Автор Тема: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)  (Прочитано 32360 пати)

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #120 на: 23 Ноември 2017, 17:13:19 pm »
keywey klin kajla

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #121 на: 23 Ноември 2017, 17:16:38 pm »
.. кајла? на англиски како се пишува ова? би било супер ако можеш да најдеш линк од темата..

На српски го пишал кајла. Еве линк од темата: http://forum.skodaforum.rs/felicia-pick-up/skoda-felicia-1-3mpi-problem-sa-radom-motora/

Исто така и еден од проблемите кај фелицијата бил ист и како кај тебе, бензин на ауспух.

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 455
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #122 на: 23 Ноември 2017, 17:39:19 pm »
.. кајла? на англиски како се пишува ова? би било супер ако можеш да најдеш линк од темата..

На српски го пишал кајла. Еве линк од темата: http://forum.skodaforum.rs/felicia-pick-up/skoda-felicia-1-3mpi-problem-sa-radom-motora/

Исто така и еден од проблемите кај фелицијата бил ист и како кај тебе, бензин на ауспух.

ова ми делува на нешто сосема друго.. да и кај него имало проблем со смесата, но кај мене немаше детонации...

Отсутен steff_92

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 137
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #123 на: 23 Ноември 2017, 19:26:08 pm »
Вентилите дали ги проверуваше ?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #124 на: 23 Ноември 2017, 19:37:26 pm »
   Луѓе, дур не ја реши електрониката под хауба, може само да нагаѓаме. Може топ да е моторот, ама поради немање комуникавија меѓу еку-то со некои сензори на било кое ниво (софтверско ли, хардверско ли...) никогаш нема да знаеме кај е проблемот. Тогаш ќе може да се види и смешата каква е, и ТПС како работи и сензори на радилица/брегаста, ламбдите како работат... Така што, сее читаме пак, кога ќе имаме основа за муабет, сега за сега нема што да се каже.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #125 на: 24 Ноември 2017, 20:45:30 pm »
izvini procitav crankshaft.. Dali do sega poradi X pricina si vadel sajbna na bregasta?

Edit: moze da si ostetil kajla samo poradi ova pogore sho go napomnav i ako sajbnata e staena naopacki.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14711
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #126 на: 25 Ноември 2017, 10:37:56 am »
Јас ќе го фрлев моторот и цела инсталација до сега ;D ;D ;D

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 455
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #127 на: 10 Декември 2017, 19:04:41 pm »
конечно кај еден мајстор на мајсторите во бутел успеавме да ја ставиме на компјутер колата. Освен TPS-от, немаше други параметри што излегуваа од нормала. Го средивме и тоа, и колата се потсмири но фали уште малку да биде како што треба. Моторната инсталација е ВО РЕД. Кога ќе уклучам повеќе потрошувачи (фарови, вентилатор за парно, радио), напонот од алтернатор паѓа на 12.7v, и обртајот паѓа малку, па најверојатно и тој (алтернаторот) прави голем отпор и ќе треба да се смени.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14711
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #128 на: 10 Декември 2017, 21:16:37 pm »
3 месеци поминаа :D редно беше

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #129 на: 10 Декември 2017, 22:48:53 pm »
конечно кај еден мајстор на мајсторите во бутел успеавме да ја ставиме на компјутер колата. Освен TPS-от, немаше други параметри што излегуваа од нормала. Го средивме и тоа, и колата се потсмири но фали уште малку да биде како што треба. Моторната инсталација е ВО РЕД. Кога ќе уклучам повеќе потрошувачи (фарови, вентилатор за парно, радио), напонот од алтернатор паѓа на 12.7v, и обртајот паѓа малку, па најверојатно и тој (алтернаторот) прави голем отпор и ќе треба да се смени.

Не го менувај, однеси го на некој автоелектричар ќе го среди, лагери, намотки, колектор, пиксни..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 455
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #130 на: 11 Декември 2017, 21:14:38 pm »
конечно кај еден мајстор на мајсторите во бутел успеавме да ја ставиме на компјутер колата. Освен TPS-от, немаше други параметри што излегуваа од нормала. Го средивме и тоа, и колата се потсмири но фали уште малку да биде како што треба. Моторната инсталација е ВО РЕД. Кога ќе уклучам повеќе потрошувачи (фарови, вентилатор за парно, радио), напонот од алтернатор паѓа на 12.7v, и обртајот паѓа малку, па најверојатно и тој (алтернаторот) прави голем отпор и ќе треба да се смени.

Не го менувај, однеси го на некој автоелектричар ќе го среди, лагери, намотки, колектор, пиксни..

слаб е алтернаторот на колата е додадена клима а овој алтернатор не е наменет и за клима. Ќе правам комбинација со алтернатор од понова кола со клима (Astra G или Daewoo Espero)

Отсутен Мартин_91

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 463
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #131 на: 11 Декември 2017, 22:11:07 pm »
А зошто би правел комбинации, зошто не од иста таква кола со клима?

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 455
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #132 на: 11 Декември 2017, 22:28:08 pm »
А зошто би правел комбинации, зошто не од иста таква кола со клима?

таква препорака добив од мајсторот. јас не се разбирам многу во алтернатори но претпоставувам дека на понова кола има понов тип што прави помалку отпор на моторот за иста струја?

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #133 на: 13 Декември 2017, 22:41:23 pm »
site se 100 amperski. e sea regler, cetkici, lageri, rotor stator... sve si ima svoe.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 455
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #134 на: 13 Декември 2017, 23:11:15 pm »
site se 100 amperski. e sea regler, cetkici, lageri, rotor stator... sve si ima svoe.

според haynes manual за Calibra, има 2 типа на алтернатор, 55 или 70 амперски.