Автор Тема: BMW 320 - 520/525/530  (Прочитано 20033 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #30 на: 19 Октомври 2017, 19:42:59 pm »
Фикус не пишувај веќе во темава ќе помисли членот сериозен си.

Ти сериозен си со коментаров?

Да, престани да пишуваш глупости.

Ај појасни за какви глупости пишувам....... или ти е само да пишеш нешто

|
|
|

Кратко и јасно, БМВ не е фамилијарна кола :)
Не зборува за внатрешната пространост.....БМВ е спортцко ауто за топење гуми и шлајфање дур имаТ пат :):)
Плус, безбедносниот аспект на БМВ од 2000 год во кое треба да се возат бебчиња или помали дечиња е сериозно доведен во прашање.... сем ако не е УНИКАТ, купено од старец во Швајцарија кој поради тоа што ослепел го немал извадено од гаража 10 год итн итн :)

E39 od 2002 ima podobri performansi, oprema, sigurnosni elementi itn  od VW Passat 2012.
na pr. 7 airbags imas vo E39ka., tepomat, klimaautoamtic, esp, abs, parktronic itn...

Motorite 2.5 i 3.0 d  se pokazzani kako poizdrzzlivi i podolgotrajni, alternativa 520i na plin. 6cil so 150ks benzinicec, atosferski bez turbo 1mil km. bez problem.
ne automatic smao manuelec.





А затоа на сите БМВ-ња што сум ги видел на шалттаблите светат сите можни сијалички, тоа дека многу сигурносни системи да ти имале :):) Тоа е во ред, ама тука кај нас ти носат 3 во 1 па огромна е веројатноста ниеден од наведените сигурносни системи да не работи.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #31 на: 20 Октомври 2017, 09:31:21 am »
Фикус не пишувај веќе во темава ќе помисли членот сериозен си.

Ти сериозен си со коментаров?

Да, престани да пишуваш глупости.

Ај појасни за какви глупости пишувам....... или ти е само да пишеш нешто

|
|
|

Кратко и јасно, БМВ не е фамилијарна кола :)
Не зборува за внатрешната пространост.....БМВ е спортцко ауто за топење гуми и шлајфање дур имаТ пат :):)
Плус, безбедносниот аспект на БМВ од 2000 год во кое треба да се возат бебчиња или помали дечиња е сериозно доведен во прашање.... сем ако не е УНИКАТ, купено од старец во Швајцарија кој поради тоа што ослепел го немал извадено од гаража 10 год итн итн :)

E39 od 2002 ima podobri performansi, oprema, sigurnosni elementi itn  od VW Passat 2012.
na pr. 7 airbags imas vo E39ka., tepomat, klimaautoamtic, esp, abs, parktronic itn...

Motorite 2.5 i 3.0 d  se pokazzani kako poizdrzzlivi i podolgotrajni, alternativa 520i na plin. 6cil so 150ks benzinicec, atosferski bez turbo 1mil km. bez problem.
ne automatic smao manuelec.





А затоа на сите БМВ-ња што сум ги видел на шалттаблите светат сите можни сијалички, тоа дека многу сигурносни системи да ти имале :):) Тоа е во ред, ама тука кај нас ти носат 3 во 1 па огромна е веројатноста ниеден од наведените сигурносни системи да не работи.

За разлика од тебе јас барем пишав мое мислење, колку што гледам ти немаш ништо напишано сем што изиграваш паметњаковиќ! Типично за македонче, терај си...

Отсутен deksa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1037
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #32 на: 20 Октомври 2017, 10:38:03 am »
За било која кола нов фар е скап.

Мешаме баби и жаби.

Кога ќе купиш кола кај нас, се гледаат цените на стари резервни делови. За BMW има делови, со лопата да ринеш. Имаш да пребираш.

Ги носат од Германија,Англија за багателни  цени и ги растураат и потурено е од делови по отпадите во Тетово, Гостивар и Косово.

За твојата C5-ка фаровите се од 300-400 евра парче па нагоре нови.  Valeo сигурно 500-600 евра од фар.



За растурање и за делови како секаде има низ Тетово Гостивар и Косово, тоа е само мит.

И за VW имало со „лопата да ринеш“, ама никако да изринам барам кука и мало резервно тркало 5х112 R15 добри 5 месеци, а ја свртев цела Македонија и се јавив во Косово, едноставно нема и крај :)

А за Цитроен најдов навистина со лопата да ринам, имав избор како што викаш да пребираш, кога го земав не работеше сензор за паркинг па за 500че решив проблем.

