Имам зборено за ова, ама ај пак.
Прво, проблемот со горивото на Лукоил го пријавив уште пред неколку години, кога и го промовираа екто-то. Точев континуирано 3 месеци само на Лукоиол, за наеднаш да опаден драстично квалитетот, да вергла кола, да сецка на мала гас при незагреан мотор. Ова беше особено изразено зимно време, кога буквално се мачеше колата сабајлечки на ладни стартови. Го откажав за навек, освен во ситуација на итни случаи.
Второ, Лукоил во екто ги користи адитивите што Макпетрол ги користеше пред да ги пуштат "новиве" горива. Макептрол сега користи други адитив, ваљда подобри.
Трето, Макпетрол дизелот и 100ката ги носи прво у склад, таму се адитивираат ко што треба, па после се ставаат повторно во цистерна и се носат на пумпа. 95ката се адитивира во цистерна и си се кљумка по пат до пумпа.
Во 100-ката не сум сигурен дали има само етанол.
Четврто, и јас имам многу пати видено така од буренца на Лукоил да сипаат у резеровар нешто, ама и летно време, што значи не ќе да е адитив за да не им смрзне нафатат.