Дај бе не го лажи човекот ништо не му е. Не е нормално ако е колата на удолница веднаш да и паѓа температура. Еднаш што се бетонира на 90 шанисте за повторно намалување кога се вози се премногу мали освен во ектстремни ситуации кога ти треба на пример греење позади на прозорот а надвор е камен ладно.
Еднаш или два пати мѕ се случило на Реното да падне стрелката уз вожња кога беше -20 и пуштено секакво можно греење. Нормално, ова е при првите 5-10км дур не е добро загреан моторот, особено на такви ниски температури. Иначе преку обд стрелката кај реното е фиксирана а температурата варира од некаде 75 ми се чини до преку 110.
Во врска со голфот,
@S16-HGT некоj погоре спомна антифриз. Каков ти е дали знаеш? Бар што имам читано за ваг, многу е важно да користиш антифриз според спецификации. Ако имаш нов термостат и сензор а проблемот продолжува тогаш е многу лесно да се заклучи дека тоа не е проблемот. Не дека ова е лошо, но барем според елиминирање ќе дојдеш до решението.
Тебе ти треба г13 антифриз ако не се лажам.