Автор Тема: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)  (Прочитано 29552 пати)

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #135 на: 13 Декември 2017, 23:16:41 pm »
Vauxhall Astra F | 100 Amp ALTERNATOR | 1.8i & 2.0i

Corsa B | 100 Amp ALTERNATOR | 1.4i to 1.6 16V

Calibra | 100 Amp ALTERNATOR | 2.5i V6 (B320)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #136 на: 14 Февруари 2018, 11:46:51 am »
Здраво,
По препорака на еден пријател се зачленив на форумов со надеж дека ќе го искоренам проблемот на колата еднаш засекогаш бидејќи ниеден мајстор што го посетив не успеал, а многумина и не се нафаќаат. Буџетот ми е неограничен но никако неможам да го решам овој проблем од кога ја купив колата (фебруари 2017).
Станува збор за erratic idle или нерамномерен лер гас (ќе видите на видеото). Пробав многу варијанти и тоа: Чистење на Idle Control Valve (ICV/Степ мотор)/ НОВ кинески ICV, половен оригинален BOSCH ICV (Кој работеше одлично на колата од која го извадивме, а кај мене се врати на стариот проблем дур да дојдам до дома), потоа сменив свеќици, разводна капа и палец, ништо не помогна и не направи разлика. Со Carb Cleaner го чистев MAF сензорот, и клапната (само одозгора) но повторно без успех... Колата работи ок, се додека не загрее, потоа паѓаат обртаите под нормалата (940 +/- 10%) и компјутерот пробува да го корегира тоа, и се врти во круг постојано.

Ако имал некој слично искуство или пак има знаење што го предизвикува ова ќе ве замолам да ми помогнете. Инаку, се викам Стефан и сум луд за Opel Calibra, од надвор колата ми изгледа вака:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

#додаток
истиот проблем го има и на бензин и на плин, плинот е дизна систем landi renzo монтиран во plimont

имам Фиеста MKIV, ама мислам дека е ист IACV лехр гас ?

еднаш пред 5-6 години мислам поминав во Опел кај Југодрво, барав гумен дихтунг ми рекоа имаат (ама скапо беше, 500мкд па сам си ги правам), е сега не знам за кој ОПЕЛ, дали беше од Вектрите или Калибра ?? Дури тој мајсторот се загреја кога го  виде IACV од ТОПРАН што го имав земено за 2400мкд да проба такви да го вградува, само не се сеќавам кој Опели беа...
за друго прашувам, во УСА има компјутерско штелување на федерот на IACV, тоа што е запечатено со некој силикон.. кај нас до сега не сум  сретнал некој да го работи тоа , едино сум сретнал штелување на електрични лептири ( кај поновите коли)
Еднаш проваѓав кај сервисот на Маршер, нешто разговаравме ама заборавив што ми кажа...
Значи ако има некоја мака во компјутерот, бадијала и нов сензор за лехр гас, можеби подобро е да има такво штелување...
« Последно менување: 14 Февруари 2018, 11:56:19 am nefer »

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 434
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #137 на: 14 Февруари 2018, 15:58:22 pm »
имам Фиеста MKIV, ама мислам дека е ист IACV лехр гас ?
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
еднаш пред 5-6 години мислам поминав во Опел кај Југодрво, барав гумен дихтунг ми рекоа имаат (ама скапо беше, 500мкд па сам си ги правам), е сега не знам за кој ОПЕЛ, дали беше од Вектрите или Калибра ?? Дури тој мајсторот се загреја кога го  виде IACV од ТОПРАН што го имав земено за 2400мкд да проба такви да го вградува, само не се сеќавам кој Опели беа...
за друго прашувам, во УСА има компјутерско штелување на федерот на IACV, тоа што е запечатено со некој силикон.. кај нас до сега не сум  сретнал некој да го работи тоа , едино сум сретнал штелување на електрични лептири ( кај поновите коли)
Еднаш проваѓав кај сервисот на Маршер, нешто разговаравме ама заборавив што ми кажа...
Значи ако има некоја мака во компјутерот, бадијала и нов сензор за лехр гас, можеби подобро е да има такво штелување...

