Автор Тема: BMW 320 - 520/525/530  (Прочитано 20040 пати)

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #45 на: 25 Октомври 2017, 18:20:21 pm »
Аааааа не вака, папучата ти е подотпуштена  ;D

Да да, и снимано е по Водњанска надолу  ;)
На аутобан на аутобан...шшшш @Sase_91

Not a valid vimeo URL


Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #46 на: 28 Октомври 2017, 12:38:07 pm »
Да само што имам разбрано дека е комплициран процес и кошта пари. Иначе ништо друго не е проблем.

Не е воопшто комплициран, само е скап заради поставеноста на ланецот. Добрата страна е што е процес што се прави еднаш - кога ќе се смени ланецот гарантираат дека после тоа тера до крај

kade vo mk i kolku baraat? Vo Belgrad baraat 500 EUR za smena na lanec za E90320D so nivni delovi. Den i pol ostanuva kolata kaj niv.
BMW Katalinic:
http://serviskatalinic.rs/
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #47 на: 28 Октомври 2017, 12:45:34 pm »
Да само што имам разбрано дека е комплициран процес и кошта пари. Иначе ништо друго не е проблем.
Заебано е за мајсторот, пошто ланчето е позади мотор (меѓу мотор и кабина) не е напред ко нормален чоек шо би го дизајнирал, мора да вади мотор :( . Ко што кажа @dangthe у друга тема, кошта 1000че...е сега коа веќе се отвара ја би сменил уште пар други ствари превентивно шо ќе качат цена.
Promena na lanec za BMW E90 320D, DPF, EGR off? : sovet od bmw servis vo Belgrad BMW Katalinic

-Ukoliko nemate podatak da su komplet lanci i lancanici(tu mislim na sve lance a ima ih 3 kom i pripadajuce spanere i natezace!!!) zamenjeni ,moja preporuka je da zamenite.Garancija 12 meseci
Kad zamenite lance i lancanike necete imati mogucnost da se otkinu isti i naprave ogromnu stetu na samom motoru.
Cena oko 500 Eur

Pogonski kais za agregatite:
-Kais sa zamenom kosta oko 50 Eur u zavisnosti od proizvodjaca samog kaisa.

-Sto se tice DPF i EGR ventila nikako da se izvadi.Posebno savetujem da se auto NE cipuje na vecu konjazu!!
DPF i EGR imaju svoju strogu namenu i menjanje na ovom divnom automobilu istih naravno da bi trazilo i mapiranje k.jedinice ali da je to dobro i ispravno BMW bi u startu uradio isto.
Gradska voznja utice na DPF filter ali to ne znaci da ga treba vaditi.DPF ima svoje zadate parametre i uz saradnju sa dobrim servisom vi ga mozete pasivno i aktivno regenerisati kad dodje odredjeni momenat.

-Pitajte takodje kada je i da li je menjan spaner i remenica linijskog kaisa na automobilu.

-Sto se tice DPF filtera ja ne preporucujem vadjenje jer onda nema razlike da ste kupili auto star 30 godina,kada nije bilo turbina i EURO standarda.


Za vise informacija pozovite
011 2647 339 Boza Katalinic
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен dangthe

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 46
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #48 на: 28 Октомври 2017, 14:28:19 pm »
Да само што имам разбрано дека е комплициран процес и кошта пари. Иначе ништо друго не е проблем.
Заебано е за мајсторот, пошто ланчето е позади мотор (меѓу мотор и кабина) не е напред ко нормален чоек шо би го дизајнирал, мора да вади мотор :( . Ко што кажа @dangthe у друга тема, кошта 1000че...е сега коа веќе се отвара ја би сменил уште пар други ствари превентивно шо ќе качат цена.
Promena na lanec za BMW E90 320D, DPF, EGR off? : sovet od bmw servis vo Belgrad BMW Katalinic

-Ukoliko nemate podatak da su komplet lanci i lancanici(tu mislim na sve lance a ima ih 3 kom i pripadajuce spanere i natezace!!!) zamenjeni ,moja preporuka je da zamenite.Garancija 12 meseci
Kad zamenite lance i lancanike necete imati mogucnost da se otkinu isti i naprave ogromnu stetu na samom motoru.
Cena oko 500 Eur

Pogonski kais za agregatite:
-Kais sa zamenom kosta oko 50 Eur u zavisnosti od proizvodjaca samog kaisa.

-Sto se tice DPF i EGR ventila nikako da se izvadi.Posebno savetujem da se auto NE cipuje na vecu konjazu!!
DPF i EGR imaju svoju strogu namenu i menjanje na ovom divnom automobilu istih naravno da bi trazilo i mapiranje k.jedinice ali da je to dobro i ispravno BMW bi u startu uradio isto.
Gradska voznja utice na DPF filter ali to ne znaci da ga treba vaditi.DPF ima svoje zadate parametre i uz saradnju sa dobrim servisom vi ga mozete pasivno i aktivno regenerisati kad dodje odredjeni momenat.

