Автор Тема: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution  (Прочитано 24030 пати)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #75 на: 03 Јули 2017, 20:29:41 pm »
Лист прајс на Мазда 3 2.0 бензинче 120 коња 20.480 евра.

Лист прајс на А 200 Д со 136 коња 29.990. Лист прајс на А 220 Д со 170 коња 36.680. Тестиранава Мазда е некаде измеѓу со моторот.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #76 на: 03 Јули 2017, 20:39:12 pm »
Значи за 20к добиваш кола што троши а не иде. Најс.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1301
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #77 на: 03 Јули 2017, 21:48:24 pm »
Па не купуваат сите коли за да се тркаат. Има луѓе што купуваат ауто за превоз од точка А до точка Б, луѓе што купуваат за чалам, трети за мерак, четврти за лангзам вожња итн... Во секој случај производителот си има таргет група за секој модел и опрема. И на крај МК пазарот не е критериум за по кој што се водат производителите на коли

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #78 на: 03 Јули 2017, 21:51:51 pm »
Точно, луѓе даваат пари за дизајн, не за машината внатре. Битно да е мазда. За 20к иљади евра кола која не може да претица празен автобус на автопат навистина е кола за мерак.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1301
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #79 на: 03 Јули 2017, 21:54:41 pm »
Реално има и такви што и никогаш не претицале автобус. На такви не им треба кола од 150дизелски коњи сигурно

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #80 на: 03 Јули 2017, 21:57:10 pm »
Не можат да се справат со таков торк, научени се таквите на тример за жива ограда место мотор.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1301
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #81 на: 03 Јули 2017, 22:02:21 pm »
A можда им треба само превоз до работа, пазар и кафиЌ :-)

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #82 на: 03 Јули 2017, 22:03:26 pm »
Све бива, why not :)

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #83 на: 03 Јули 2017, 22:16:00 pm »
A можда им треба само превоз до работа, пазар и кафиЌ :-)
И одење на 10-20 викенди на море во годината во мир и тишина на автопат. - сето тоа за што помалку трошоци.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3898
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #84 на: 03 Јули 2017, 23:40:59 pm »
Лист прајс на Мазда 3 2.0 бензинче 120 коња 20.480 евра.

Лист прајс на А 200 Д со 136 коња 29.990. Лист прајс на А 220 Д со 170 коња 36.680. Тестиранава Мазда е некаде измеѓу со моторот.


Јас не реков дека Маздата нема математика да ја споредуваш во музика за пари. Јас сакав да кажам дека мене не ми се допаѓа доволно и дека парите би ги дал на тињав НЕ Мерцедес А. Мој личен избор.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #85 на: 03 Јули 2017, 23:44:25 pm »
Па за сите модели е истиот муабет. За поскапа варијанта на Пасат/ Мазда 6 има основен Мерцедес Ц/Ауди А4. Итн
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3898
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #86 на: 04 Јули 2017, 01:45:57 am »
Па за сите модели е истиот муабет. За поскапа варијанта на Пасат/ Мазда 6 има основен Мерцедес Ц/Ауди А4. Итн

Не го оспорувам тарифниот модел туку....

Лист прајс на Мазда 3 2.0 бензинче 120 коња 20.480 евра.

Лист прајс на А 200 Д со 136 коња 29.990. Лист прајс на А 220 Д со 170 коња 36.680. Тестиранава Мазда е некаде измеѓу со моторот.


Јас не реков дека Маздата нема математика да ја споредуваш во музика за пари. Јас сакав да кажам дека мене не ми се допаѓа доволно и дека парите би ги дал на тињав НЕ Мерцедес А. Мој личен избор.

за да и ги дадам парите.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2652
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #87 на: 04 Јули 2017, 04:21:55 am »
Точно, луѓе даваат пари за дизајн, не за машината внатре. Битно да е мазда. За 20к иљади евра кола која не може да претица празен автобус на автопат навистина е кола за мерак.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk



Чекај чекај, која кола неможе да претица автобус на автопат? Маздата?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #88 на: 04 Јули 2017, 08:03:39 am »
бензинецот мазда.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6487
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda 3 2.2 SKYACTIV-D 150 Revolution
« Одговори #89 на: 04 Јули 2017, 08:14:47 am »
Добар е новиот бензинец на маздата, пред се ради нивната скај актив технологија и 2.0 мотор. Има само 120кс но според сите бројките што ги гледам вади многу добри резултати. 8.9 секунди до 100км/ч за 120кс е еден од подобрите резултати без разлика дали е бензин или дизел.