јас си го решив проблемот кај мене, и немаше врска со idle control valve, наспроти убедувањата на 90 % од „мајсторите“
инаку не е ист како кај тебе, поновите модели на опел (ecotek) имаат таков ICV, кај мене изгледа вака


немаше ни проблем кај компјутерот ни инсталацијата кај мене.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #138 на: 14 Февруари 2018, 16:55:40 pm »
sto bese problemot?

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #139 на: 14 Февруари 2018, 19:38:53 pm »
имам Фиеста MKIV, ама мислам дека е ист IACV лехр гас ?
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
еднаш пред 5-6 години мислам поминав во Опел кај Југодрво, барав гумен дихтунг ми рекоа имаат (ама скапо беше, 500мкд па сам си ги правам), е сега не знам за кој ОПЕЛ, дали беше од Вектрите или Калибра ?? Дури тој мајсторот се загреја кога го  виде IACV од ТОПРАН што го имав земено за 2400мкд да проба такви да го вградува, само не се сеќавам кој Опели беа...
за друго прашувам, во УСА има компјутерско штелување на федерот на IACV, тоа што е запечатено со некој силикон.. кај нас до сега не сум  сретнал некој да го работи тоа , едино сум сретнал штелување на електрични лептири ( кај поновите коли)
Еднаш проваѓав кај сервисот на Маршер, нешто разговаравме ама заборавив што ми кажа...
Значи ако има некоја мака во компјутерот, бадијала и нов сензор за лехр гас, можеби подобро е да има такво штелување...

јас си го решив проблемот кај мене, и немаше врска со idle control valve, наспроти убедувањата на 90 % од „мајсторите“
инаку не е ист како кај тебе, поновите модели на опел (ecotek) имаат таков ICV, кај мене изгледа вака
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

немаше ни проблем кај компјутерот ни инсталацијата кај мене.
еве каков  IACV користат некој Опели и е сличен со тие на Форд, а дихтунгот е ист...


во право  си, Калибрата е сосем друго, ама не ми е јасно како тоа инјецтион а викаш си менувал разводна капа и палец ??
Сличен на Форд IACV имаат Омегите и Астри, дихтунгот е ист ама беше многу скап во Опел, 500мкд !! , па си сечам сам од рамна гума отпорна на бензин, инаку во УСА се тие дихтунзи по 1 $..
Штелување на IACV на самиот мотор во работа  не се праи поради расипан  IACV, туку ако компјутерот има проблем. ако не може да одржува режим на работа на загреан  мотор, има случки со гаснење во лехр , ама има и со урлање на моторот во лехр. Кај Фордот има и спедо сензор со кој CPU сам дава гас колку треба, ама  јас додека не го откачив имав проблем со урлањето во лехр, а по откачувањето  со гасење во лехр, ама тој вториот проблем си го решавав со цаки.
Инаку имав гледано на ЈуТјуб Диагностика во возење, се клава во џекот кај предната  врата еден  модул и по 2 -3 дена возење модулот се враќа во сервис а мајсторот ги чита симптомите... Но и тоа е мислам за понови, 2002+ коли...
« Последно менување: 14 Февруари 2018, 19:46:45 pm nefer »

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 434
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #140 на: 15 Февруари 2018, 15:43:27 pm »
sto bese problemot?

Throttle Position Sensor

во право  си, Калибрата е сосем друго, ама не ми е јасно како тоа инјецтион а викаш си менувал разводна капа и палец ??
Сличен на Форд IACV имаат Омегите и Астри, дихтунгот е ист ама беше многу скап во Опел, 500мкд !! , па си сечам сам од рамна гума отпорна на бензин, инаку во УСА се тие дихтунзи по 1 $..
Штелување на IACV на самиот мотор во работа  не се праи поради расипан  IACV, туку ако компјутерот има проблем. ако не може да одржува режим на работа на загреан  мотор, има случки со гаснење во лехр , ама има и со урлање на моторот во лехр. Кај Фордот има и спедо сензор со кој CPU сам дава гас колку треба, ама  јас додека не го откачив имав проблем со урлањето во лехр, а по откачувањето  со гасење во лехр, ама тој вториот проблем си го решавав со цаки.
Инаку имав гледано на ЈуТјуб Диагностика во возење, се клава во џекот кај предната  врата еден  модул и по 2 -3 дена возење модулот се враќа во сервис а мајсторот ги чита симптомите... Но и тоа е мислам за понови, 2002+ коли...

