Автор Тема: Квалитет на горивата во МК  (Прочитано 579014 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #885 на: 06 Јануари 2014, 01:35:03 am »
Само на carclub.mk немање на филтер за гориво може да е предност.

Или воопшто предмет на дискусија. Забегавте со „бранењево“ на „бензинот“ на кој не возите и онака.

само на дизелаш (дизелоглав) немање филтер за гориво на бензинец му е забегување со паметот и негативност. така е технички решено, си работи без проблем, не му смета, не се расипува и тоа е тоа...

инаку ова важи за сите освен за тебе... ;) хитлер не ти е рамен ;D тролање на ниво... парекселанс трол... ;D ;D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #886 на: 06 Јануари 2014, 01:39:05 am »
What?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #887 на: 06 Јануари 2014, 01:40:11 am »
Па кога нема филтер, нема ни да го менуваш. И ќе биде меинтејнсенс фри. Пошто немаш филтер. Пошто некои од косилиците немаат ни фитлер. Генијално!

нај генијално.. едноставно нема потреба.. кратко и јасно... за дизелот МОРА да има, уште пократко и уште појасно... и не... не е тоа предност за дизелот... никако...

Глупости невидени. Ма ти се читаш ли што зборуваш? Дизелот има преиздржливи дизни, кои трпат секако ѓубре од нафта, дури и бензин. Тераат по 400-500.000км еден сет на дизни, било да се за рото пумпа или пумпа дизна. Таксистите ги скинаа од возење пумпа дизна на црвена нафта, а филтер за нафта менуваат кога колата ќе почне да трокира, на некои си 50-60.000км. Возат на најевтино масло и пак тераат по 400-500.000 во најлоши услови. Тој мотор е многу издржлив, и според твоето мислење, не би треабло да му стават филтер, пошто кај нас работи и на матна вода. Дизелот е милијарда пати поиздржлива машина од бензинецот, и на него не е штедено. Ставени се и греачи, иако не сите дизели имаат потреба од греачи. Посебно CR и PD, скоро и да не употребуваат греачи на палење, ама ставени се. НЕ Е ШТЕДЕНО. Тоа проектирана кола, не е реплика со 95НМ.

Е од друга страна кога на стариот бензинец Лада 1200 му ставав универзални филтри, ги менував на секои 3000 км и беа преполни со земја. Ако не ги менував ми затнуваа карбуратор, ти знаеш ли што значи да ти се затни карбуратор? Ќе се ебаваш два дена за да го исчистиш. Дизелот никогаш нема да сетиш директно последици од црвена или црна нафта.


Само на carclub.mk немање на филтер за гориво може да е предност.

Или воопшто предмет на дискусија. Забегавте со „бранењево“ на „бензинот“ на кој не возите и онака.


Не само филтер за гориво, немање и филтер за масло е предност. И немање торк е предност. Се што нема бедната косилица се смета за предност. И бензинец се споредува со дизел, само ако има 50кс предност, во спротивност не е фер.


Иначе со плинот на Лукоил нешто се случува!
Ме изненади плинов што ми снема пред време. Испадна 8.9л потрошувачка на 100км, што е за литро ипол на очекуваното и вообичаеното.

Да не ти солам рана, ама ова е тоа што го потенцирам за злото наречено плин. Секој резервоар е лото. Еднаш троши нормално еднаш +50%. Еднаш оди нормално другпати сецка и гаси. А да знаете само пред десетина години колку катастрофално лоши беа плинските уреди. 1/10 инсталирани уреди работеше како што треба. Сега работите се многу подобрени но ситуацијата пак не е сјајна.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #888 на: 06 Јануари 2014, 01:46:54 am »
Па кога нема филтер, нема ни да го менуваш. И ќе биде меинтејнсенс фри. Пошто немаш филтер. Пошто некои од косилиците немаат ни фитлер. Генијално!

нај генијално.. едноставно нема потреба.. кратко и јасно... за дизелот МОРА да има, уште пократко и уште појасно... и не... не е тоа предност за дизелот... никако...