-Pitajte takodje kada je i da li je menjan spaner i remenica linijskog kaisa na automobilu.

-Sto se tice DPF filtera ja ne preporucujem vadjenje jer onda nema razlike da ste kupili auto star 30 godina,kada nije bilo turbina i EURO standarda.


Za vise informacija pozovite
011 2647 339 Boza Katalinic

Најефтино што прашав е во Бимер и кошта 950 евра, замена на СИТЕ ланци (оригинални) и гаранција дека после тоа нема да дојде до повторно кинење. Џеповски сениор ми рече околу 1000. Тотално се исплати да отиде човек до Белград и да заврши таму работа
« Последно менување: 28 Октомври 2017, 14:47:41 pm dangthe »

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #49 на: 28 Октомври 2017, 15:56:27 pm »
Дали знаете некој сервис во Скопје да одам да ги извадам тие лептирите? Не ми се носи кај било кој и да ми рече, чекај 2 недели да порачам блокатори.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #50 на: 28 Октомври 2017, 16:31:57 pm »
Дали знаете некој сервис во Скопје да одам да ги извадам тие лептирите? Не ми се носи кај било кој и да ми рече, чекај 2 недели да порачам блокатори.
Зошто? Не се проблематични кај твојот мотор колку што знам.


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #51 на: 30 Октомври 2017, 09:58:36 am »
Кај што има лептири...проблематични се :)

Отсутен dangthe

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 46
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #52 на: 30 Октомври 2017, 10:02:31 am »
Кај што има лептири...проблематични се :)

Што се лептири и зошто се вадат? :)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #53 на: 30 Октомври 2017, 10:04:19 am »
http://bmwspecialistreading.co.uk/what-are-swirl-flaps/ :)

После 2008 година ги извадоа од фабрика.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #54 на: 30 Октомври 2017, 10:41:59 am »
Јас не би ги вадел, иди на сервис нека ти ги проверат, тамам ќе ти зачистат талог...ако се клати некое ок иначе не пипај. Ќе ти се запушува DPF-от побрзо и почесто. @Carpathian Lord

Кај е90 од старт лептирите се подобрени, така да нема потреба од модификации.


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #55 на: 30 Октомври 2017, 10:46:57 am »
Голем е ризикот тоа ми е страшно.

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #56 на: 30 Октомври 2017, 23:29:19 pm »
Другар само 535D караванка... Економично и  фамилијарно :D :D :D
Шала на страна, 520i e39 е ТОП количе.. Ако сакаш по фамилијарно да биде, фрсни му плин и еден ШПЕР.. :D
E46ката не е баш просторна, ама сепак ќе врши работа.. Потрошњата и е таман, а делови има за 320D..
Инаку ако гледаш кола од кај нас овде, веројатно ќе налеташ на триста уникати, фејслифт, калемено, дотурано, мачкано преправано, чипови, ремапи, издуви, неатестирани плинови итн итн.. Здрава кола ретко се наоѓа... Можам само да ти кажам дека има многу по солидни примероци 330Д отколку 320Д е46... Како и да е, сите се капнати од возење.. Сепак се работи за возила стари 15 години..

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #57 на: 31 Октомври 2017, 09:47:54 am »
Јас пак ќе речам. Кога гледате кола на старо, одете на повеќе литражни возила. Секогаш биле одржувани како што треба, а и самата зафатнина на моторот овозможува повеќе изминати километри.

Е да, ќе троши повеќе, ама барем (колку толку) си сигурен дека била правилно одржувана од самиот почеток.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #58 на: 31 Октомври 2017, 14:32:56 pm »
Со ништо не можеш да бидеш сигурен дека било правилно одржувано, освен ако не е од апла твој човек.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #59 на: 31 Октомври 2017, 15:03:17 pm »
А што значи правилно одржувано? Еве да речеме купуваш половно возило до 100.000км. Генерално на возило со 100.000 поминато треба да имаш доказ дека му е правен редовен сервис, и можеби дошло време за промена на плочки. Особено ако е возило од повисоката класа и е на лизинг како работно возило тогаш сакал неќел мора да го сервисираш. Истото важи и за приватно лице. Барем првите 2-3 години ќе го носиш во официјален сервис поради гаранција.

Комбинација на километража и година на старост се подеднакво важни. Кола 3 години стара со 100.000 поминати си држи добра цена поради самиот факт што е редовно одржувана за тие три години сакале или неќеле. (генерализирам)

Купување на 5-10 години стар автомобил со 100-150.000 поминато статистички гледано само има поголема шанса да има лажна километража, да има минимален дефект некаде, да е нередовно оджувана т.е. не се менуване делови од подвозје на време, ставани евтини делови итн.