зошто е болдирано разводна капа и палец?

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #141 на: 15 Февруари 2018, 18:57:19 pm »
sto bese problemot?

Throttle Position Sensor

во право  си, Калибрата е сосем друго, ама не ми е јасно како тоа инјецтион а викаш си менувал разводна капа и палец ??
Сличен на Форд IACV имаат Омегите и Астри, дихтунгот е ист ама беше многу скап во Опел, 500мкд !! , па си сечам сам од рамна гума отпорна на бензин, инаку во УСА се тие дихтунзи по 1 $..
Штелување на IACV на самиот мотор во работа  не се праи поради расипан  IACV, туку ако компјутерот има проблем. ако не може да одржува режим на работа на загреан  мотор, има случки со гаснење во лехр , ама има и со урлање на моторот во лехр. Кај Фордот има и спедо сензор со кој CPU сам дава гас колку треба, ама  јас додека не го откачив имав проблем со урлањето во лехр, а по откачувањето  со гасење во лехр, ама тој вториот проблем си го решавав со цаки.
Инаку имав гледано на ЈуТјуб Диагностика во возење, се клава во џекот кај предната  врата еден  модул и по 2 -3 дена возење модулот се враќа во сервис а мајсторот ги чита симптомите... Но и тоа е мислам за понови, 2002+ коли...

зошто е болдирано разводна капа и палец?
ме чуди да е инџекшн а со капа и палец, уште првата кола што ја имав со инџекшн,  106ка  од 1994 и тоа што беше монопоинт,  па не беше со класична разводна  капа и палец

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 434
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #142 на: 15 Февруари 2018, 21:08:08 pm »
sto bese problemot?

Throttle Position Sensor

во право  си, Калибрата е сосем друго, ама не ми е јасно како тоа инјецтион а викаш си менувал разводна капа и палец ??
Сличен на Форд IACV имаат Омегите и Астри, дихтунгот е ист ама беше многу скап во Опел, 500мкд !! , па си сечам сам од рамна гума отпорна на бензин, инаку во УСА се тие дихтунзи по 1 $..
Штелување на IACV на самиот мотор во работа  не се праи поради расипан  IACV, туку ако компјутерот има проблем. ако не може да одржува режим на работа на загреан  мотор, има случки со гаснење во лехр , ама има и со урлање на моторот во лехр. Кај Фордот има и спедо сензор со кој CPU сам дава гас колку треба, ама  јас додека не го откачив имав проблем со урлањето во лехр, а по откачувањето  со гасење во лехр, ама тој вториот проблем си го решавав со цаки.
Инаку имав гледано на ЈуТјуб Диагностика во возење, се клава во џекот кај предната  врата еден  модул и по 2 -3 дена возење модулот се враќа во сервис а мајсторот ги чита симптомите... Но и тоа е мислам за понови, 2002+ коли...

зошто е болдирано разводна капа и палец?
ме чуди да е инџекшн а со капа и палец, уште првата кола што ја имав со инџекшн,  106ка  од 1994 и тоа што беше монопоинт,  па не беше со класична разводна  капа и палец

1994... затоа не била со класична разводна капа и палец. калибрата е 1993.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #143 на: 15 Февруари 2018, 22:32:05 pm »
sto bese problemot?

Throttle Position Sensor

во право  си, Калибрата е сосем друго, ама не ми е јасно како тоа инјецтион а викаш си менувал разводна капа и палец ??
Сличен на Форд IACV имаат Омегите и Астри, дихтунгот е ист ама беше многу скап во Опел, 500мкд !! , па си сечам сам од рамна гума отпорна на бензин, инаку во УСА се тие дихтунзи по 1 $..
Штелување на IACV на самиот мотор во работа  не се праи поради расипан  IACV, туку ако компјутерот има проблем. ако не може да одржува режим на работа на загреан  мотор, има случки со гаснење во лехр , ама има и со урлање на моторот во лехр. Кај Фордот има и спедо сензор со кој CPU сам дава гас колку треба, ама  јас додека не го откачив имав проблем со урлањето во лехр, а по откачувањето  со гасење во лехр, ама тој вториот проблем си го решавав со цаки.
Инаку имав гледано на ЈуТјуб Диагностика во возење, се клава во џекот кај предната  врата еден  модул и по 2 -3 дена возење модулот се враќа во сервис а мајсторот ги чита симптомите... Но и тоа е мислам за понови, 2002+ коли...