Глупости невидени. Ма ти се читаш ли што зборуваш? Дизелот има преиздржливи дизни, кои трпат секако ѓубре од нафта, дури и бензин. Тераат по 400-500.000км еден сет на дизни, било да се за рото пумпа или пумпа дизна. Таксистите ги скинаа од возење пумпа дизна на црвена нафта, а филтер за нафта менуваат кога колата ќе почне да трокира, на некои си 50-60.000км. Возат на најевтино масло и пак тераат по 400-500.000 во најлоши услови. Тој мотор е многу издржлив, и според твоето мислење, не би треабло да му стават филтер, пошто кај нас работи и на матна вода. Дизелот е милијарда пати поиздржлива машина од бензинецот, и на него не е штедено. Ставени се и греачи, иако не сите дизели имаат потреба од греачи. Посебно CR и PD, скоро и да не употребуваат греачи на палење, ама ставени се. НЕ Е ШТЕДЕНО. Тоа проектирана кола, не е реплика со 95НМ.

чекај сега... не те разбирам... сакаш да кажеш дека нема потреба од филтер за нафта на дизелите? па зашто го тураат?


абе на било кој дизел... нај нов, нај стар БИЛО КОЈ извади му го филтерот и вози го без филтер за нафта. можеш ли? плус ми збориш за нај издржчиви дизни? во кое време живееш и за кој дизел збориш? за 80-тите? да во право си.. дизелите од тоа време имаа нај издржливи дизни...

а карбуратор ако ти се затне, за некој неупатен како тебе е 2 дена работа. за мене е 15-20 минути... и секако ке се затне ако тураш УНИВЕРЗАЛНИ филтри од по 3-40 денари... ладата си има свој филтер кој тера преку 150.000 без проблеми икошта (сега) околу 350 денари.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #889 на: 06 Јануари 2014, 01:48:14 am »
Ја не знам зашто уопште праите муабет за Лада. Мислам дека не постои нормален човек што во 21ви век своеволно и самоиницијативно би купил Лада.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #890 на: 06 Јануари 2014, 01:55:35 am »
чекај сега... не те разбирам... сакаш да кажеш дека нема потреба од филтер за нафта на дизелите? па зашто го тураат?

Тоа ти го кажав. Тие дизни се ќе издуваат под притисок во мотор, и земја. Дизелот ефективно нема потреба ни од гречи. Cите CR и PD мотори палат без уклучување на греачи до 0 степени, но ставени се тука, затоа шта некој сметал дека треба. Не некој маалски мајстор што правел ремонт на стоеден. На кола се става филтер, на реплика НЕ!


абе на било кој дизел... нај нов, нај стар БИЛО КОЈ извади му го филтерот и вози го без филтер за нафта. можеш ли? плус ми збориш за нај издржчиви дизни? во кое време живееш и за кој дизел збориш? за 80-тите? да во право си.. дизелите од тоа време имаа нај издржливи дизни...
ри.

Старите беа издржливи, новите се исто така издржливи. Проблеми со дизните имаат сименс дизните, другото се е во ред, и тера по 500.000км.

@Zero,
Се спомнува ладата, затоа што намерно се спомнуваат дизели од периодот на лада.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #891 на: 06 Јануари 2014, 01:58:44 am »
Онак, слободно пробај на тој експерименталниот форд што го имаш. Извади го филтерот за нафта од 400 денари и вози без него. Немаш што да изгубиш.  Во склоп на муабетот, македонците не ставаа и филтер за воздух, скап били возеа и без него. Знам и луѓе (кретени) што не го менуваат филтерот за воздуг по 5-6 години. Дали тоа значи дека треба да се исфрли и филтерот за воздух, во комплет со филтерот за масло и гориво?

Вакви глупости само на овој форум може да се прочитаат.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #892 на: 06 Јануари 2014, 03:46:24 am »
Онак, слободно пробај на тој експерименталниот форд што го имаш. Извади го филтерот за нафта од 400 денари и вози без него. Немаш што да изгубиш.  Во склоп на муабетот, македонците не ставаа и филтер за воздух, скап били возеа и без него. Знам и луѓе (кретени) што не го менуваат филтерот за воздуг по 5-6 години. Дали тоа значи дека треба да се исфрли и филтерот за воздух, во комплет со филтерот за масло и гориво?

Вакви глупости само на овој форум може да се прочитаат.

