имам Фиеста MKIV, ама мислам дека е ист IACV лехр гас ?
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
еднаш пред 5-6 години мислам поминав во Опел кај Југодрво, барав гумен дихтунг ми рекоа имаат (ама скапо беше, 500мкд па сам си ги правам), е сега не знам за кој ОПЕЛ, дали беше од Вектрите или Калибра ?? Дури тој мајсторот се загреја кога го виде IACV од ТОПРАН што го имав земено за 2400мкд да проба такви да го вградува, само не се сеќавам кој Опели беа...
за друго прашувам, во УСА има компјутерско штелување на федерот на IACV, тоа што е запечатено со некој силикон.. кај нас до сега не сум сретнал некој да го работи тоа , едино сум сретнал штелување на електрични лептири ( кај поновите коли)
Еднаш проваѓав кај сервисот на Маршер, нешто разговаравме ама заборавив што ми кажа...
Значи ако има некоја мака во компјутерот, бадијала и нов сензор за лехр гас, можеби подобро е да има такво штелување...
јас си го решив проблемот кај мене, и немаше врска со idle control valve, наспроти убедувањата на 90 % од „мајсторите“
инаку не е ист како кај тебе, поновите модели на опел (ecotek) имаат таков ICV, кај мене изгледа вака
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
немаше ни проблем кај компјутерот ни инсталацијата кај мене.
еве каков IACV користат некој Опели и е сличен со тие на Форд, а дихтунгот е ист...
во право си, Калибрата е сосем друго, ама не ми е јасно како тоа инјецтион а викаш си
менувал разводна капа и палец ??
Сличен на Форд IACV имаат Омегите и Астри, дихтунгот е ист ама беше многу скап во Опел, 500мкд !! , па си сечам сам од рамна гума отпорна на бензин, инаку во УСА се тие дихтунзи по 1 $..
Штелување на IACV на самиот мотор во работа не се праи поради расипан IACV, туку ако компјутерот има проблем. ако не може да одржува режим на работа на загреан мотор, има случки со гаснење во лехр , ама има и со урлање на моторот во лехр. Кај Фордот има и спедо сензор со кој CPU сам дава гас колку треба, ама јас додека не го откачив имав проблем со урлањето во лехр, а по откачувањето со гасење во лехр, ама тој вториот проблем си го решавав со цаки.
Инаку имав гледано на ЈуТјуб Диагностика во возење, се клава во џекот кај предната врата еден модул и по 2 -3 дена возење модулот се враќа во сервис а мајсторот ги чита симптомите... Но и тоа е мислам за понови, 2002+ коли...