Автор Тема: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR  (Прочитано 8509 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #15 на: 14 Септември 2017, 18:08:09 pm »
На некое од ривјуата ја испукаа дека била камен пластиката внатре и дека задното потпирање било лошо.

Иначе ко пакет многу ми прави мерак. 1.0тси е сосем доволно со 90кс за тој габарит.
Има ли ова HUD?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #16 на: 14 Септември 2017, 20:26:55 pm »
Не сфаќам зошто воопшто постои 90кс моторов наспрема истиот со 115кс.
Супер е колава. Се покажа одлично на тестот на потрошња на обиколница со 5.9 на 100. Што е најниско за бензинец моментално. Сепак сеуште го очекуваме 115кс 1.0тси кој е толку фален за добра потрошња.

Мењачот е 5 брзински со многу високи брзини. И е одличен. Стварно стварно супер аутце. Со 15ки бандажи ќе е сигурно дупло поудобно, а со 115кс полесно и поекономично. Така да јас во таа насока би целел за Ибицава.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #17 на: 14 Септември 2017, 20:30:42 pm »
Не сфаќам зошто воопшто постои 90кс моторов наспрема истиот со 115кс.
За возач почетник.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3802
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #18 на: 14 Септември 2017, 20:33:24 pm »
Oвај мотор е добар зошто има пониска цена при набавка а и за регистрација/зелен картон. Па после ти чипувај го на 115кс ако ти треба.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #19 на: 14 Септември 2017, 20:53:37 pm »
На некое од ривјуата ја испукаа дека била камен пластиката внатре и дека задното потпирање било лошо.

Иначе ко пакет многу ми прави мерак. 1.0тси е сосем доволно со 90кс за тој габарит.
Има ли ова HUD?

Head-Up Display (претпоставувам за тоа прашуваш) нема. Колку што знам, ни една кола од оваа класа нема.

Пластиките се подобри од оние кај Киа Рио, генерално слични со оние во Fiesta (иако мислам дека overall во Fiesta се подобри материјалите во кабината, особено ако се земе поопремена варијанта). Мора да биде така, бидејќи сепак Polo треба да биде на врвот на хиерархијата во оваа класа во VAG.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #20 на: 14 Септември 2017, 22:28:29 pm »
Head-Up Display (претпоставувам за тоа прашуваш) нема. Колку што знам, ни една кола од оваа класа нема.

А тоа е толку просто да се изведе.... Али јок, capitalism is a bitch, мора да се праат курац на бициклу, секоја кул технологија што поспоро да се пробива на пазарот. Се договараат маму им *бем.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #21 на: 14 Септември 2017, 23:27:04 pm »
Head-Up Display (претпоставувам за тоа прашуваш) нема. Колку што знам, ни една кола од оваа класа нема.

А тоа е толку просто да се изведе.... Али јок, capitalism is a bitch, мора да се праат курац на бициклу, секоја кул технологија што поспоро да се пробива на пазарот. Се договараат маму им *бем.

Америте од 1988 ма имаат HUD....клима од 1939 та..
..али то ти е..ќе си доплаќаш ;D

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #22 на: 15 Септември 2017, 07:17:47 am »
или со 1.5 TSI со 150 коња. Такви возевме pre-production на Навак во Србија и беа ракети, и одат со 6-степен мењач.
Е тоа е тоа :)


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #23 на: 15 Септември 2017, 08:59:02 am »
Oвај мотор е добар зошто има пониска цена при набавка а и за регистрација/зелен картон. Па после ти чипувај го на 115кс ако ти треба.
Држи вода.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6488
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #24 на: 15 Септември 2017, 14:27:57 pm »
Не држи вода, капи по малку, 95коња е и зелениот картон не е повеќе од ефтинот, ама добро на кубикажа ќе заштедиш на технички и јавни патишта.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #25 на: 15 Септември 2017, 15:48:29 pm »
Не држи вода, капи по малку, 95коња е и зелениот картон не е повеќе од ефтинот, ама добро на кубикажа ќе заштедиш на технички и јавни патишта.
Ау вистина. Тиња значи тотална!!! 90кс треба за да има логика. А со 95 таман влагаш во давачките, а имаш само 5кс плус. Значи строго 115кс верзијата. Исто како и екобуст што 100кс треба да се забрани и да остане само 120кс.

Крај краева нека има 115/120кс само нека го пишат како 89кс од фабрика и чао пријатно.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #26 на: 15 Септември 2017, 15:55:17 pm »
150 коњове или ништо не прајме :) со 150фче е веќе покет рокет, ќе нижи пола возен парк у МК.


Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1149
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #27 на: 29 Септември 2017, 10:31:35 am »
@zeroSignal , a онака тове мислење, во однос на издржливоста на моторчето со 1.0 тси во оваа каросерија. Читам по странскиве форуми многу поплаки на 1.2 тси моторите во голф. Како би се понашало после 100.000 км, после 150.000:)
Чисто онака, твое мислење.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #28 на: 29 Септември 2017, 10:35:59 am »
1.2 TSI моторите имаа проблем на времето. Сега не знам како се, стварно..

Стварно не можам да претпоставам како би издржало моторчево после 100.000 км. Многу добро ја носи каросеријата, дури изненадувачки.. За долготрајност, стварно неам појма. Ваљда ќе трае.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9029
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #29 на: 29 Септември 2017, 11:22:19 am »
таман работа ако не трае до 300к километри, се е тоа пресметано и истестирано