Кај мене на фелицијата стрелката знае да стои пример точно на средната црта и кога пуштам светла, се качува за 1 мм, па пуштам парно, пак оди 1 мм нагоре, па греач на задно стакло 1 мм и на крај ќе се упали перката и таа ќе ми ја качи 1 мм и оп за 5 секунди од 90, веќе имам преку 100 степени температура според стрекла
И потоа ќе ги изгасам потрошачиве, паѓа надоле стрелката.
Перката ми се уклучува на 88 степени, а се гаси на 83 (тоа се ознаките на термопрекидачот кај ладилникот) и тоа перката не ми работи подолго од 1 минута
Се откажав искрено да го решавам проблемот бидејки пробав со неколку сензори што праќаат сигнал до стрелката, не се смени ништо, го исчистив мојот, пак ништо, таблата со осигурачи ме зезаше, губев струја по цела кола, ајде ја сменив и неа, втората ја очистив, притегнав конмтактите, сега работи цела струја на колата, али и понатаму нема промена кај стрелкава. Чистев контакти на шасија, кабелот од минус клема на акумулатор што иде на шасија, имаше корозија, пак ништо.
Едино што ми преостанало е да вадам шалт табла и да пробам со друга стрелка.
Еве и случка ке ти кажам. Летово возам по нагорнината по Припор, ама гужва беше, колона и сите возиме 30-35 км/ч, гледам сказалкава во положба на нешто над 110 степени. Застанав, отворив хауба, полека го отворам казанчето за антифриз, ништо, антифризот мирен, нема меури, не го избива, а реално над 110 треба да даде првични знаци на избивање.
Затоа само грубо ја гледам стрелката и знам во кој момент ми отвора термостатот, од ладен мотор го запалив и го опипував најгорното црево, кога тоа стана топло значи тогаш отвора термостатот, ја заприметив таа положба како и положбата кога ми се пали перката (иако понекогаш знае и малку подоле да биде стреклата кога ми отвора термостатот или кога перката ми се пали)
Во Кисела вода има еден сервис за шкода кај што бев, и кога сказалката ми беше во позиција некаде на 100 степени (на оваа положба на стрелка ми се пали перка), ми измери со ласерски мерач на температура грубо од 89-90 степени кога се пали перката и потоа паѓа до 85 степени кај термостатот во моментот кога и перката ми се гаси (што во глобала се поклопува според ознаките на термопрекидачот)