Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Цитат: FilipM на 27 Октомври 2017, 17:43:07 pmУправливост: Фантастичен заден дел! Одлична стабилност на влез со доволно лифт-оф оверстир. Се осеќа малку по тешкиот дизел мотор напред, го нема тоа грабање на предницата на сам влез во кривина. Низ кривини (Mid corner) е неутрален со доза андерстир на излез, сосема нормално и очекувано. Мислам дека се решава со нагиб/траг/затур, треба да проверам што точно може да се штелова. Сепак тоа се само нијанси при максимална експлоатација, за ОЕМ суспензија е топ. Можеби со 18ки и 225/40/18 гуми да се добие грабањето на влез. Кочници на ниво на пунтото, се додека не се обеси човек на нив (максимално кочење) - ОЕМ vs EBC, сосема очекувано.Вакви ривјуа фалат на форумов, уствари да се опише како се вози колата за тој што е заинтересиран за тој модел да прочита битни информации. А не бучни биле гумите, климата не ладела доволно, немало место за ситни парички, cup holder-ите не биле доволно големи, гепекот не собирал 3 куфера, 2 чадора, лежалка, куче, две кокошки и пола бише...
Управливост: Фантастичен заден дел! Одлична стабилност на влез со доволно лифт-оф оверстир. Се осеќа малку по тешкиот дизел мотор напред, го нема тоа грабање на предницата на сам влез во кривина. Низ кривини (Mid corner) е неутрален со доза андерстир на излез, сосема нормално и очекувано. Мислам дека се решава со нагиб/траг/затур, треба да проверам што точно може да се штелова. Сепак тоа се само нијанси при максимална експлоатација, за ОЕМ суспензија е топ. Можеби со 18ки и 225/40/18 гуми да се добие грабањето на влез. Кочници на ниво на пунтото, се додека не се обеси човек на нив (максимално кочење) - ОЕМ vs EBC, сосема очекувано.
Затворена била како девица.
Ебате перална едно влагање перење, 2 пара гуми да сокиниш на то бетони железа ... абе...
Монтирани зимските тркала.