не фала... без филтер за нафта на дизелот не... знам што вадам од тој филтер и никако нема да си експериментирам... но секако сум видел како изгкеда и што се случува со ист таков мотор возен без филтер... далеку од тоа дека 500к-км ке пројде... 50к нема да пројде...

инаку го заборавив моментот дека ние балканците сме нај паметни на свет. некој таму тим на инжинери смислиле и одлучиле дека ТРЕБА ДА ИМА ФИЛТЕР ама ти си попаметен од сите тие тимови и инжинери и велиш дека не треба... ок.. нај паметен си... исто како соколов... стига возило со фабричи вграден плиснки уред, ама не... тоа не проаѓа кај него на атест, не е тоа како што треба... знае он подобро од еден куп инжинери...

оваква глупост само од тебе можем да прочитам...


а да... филтерот не ми кошта 400 денари... 1200 кошта... за 400 денари можеш да добише искинати парчиња хартија во дизните и да се запушат, ако некако магично успеат да пројдат преку бош пумпата и нејзе не ја затнат...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #893 на: 06 Јануари 2014, 05:02:15 am »
Кај дизелот треба редовно да се менува филтерот за гориво

... пошто е попрљаво самото гориво.


Олабавете го веќе труењево за дизелите, ќе треба утре ручек да јадете, нема сол да имате при рака.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #894 на: 06 Јануари 2014, 07:51:18 am »
Онак, слободно пробај на тој експерименталниот форд што го имаш. Извади го филтерот за нафта од 400 денари и вози без него. Немаш што да изгубиш.  Во склоп на муабетот, македонците не ставаа и филтер за воздух, скап били возеа и без него. Знам и луѓе (кретени) што не го менуваат филтерот за воздуг по 5-6 години. Дали тоа значи дека треба да се исфрли и филтерот за воздух, во комплет со филтерот за масло и гориво?

Вакви глупости само на овој форум може да се прочитаат.

Грешка си, пред да го напуштам AX-от се деси токму ова. Мењав кај еден мајстор филтер за нафта кој кошташе околу 1500 денари. Поради непознавање на материјата мајсторот заборавил да стави некоја гумичка на филтерот и моторот постојано примаше воздух, сецкаше, работеше нерамномерно. Неможејќи да го реши проблемот интелектуалецов, ваљда твоја школа ;D, го премости филтерот, односно го поврза директно без филтер. Цитроенчево работеше како што треба само еден ден. После тоа облаци чад се креваа, тешко палеше, слабо идеше, тресеше и.т.д...




Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #895 на: 06 Јануари 2014, 08:00:14 am »
Јас не знам што не е јасно? И бензинците кои немаат променлив филтер ИМААТ филтер. И тоа прилично ефикасен, си ја врши работата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #896 на: 06 Јануари 2014, 08:39:31 am »
http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/road-and-rail-transport/10511156/Motorists-warned-over-bad-diesel.html

Цитат
Unlike with waxing, the substance currently forming in engines does not become thinner and turn back into fuel when the weather becomes warmer.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #897 на: 06 Јануари 2014, 10:09:35 am »
Онак, слободно пробај на тој експерименталниот форд што го имаш. Извади го филтерот за нафта од 400 денари и вози без него. Немаш што да изгубиш.  Во склоп на муабетот, македонците не ставаа и филтер за воздух, скап били возеа и без него. Знам и луѓе (кретени) што не го менуваат филтерот за воздуг по 5-6 години. Дали тоа значи дека треба да се исфрли и филтерот за воздух, во комплет со филтерот за масло и гориво?

Вакви глупости само на овој форум може да се прочитаат.

Грешка си, пред да го напуштам AX-от се деси токму ова. Мењав кај еден мајстор филтер за нафта кој кошташе околу 1500 денари. Поради непознавање на материјата мајсторот заборавил да стави некоја гумичка на филтерот и моторот постојано примаше воздух, сецкаше, работеше нерамномерно. Неможејќи да го реши проблемот интелектуалецов, ваљда твоја школа ;D, го премости филтерот, односно го поврза директно без филтер. Цитроенчево работеше како што треба само еден ден. После тоа облаци чад се креваа, тешко палеше, слабо идеше, тресеше и.т.д...

