Тоа е дrугарчиња Ќе си причекаме за V-Power. Деновиве малце се разгуглав, доколку стандардизацијата на МП за Ultra Diesel Power Jet се практикува, би било одлично. Сепак, сеуште има осетна разлика кога ќе се наточи V-Power од нашиот јужен сосед Незнам дали некој од вас има читнато, па дури може и користено, постои адитив Millers. Англичаните го користат, со секој натанкан резервар, идејата е доколку не се употребува премиум гориво овој адитив го збогатува горивото со поголем цетански број, подобро подмачкување и помалку остава наслаги.... горе доле викаат се добива нешто што е многу слично на Shell V-Power
се зависи од моторот за каков дизел е дизајниран. моментално сите производители во еу ги оптимираат моторите за EU Norm EN590. направени се неколку испитувања во Германија и во Австрија од независни возачки клубови ефектот не може да се измери или е маргинален.
ти тој ефект што го опишуваш е споредба со мк дизел и грчки, кога квалитет би бил ист како на запад разликата нема да биде голема.
обично тие премиум дизели се исти како обичниот само без „биолошкиот„ дел и некое адитивче за перење, во еу дозволено е во дизелот да содржи и масло.
јас ги имам пробано следниве видови на премиум дизели од: омв, шел и бп.
најлошо искуство сум имал со БП ултимејт, моторот како трактор работеше. на бмв н47 320д, пиецо ињектори, цп4 бош пумпа и дпф.
разлика во потрошња нема, минимално подобра снага али ефектот се губи во град, само на автопат има минимална разлика.
според мене најважно за дизелите и најголем ефект е да се проверат сите воздушни црева, филтри, воздухомерачи, све што иде кон моторот и нормалано редовно менување на филтерот на нафта. од време на време LM Diesel System Reiniger i monzol5c 1:200-300 vo rezervoarot (ako mozze da se nabavi vo MK ne znam). на самото капаче за нафта со ГОЛЕМИ букви од бмв напишале „НО АДИТИВС“.
иначе тоа според еу спецификација е истиот дизел како обичниот само што се фалат дека божем нема „био„ дел и секој производител додава адитиви кои не ги кажува, мислам дека хемиски може да се испита што ставаат. фактички разлиакта во цената се тие 7% масло што го ставаат во обичиот дизел.
барај на нет еу норм ен 590 ќе видиш оваа норма важи за сите рафинерии во еу и бензиски нормлано мора дизелот да го има тој квалитет. не е лошо од време на време да се додадат Биоциди во горивото.
најбитно е да се троши што е можно поскоро да не се таложи така да, да не се полни резервоарот до горе без потреба, поише стои горивото.