Се извинувам за дабл пост. После цел ден возење во најразлични услови:
Низ град, со нормално возење, потрошувачка околу 6.5-7Л. Моторот тегни до 4800рпм без опаѓање на снагата. Доволно снага за 99% од возачите за секојдневна кола. За мене, не знам, сепак возев кола од скоро 300кс во секојдневни услови. Во колата на моите, истиот код на мотор умира на 4500-4600, на што се должи тоа, не знам. Одличен power-band за дизел, сум сретнал бензинци кои умираат далеку повеќе пред максимален број вртежи.
Управливост: Фантастичен заден дел! Одлична стабилност на влез со доволно лифт-оф оверстир. Се осеќа малку по тешкиот дизел мотор напред, го нема тоа грабање на предницата на сам влез во кривина. Низ кривини (Mid corner) е неутрален со доза андерстир на излез, сосема нормално и очекувано. Мислам дека се решава со нагиб/траг/затур, треба да проверам што точно може да се штелова. Сепак тоа се само нијанси при максимална експлоатација, за ОЕМ суспензија е топ. Можеби со 18ки и 225/40/18 гуми да се добие грабањето на влез. Кочници на ниво на пунтото, се додека не се обеси човек на нив (максимално кочење) - ОЕМ vs EBC, сосема очекувано.
Во по-нормални услови на возење, колата е како и секој обичен голф, за нијанса по крут, со оглед на тоа дека го има истото подвозје со ГТИ. Одлична прегледност, погодено седење, позиција на волан и позиција на педали.