Тој цитроен е со пумпа Лукас. За жал премногу е осетлива на лошо гориво а без филтер си умира 100 посто. Сервис за нив и нема зашто нема резервни делови.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #898 на: 06 Јануари 2014, 12:10:37 pm »
Онак, слободно пробај на тој експерименталниот форд што го имаш. Извади го филтерот за нафта од 400 денари и вози без него. Немаш што да изгубиш.  Во склоп на муабетот, македонците не ставаа и филтер за воздух, скап били возеа и без него. Знам и луѓе (кретени) што не го менуваат филтерот за воздуг по 5-6 години. Дали тоа значи дека треба да се исфрли и филтерот за воздух, во комплет со филтерот за масло и гориво?

Вакви глупости само на овој форум може да се прочитаат.

Грешка си, пред да го напуштам AX-от се деси токму ова. Мењав кај еден мајстор филтер за нафта кој кошташе околу 1500 денари. Поради непознавање на материјата мајсторот заборавил да стави некоја гумичка на филтерот и моторот постојано примаше воздух, сецкаше, работеше нерамномерно. Неможејќи да го реши проблемот интелектуалецов, ваљда твоја школа ;D, го премости филтерот, односно го поврза директно без филтер. Цитроенчево работеше како што треба само еден ден. После тоа облаци чад се креваа, тешко палеше, слабо идеше, тресеше и.т.д...





Значи нема шанса да коштал 1500 денари, јас на саксо менував 400 денари е, најверојанто истиот е за AX. И на моето саксо се случи да не му ја наместат гумицата на филтерот, и заради тоа примаше воздух и работеше како под саух. Тоа е многу штетно за бош пумпата. Ти овај случај со филтерот го пишуваше пред 2 години, и тогаш ти кажав дека гумицата не е наместена. А кој е тој идиот од мајстор што не знае гумица да намести, па згора на тоа го извадил филтерот. Не би требало да чади без филтер за нафта, но не можам да гарантирам затоа што редовно менувам филтер за нафта,  на некои си 15.000км. Секогаш кога го менувам ја истурам нафтата од филтерот и НИКОГАШ нема губре. Најверојатно затоа што користам квалитетна нафта. На бензинецот земја наоѓав во универзалните филтри, на секој втор резервоар и филтер за бензин менував.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Квалитет на горивата во МК
« Одговори #899 на: 06 Јануари 2014, 12:15:03 pm »
Онак, слободно пробај на тој експерименталниот форд што го имаш. Извади го филтерот за нафта од 400 денари и вози без него. Немаш што да изгубиш.  Во склоп на муабетот, македонците не ставаа и филтер за воздух, скап били возеа и без него. Знам и луѓе (кретени) што не го менуваат филтерот за воздуг по 5-6 години. Дали тоа значи дека треба да се исфрли и филтерот за воздух, во комплет со филтерот за масло и гориво?

Вакви глупости само на овој форум може да се прочитаат.

не фала... без филтер за нафта на дизелот не... знам што вадам од тој филтер и никако нема да си експериментирам... но секако сум видел како изгкеда и што се случува со ист таков мотор возен без филтер... далеку од тоа дека 500к-км ке пројде... 50к нема да пројде...

инаку го заборавив моментот дека ние балканците сме нај паметни на свет. некој таму тим на инжинери смислиле и одлучиле дека ТРЕБА ДА ИМА ФИЛТЕР ама ти си попаметен од сите тие тимови и инжинери и велиш дека не треба... ок.. нај паметен си... исто како соколов... стига возило со фабричи вграден плиснки уред, ама не... тоа не проаѓа кај него на атест, не е тоа како што треба... знае он подобро од еден куп инжинери...

оваква глупост само од тебе можем да прочитам...


а да... филтерот не ми кошта 400 денари... 1200 кошта... за 400 денари можеш да добише искинати парчиња хартија во дизните и да се запушат, ако некако магично успеат да пројдат преку бош пумпата и нејзе не ја затнат...


Секако, и во фичо немаше филтер за масло затоа што немало потреба. И во раните верзии на рено4 немаше филтер за масло затоа што немало потреба. Чудно потоа решија дека има потреба од филтер ап го инсталираа. Таквите како тебе ако се прашувале уште колите ќе имале 2 брзини и ќе палеле на крубла. Кола што нема филтер за гориво во денешно време не е кола, реплика е.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need