks10300
10. Fiat Tipo 90ks 11500
11. Fiat Panda 69ks 9500

И би ги гледал по овој редослед.





Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5855
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #119 на: 07 Февруари 2020, 13:30:03 pm »
^
Пандата е 8.500 😁


Sent from my VTR-L09 using Tapatalk