Последнава година сам себе се имав убедено дека веќе е сеедно кај ставам бензин и ставав кај стигнам дури и на макоил, мада најчесто на макпетрол пошо ми беше нарака, ама последниов период особено после неколку возења низ град ладен старт на лер гас брлавееше моторот, сеа последниве три-четири пати по илјадарка ставам на лукоил ради награднава игра мора да признаам, ама моторот дури и на три степени си работи нормално и рамномерно
Стави му Liqui Moly Ceratec да видиш како ќе работи на ладно
Naucno e dokazano deka skoro nikakov wow efekt nema posebno pa primetliv od covecko uvo
Уф, не да има приметлив ефект. И тоа не од уво туку од други... сетила. Осетно моторот помирно работи и прима гас кога е ладен. Речси сосема исчезнуваат вибрациите што ги прави ладен мотор.
Ставајте поквалитетно масло и менувајте почесто и нема да ви треба адитив. 🤷♂️
Ах да, фала на совет.
Не само што повеќето произведувачи и на автомобили и на масла препорачуваат да не се ставаат адитиви во маслото, било кое поквалитетно масло веќе има формулација на anti-wear и friction modifier адитиви во самиот состав. И таа формулација е тестирана дека ги исполнува стандардите кои маслото ги задоволува/е лиценцирано. Додавање на рандом адитиви кои никој не ги тестирал во комбинација со маслото што го користите на жими мајка може нема да наштети долготрајно на мотор, ама постои non-zero шанса да направи проблем. Премногу friction modifier адитиви може да доведат и до зголемување на триење.
Дали бензинот на макпетрол во последно време нешто не е како што треба. На роднини, комшии, пријатели сите имаат некаков проблем најверојатно со бензин од макпетрол. Сите ставаат бензин од макпетрол а симптомите слични. Колд старт пали од 2-3та кај некои и сецка во возење кај други пали чек енџин поради лоша мешавина. Кај мене пали од 2-3та ама и како да и фалат 20тина коња. Последно ставив од топтрејд, еве 2 недели пали од 1ва. Сеуште тестирам сепак примарно гориво ми е плин. На бензин као да се вратија 15тина коња фалат уште 5. Ќе видиме ке покаже времето.
Јас користам Макпетрол 100ка редовно и не сум осетил никаков проблем.
И во право си ама и не си во право, бидејќи работите зависат индивидуално.
На пример, Liqui Moly Ceratec имам ставено два пати на Спаркот и еднаш на Меганот. Во сите 3 случаево како што спомнав, моторот кога е ладен работи многу помирно.
И двете возила се возат секојдневно и имаат бајаги километри поминато без никакви проблеми какви што се препишуваат на адитивите. Спаркот има 150.000км поминато на плин, не троши капка масло и моторот преде како маче. Меганот го немам веќе ама мој другар го вози и имаше летоска накај 280.000 км поминато, секој ден се вози и нема никаков проблем моторот.
Башка, не ми текнало мене од нигде никаде еј чекај сеа ќе стаам адитив, шогоеам. Туку анализиравме тука на форум со месеци, дискутиравме случаеви, читавме други искуства на странски форуми па донесовме заклучок дека вреди да се проба. Не е достигнато време и не е помината километража, ама догодина на Спаркот пак ќе ставам.
Моментално примарно возило ми е ново возило па нема некоја особена потреба на нов мотор да му се ставаат адитиви, кога не е ни сеуште разработен како треба.
А во поглед на избор на масла тука нема дискусија, промена на 7-8000км и само проверени масла од проверени извори, со други зборови Liqui Moly и Castrol од странство.