Автор Тема: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR  (Прочитано 8508 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« на: 14 Септември 2017, 11:31:27 am »






http://www.carclub.mk/2017/09/14/test-seat-ibiza-1-0-tsi-95-fr-neskrieni-ambicii/

--

Многу добро изгледа во FR опрема, особено во оваа боја. Јас би избрал 17ки наместо 18ки, и би додал централен наслон. Моторчето е таман за оваа класа и ептен добро се изолирани вибрациите од трите цилиндри. Внатре е добро, некои од пластиките се маааалку цврсти (ама па тоа и може да се очекува ради хиерархијата во VAG) и ич не ми се свиѓа пијано блек финишот, ама затоа па одлични седишта и многу добра возачка позиција.

Благодариме на @Kimi R за асистенцијата за сликање. :)

Отсутен xnickx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #1 на: 14 Септември 2017, 11:50:56 am »
Значи уште еднаш се потврди муабетот што го правевме. Топ “мало“ количе, само ептен му е потребен централен наслон... и 1.5 ТСИ :D

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3802
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #2 на: 14 Септември 2017, 12:02:16 pm »
Доста фино изгледа...али ценовно дали е ова подобро или основна верзија на Голф/Леон
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен xnickx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #3 на: 14 Септември 2017, 12:08:40 pm »
Доста фино изгледа...али ценовно дали е ова подобро или основна верзија на Голф/Леон
Има за 16.000 Леон дизел 90кс. За тие пари имаат подставено троа нешто опрема да не биде гол, сензори позади, фелни, предни дневни лед, и 5 инчен колор екран. За Голфот не знам, ама Леонот изгледаше многу очајно внатре. Ибицава е преполна со опрема ама бензин. Се' е до feelgood факторот и приоритетите.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #4 на: 14 Септември 2017, 12:12:22 pm »
Доста фино изгледа...али ценовно дали е ова подобро или основна верзија на Голф/Леон

Тука е финтата. Ова може да се земе со влегување во салон за околу 15.000. Исто вакво.

Е сега.. Јас секогаш сум бил на ставот дека подобро ќе земам помала кола со повеќе опрема, него поголема ама гола.

Плус, во оваа класа колите се веќе доволно големки да можат да завршат работа и на отворено, и за повеќе луѓе, итн.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9029
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #5 на: 14 Септември 2017, 12:16:18 pm »
многу ми праи мерак количево, ем убаво го скоцкале ем субјективно што си имав Ибица порано која уште ми е непреболена.

Убав ентериер и кокпит, сепак мислам дека Опел во добро опремените Корси со голем дисплеј и автоматска клима има поубаво чувство внатре кога си

Цената не би ја коментирал зборувам за основниот модел, тоа е тоа незнам која им е политиката и колку попуштаат на цена.
Јас мојата во 2006та ја платив 11,800 со за тоа време доста солидна опрема и 16ки бандажи, 1.4 бензин
« Последно менување: 14 Септември 2017, 12:24:16 pm MarceCvarce »

Отсутен ghost555

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 140
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #6 на: 14 Септември 2017, 12:42:39 pm »
Само мене ми се чини голема потрошувачкава од 7.5 за 1.0 тси или нормална е? Повеќе би очекувал 6.5 од овој мотор

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #7 на: 14 Септември 2017, 12:47:11 pm »
Ново моторче, неразработено, плус возено со клима цело време. Понатаму може да се деси да падне под 7 низ град со внимателно возење.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #8 на: 14 Септември 2017, 13:24:11 pm »
Позади тоа се украси или вистински издуви?

Отсутен xnickx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #9 на: 14 Септември 2017, 13:31:41 pm »
Украси за жал. Све у денешно време е украс. Вистинската цевка е позади браник. :(

Отсутен NeVeNR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 983
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #10 на: 14 Септември 2017, 15:03:44 pm »
Полото ќе биде поскапо кога ќе почне да се продава, фобиата е на старата платформа значи ибицава 1.0 тси заедно со новата фиеста 1.0 екобуст се прав избор во оваа класа на возила. Нема потреба да се гледа подалеку.
Зини да ти кажу.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14050
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #11 на: 14 Септември 2017, 15:58:17 pm »
Супер пакетче за вакво ракетче ;D
Стварно убаво изгледа во оваа варијанта.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #12 на: 14 Септември 2017, 16:56:47 pm »
Super kola. Konkurencijata vo segmentov si go napravi svoeto

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #13 на: 14 Септември 2017, 17:02:29 pm »
Има појак мотор, или опција за 6 степен мењач? Позади уште има добоши?


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: SEAT Ibiza 1.0 TSI FR
« Одговори #14 на: 14 Септември 2017, 17:16:24 pm »
Да, оваа верзија е со добоши позади. :/ Да бидам искрен, не ги ни приметив додека не ги спомна некој.

Секако дека има појак мотор. Може да се добие со истиов мотор ама со 115 коња (не знам со колку брзини е мењачот), или со 1.5 TSI со 150 коња. Такви возевме pre-production на Навак во Србија и беа ракети, и одат со 6-степен мењач.