Секако, и во фичо немаше филтер за масло затоа што немало потреба. И во раните верзии на рено4 немаше филтер за масло затоа што немало потреба. Чудно потоа решија дека има потреба од филтер ап го инсталираа. Таквите како тебе ако се прашувале уште колите ќе имале 2 брзини и ќе палеле на крубла. Кола што нема филтер за гориво во денешно време не е кола, реплика е.
ти изгледа незнаеш со кого збориш... колку МОИ коли ми пројдоа низ раце во живот толку немаш видено во твојата улица... а од што си дизело глав, замастени ти се мозочните виуги па неможеш ни бистро да размислуваш... ми споредуваш нешто во фиќо како се правело со нешто друго... филтер во резервоар имаат скоро сите понови бензинци ама е филтер кој не се менува и е фиксен-доживотен...
а ти од една страна велиш дека мора да има филтер за гориво и би било нон сенс или како и да го рече во 21-ви век да нема, а од друга страна велиш за дизел нема гајле може и без него слободно и без проблеми да тера... значи тролање до бесвест... секаков понатамошен коментар према тебе би бил излишен.... се прашувам дали се читаш ти понекад сам себебеси што пишуваш? или можда патиш од подвоена личност па двајца сте во едно тело... со кој зборувам сега? со марко или со дарко? со левиот или со десниот?
Онак, слободно пробај на тој експерименталниот форд што го имаш. Извади го филтерот за нафта од 400 денари и вози без него. Немаш што да изгубиш.
Кола што нема филтер за гориво во денешно време не е кола, реплика е.
парадокс невиден... во само неколку саати 2 тотално дијаметрално различни изјави...
уствари кога поубаво ке размислам не си луд, туку си екстра интелегентен... успеа да го изместиш муабетот од цената за одржување на дизел вс бензин, во конкретниов случај за филтрите за гориво... само не ти успева баш, пошто тресеш зелани, а како што гледаш има луге што приметуваат...
да се вратиме на главниот муабет....
дизелот треба да се мења филтер редовно и за нај стариот дизел, поквалитетен филтер не е испод 1000 денари... за бензинци не... 1:0 за бензинците по ова прашање...