зошто е болдирано разводна капа и палец?
Како утврдивте дека проблемот е тпс?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #144 на: 16 Февруари 2018, 10:19:53 am »
sto bese problemot?

Throttle Position Sensor

во право  си, Калибрата е сосем друго, ама не ми е јасно како тоа инјецтион а викаш си менувал разводна капа и палец ??
Сличен на Форд IACV имаат Омегите и Астри, дихтунгот е ист ама беше многу скап во Опел, 500мкд !! , па си сечам сам од рамна гума отпорна на бензин, инаку во УСА се тие дихтунзи по 1 $..
Штелување на IACV на самиот мотор во работа  не се праи поради расипан  IACV, туку ако компјутерот има проблем. ако не може да одржува режим на работа на загреан  мотор, има случки со гаснење во лехр , ама има и со урлање на моторот во лехр. Кај Фордот има и спедо сензор со кој CPU сам дава гас колку треба, ама  јас додека не го откачив имав проблем со урлањето во лехр, а по откачувањето  со гасење во лехр, ама тој вториот проблем си го решавав со цаки.
Инаку имав гледано на ЈуТјуб Диагностика во возење, се клава во џекот кај предната  врата еден  модул и по 2 -3 дена возење модулот се враќа во сервис а мајсторот ги чита симптомите... Но и тоа е мислам за понови, 2002+ коли...

зошто е болдирано разводна капа и палец?
Како утврдивте дека проблемот е тпс?


Sent from my iPhone using Tapatalk
мене ми го проверуваа ТПС со обичен УНИМЕР, на изгасена кола, мислам само контакт да има, еден  стиска на педала за гас а мајсторот со унимерот мери на ТПС-то.
Е сега имало ТПС со контакт, лиже по графит лимче и тука може да има локални оштетувања и нерамномерности, а има ТПС кој се безконтактни, тие би требало да немаат таков проблем, или работи или НЕ...

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #145 на: 16 Февруари 2018, 10:27:15 am »

pa toa e eden od polesnite nacini da se otkrie dali e problem instalacija. 5 strani se napisaa za problemot, site mozni verojatnosti i uste se vrtime u krug so lambda. ili nekoj ovde saka da dojde volsebnikot od oz i so magicno stapce da go resi problemot ili nema zelba da najde sema za instalacija, da ja pregleda SAM so eden najglup unimer i da gi preskrta site dadeni solucii.


[/quote]

Tps ti dava tri vrednosti, zatvorena klapna, otvorena i idle. I seto toa so obicen unimer... obicen...onakov najglup.  Drago mi e sto si go resil problemot.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #146 на: 16 Февруари 2018, 11:00:54 am »
Да ама треба и да се разбираш со унимерот правилно да измериш

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3015
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #147 на: 16 Февруари 2018, 11:17:58 am »
Што треба да се разбираш? Не треба квантна физика да имаш завршено за да гo измериш тоа.

Sent from my MI 6 using Tapatalk


Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #148 на: 16 Февруари 2018, 11:23:18 am »
Има 2-3-4 жички зависи моделот и колата, лаик човек од кај да знае кои да ги измери? еве пример тоа.

И да праи некои комбинации од кај ќе знае дека тие вредностите се исправни т.е што значат.







Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3015
Одг: Erratic Idle на Opel Calibra (C20XE)
« Одговори #149 на: 16 Февруари 2018, 11:34:24 am »
Епа ќе видиш според моделот на сензорот кој пин за што е.

За вредностите ќе видиш на аутодата во кој опсег треба да се движат.




Sent from my MI 6 using Tapatalk