Сменив сет ламела за 300е Valeo за C5-ката, додека за Sachs сет за Кедито ми побараа 450е без замаец. Тоа се 30% повеќе па и не е малку....

Така да во секое време би земал Цитроен или било што друго, пред BMW или VW.
« Последно менување: 20 Октомври 2017, 12:32:34 pm deksa »

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #33 на: 20 Октомври 2017, 11:02:11 am »
Не знаеш каде да бараш.

Кај Јоцо во Тетово имаш со лопата да ринеш, какви сакаш делови.

Кај Даре во Скопје.

Ете Брвеница бев викендов, поминав покрај три отпади.

Струга е преплавено со делови, (делот накај Мислешево имам видено безброј отпади).

Претежно се VW, Mercedes, BMW.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #34 на: 20 Октомври 2017, 13:29:02 pm »
Имаше по форумов, ама којзнае каде бил тој коментар. Мислам од Луки беше.

Кои мотори чинат во Е90 318д/320д и што треба да се бира и да се пази?

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #35 на: 20 Октомври 2017, 14:21:14 pm »
320D да се избегнува тој 177КС.

Ако веќе се зема, да се провери историја дали е сменето ланче.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #36 на: 20 Октомври 2017, 14:34:08 pm »
Нема зошто да се избегнува, ќе се смени ланчето и нема гајле.


За разлика од тебе јас барем пишав мое мислење, колку што гледам ти немаш ништо напишано сем што изиграваш паметњаковиќ! Типично за македонче, терај си...

Стварно ми е жал што ти ги повредив чувствата. Штета што мислењата што ги напиша се тотални глупости.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #37 на: 20 Октомври 2017, 14:37:56 pm »
Да само што имам разбрано дека е комплициран процес и кошта пари. Иначе ништо друго не е проблем.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #38 на: 20 Октомври 2017, 14:53:56 pm »
Да само што имам разбрано дека е комплициран процес и кошта пари. Иначе ништо друго не е проблем.
Заебано е за мајсторот, пошто ланчето е позади мотор (меѓу мотор и кабина) не е напред ко нормален чоек шо би го дизајнирал, мора да вади мотор :( . Ко што кажа @dangthe у друга тема, кошта 1000че...е сега коа веќе се отвара ја би сменил уште пар други ствари превентивно шо ќе качат цена.


Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #39 на: 20 Октомври 2017, 14:56:18 pm »
Заборавате многу битна работа, не се сите за менување, а некои се сменети. Никој не вика не купувајте ТСИ ради ланче, а дури и полошо е покажано на тој мотор.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #40 на: 20 Октомври 2017, 14:57:00 pm »
Нема зошто да се избегнува, ќе се смени ланчето и нема гајле.


За разлика од тебе јас барем пишав мое мислење, колку што гледам ти немаш ништо напишано сем што изиграваш паметњаковиќ! Типично за македонче, терај си...

Стварно ми е жал што ти ги повредив чувствата. Штета што мислењата што ги напиша се тотални глупости.

Пријателе, твоите констатации за туѓите мислења се ирелевантни, ако можеш со конструктивен совет да му помоиогнеш на членот, бујрум, ако ти е до хејтање, отвори твоја тема па хејтај си ги мислењата на другите таму.. а баш ме интересира каква мудрост имаш да пишеш за посочените возила...

Отсутен dangthe

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 46
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #41 на: 25 Октомври 2017, 14:32:54 pm »
Како што кажа колегата пред мене БМВ е младалачка кола, тешка за одржување, далеку од економична и независно дали е М пакет или не, има доста тврда вожња во споредба со други возила од ист калибар.

ОК.


Отсутен dangthe

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 46
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #42 на: 25 Октомври 2017, 14:34:35 pm »
Да само што имам разбрано дека е комплициран процес и кошта пари. Иначе ништо друго не е проблем.

Не е воопшто комплициран, само е скап заради поставеноста на ланецот. Добрата страна е што е процес што се прави еднаш - кога ќе се смени ланецот гарантираат дека после тоа тера до крај

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #43 на: 25 Октомври 2017, 14:39:24 pm »
Аааааа не вака, папучата ти е подотпуштена  ;D

Отсутен dangthe

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 46
Одг: BMW 320 - 520/525/530
« Одговори #44 на: 25 Октомври 2017, 14:40:17 pm »
Аааааа не вака, папучата ти е подотпуштена  ;D

Да да, и снимано е по Водњанска надолу  ;)