Автор Тема: VW Golf MK6 GTD  (Прочитано 31964 пати)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: VW Golf MK6 GTD
« Одговори #60 на: 14 Октомври 2017, 12:41:23 pm »
Не, веќе реков, не гибам :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: VW Golf MK6 GTD
« Одговори #61 на: 14 Октомври 2017, 22:43:46 pm »
Дој на 6ти Вокрид, ке о носам вецедесо и елевено, ке си чепкаш.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: VW Golf MK6 GTD
« Одговори #62 на: 14 Октомври 2017, 23:41:06 pm »
 8) 8) 8)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: VW Golf MK6 GTD
« Одговори #63 на: 18 Октомври 2017, 16:27:47 pm »




 ;D
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен DasAuto.

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4585
  • ~ Full of soul ~
Одг: VW Golf MK6 GTD
« Одговори #64 на: 19 Октомври 2017, 12:08:18 pm »
↯↯ Don't try to follow me ↯↯

http://www.youtube.com/watch?v=b_v5fPI-DUw

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: VW Golf MK6 GTD
« Одговори #65 на: 20 Октомври 2017, 16:48:56 pm »


Уште зимски гуми и Winter mode ќе биди вака. 16ки челични
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: VW Golf MK6 GTD
« Одговори #66 на: 26 Октомври 2017, 20:30:58 pm »


Биднаа и таблици.

Покрај челичните, купени и Gislaved Eurofrost 6, 205/55/16, 4 гуми зимски. Комплетот 13 800 денари, Еурогума - Скопје, каргото платено од нивна страна.  8)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: VW Golf MK6 GTD
« Одговори #67 на: 27 Октомври 2017, 17:43:07 pm »
Се извинувам за дабл пост. После цел ден возење во најразлични услови:

Низ град, со нормално возење, потрошувачка околу 6.5-7Л. Моторот тегни до 4800рпм без опаѓање на снагата. Доволно снага за 99% од возачите за секојдневна кола. За мене, не знам, сепак возев кола од скоро 300кс во секојдневни услови. Во колата на моите, истиот код на мотор умира на 4500-4600, на што се должи тоа, не знам. Одличен power-band за дизел, сум сретнал бензинци кои умираат далеку повеќе пред максимален број вртежи.

Управливост: Фантастичен заден дел! Одлична стабилност на влез со доволно лифт-оф оверстир. Се осеќа малку по тешкиот дизел мотор напред, го нема тоа грабање на предницата на сам влез во кривина. Низ кривини (Mid corner) е неутрален со доза андерстир на излез, сосема нормално и очекувано. Мислам дека се решава со нагиб/траг/затур, треба да проверам што точно може да се штелова. Сепак тоа се само нијанси при максимална експлоатација, за ОЕМ суспензија е топ. Можеби со 18ки и 225/40/18 гуми да се добие грабањето на влез. Кочници на ниво на пунтото, се додека не се обеси човек на нив (максимално кочење) - ОЕМ vs EBC, сосема очекувано.

Во по-нормални услови на возење, колата е како и секој обичен голф, за нијанса по крут, со оглед на тоа дека го има истото подвозје со ГТИ. Одлична прегледност, погодено седење, позиција на волан и позиција на педали.


I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: VW Golf MK6 GTD
« Одговори #68 на: 27 Октомври 2017, 17:45:08 pm »
Пички се вртат ли по него?

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: VW Golf MK6 GTD
« Одговори #69 на: 27 Октомври 2017, 17:46:50 pm »
In a word, yes  ;D
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: VW Golf MK6 GTD
« Одговори #70 на: 27 Октомври 2017, 22:27:19 pm »
Управливост: Фантастичен заден дел! Одлична стабилност на влез со доволно лифт-оф оверстир. Се осеќа малку по тешкиот дизел мотор напред, го нема тоа грабање на предницата на сам влез во кривина. Низ кривини (Mid corner) е неутрален со доза андерстир на излез, сосема нормално и очекувано. Мислам дека се решава со нагиб/траг/затур, треба да проверам што точно може да се штелова. Сепак тоа се само нијанси при максимална експлоатација, за ОЕМ суспензија е топ. Можеби со 18ки и 225/40/18 гуми да се добие грабањето на влез. Кочници на ниво на пунтото, се додека не се обеси човек на нив (максимално кочење) - ОЕМ vs EBC, сосема очекувано.

Вакви ривјуа фалат на форумов, уствари да се опише како се вози колата за тој што е заинтересиран за тој модел да прочита битни информации.

А не бучни биле гумите, климата не ладела доволно, немало место за ситни парички, cup holder-ите не биле доволно големи, гепекот не собирал 3 куфера, 2 чадора, лежалка, куче, две кокошки и пола бише...

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: VW Golf MK6 GTD
« Одговори #71 на: 28 Октомври 2017, 03:00:54 am »
In a word, yes  ;D


Ради раткапните, си викаат што му е на забеганиов.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13915
Одг: VW Golf MK6 GTD
« Одговори #72 на: 28 Октомври 2017, 10:34:46 am »
Можиш уште веднаш да направиш ситни промени за го подобриш хендлингот.
Полиуретански делови на балансштангла пример за почеток. Мислам дека солидно ќе го сменат хендлингот

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: VW Golf MK6 GTD
« Одговори #73 на: 28 Октомври 2017, 17:57:21 pm »






Цел ден низ град.
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: VW Golf MK6 GTD
« Одговори #74 на: 28 Октомври 2017, 18:43:50 pm »
Штом ти почна со минимална потрошња да се фалиш... тури му к*от! ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.