Автор Тема: Рекла Казала IV: Fury Road  (Прочитано 2373728 пати)

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6153
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #15705 на: 26 Февруари 2024, 18:49:06 pm »
Докажано е на машински факултет во Турција на мотор од 5.4 KW и го прочистува моторот при што работи на повисока температура, намалува CO и CO2 но зголемува NO гасови .

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #15706 на: 26 Февруари 2024, 18:49:34 pm »
На времето имаше на автопазар магични таблетки намалуваа потрошувачка, некогаш знаеше и до 3литри помалку да ми даде на иста релација. Плус и уред за во упаљачот, возење буквално без пари. Времиња беа тоа.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Без Кобра антирадар, ништо од возење без пари :D

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #15707 на: 26 Февруари 2024, 19:02:34 pm »
Докажано е на машински факултет во Турција на мотор од 5.4 KW и го прочистува моторот при што работи на повисока температура, намалува CO и CO2 но зголемува NO гасови .
Јас не реков дека не е докажано, прв пат слушам за ова ќе биде интересно ако делува кај мене. Уште утре ќе пробам ако работи на бензинец.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30070
    • CARclub.mk
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #15708 на: 26 Февруари 2024, 19:04:48 pm »
3% намалува потрошувачка, 5% додава на цена. Ти си знаеш. :D

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #15709 на: 26 Февруари 2024, 19:09:28 pm »
Припремам статија од направени повеќе истражувања за користење на дибутил кетон (народски ацетон, но чист) како адитив во нафта, докажано е дека намалува потрошувачка во просек околу 3%, но во одредени случаи повеќе. Доколку некој има некакви графици, дополнителни истражувања и слично може да помогне. Планирам да биде во пдф формат со 10-15 страници преведени на македонски литературен јазик. Благодарам  ;)
Kaj kupuvash aceton ?

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #15710 на: 26 Февруари 2024, 19:10:23 pm »
Докажано е на машински факултет во Турција на мотор од 5.4 KW и го прочистува моторот при што работи на повисока температура, намалува CO и CO2 но зголемува NO гасови .
Јас не реков дека не е докажано, прв пат слушам за ова ќе биде интересно ако делува кај мене. Уште утре ќе пробам ако работи на бензинец.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Za tebe nitro razregjivac, kje korne prvite 100 metri.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #15711 на: 26 Февруари 2024, 19:11:45 pm »
Ќе ви сликам резултат утре, само што ќе го кренам малку процентот, од 3 на 5, ако биде да биде.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6153
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #15712 на: 26 Февруари 2024, 19:12:48 pm »
Припремам статија од направени повеќе истражувања за користење на дибутил кетон (народски ацетон, но чист) како адитив во нафта, докажано е дека намалува потрошувачка во просек околу 3%, но во одредени случаи повеќе. Доколку некој има некакви графици, дополнителни истражувања и слично може да помогне. Планирам да биде во пдф формат со 10-15 страници преведени на македонски литературен јазик. Благодарам  ;)
Kaj kupuvash aceton ?
Имав мала количина за проба, но се потроши. Замолив професор во медицинско училиште. Потоа сето го украле учениците...

Добро прашање. Кај има да се купи чист ацетон?
Во аптека има ацетон за нокти, ваков чист нема.

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #15713 на: 26 Февруари 2024, 19:22:23 pm »
Припремам статија од направени повеќе истражувања за користење на дибутил кетон (народски ацетон, но чист) како адитив во нафта, докажано е дека намалува потрошувачка во просек околу 3%, но во одредени случаи повеќе. Доколку некој има некакви графици, дополнителни истражувања и слично може да помогне. Планирам да биде во пдф формат со 10-15 страници преведени на македонски литературен јазик. Благодарам  ;)

Земи 5.5 просек дизел потрошувачка по сегашна цена од 78.5 за литар нафта, тоа се 432 денари. 3% се 13 денари на 100 км.
На цел резервоар од 50 литри да го сметаме, околу 900 км со еден резервоар, околу 115-120 денари заштеда.

Колку пари е ацетонот и колкава количина треба да ставиш ?

Затоа и јас со адитиви не се замарам, не сум ставил и ниту ќе ставам бидејќи и да намали 3-4% потрошувачка, разликата ќе ми отиде во адитивот.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6153
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #15714 на: 26 Февруари 2024, 19:26:32 pm »
60-80 мл на 45л резервоар.
70тина ако го земеме просек математиката е оваа:
45000мл нафта:70мл ацетон=1000мл нафта:1.55мл ацетон

На 1 литар нафта тоа е 1.5-1.6мл ацетон.

Едит:
Еве во пракса, во бензин.
Цитат
I have used it on my cars one is a diesel and the other petrol and the other one runs on LPG. When using it at the recommended dosage in diesel there is a marked increase power and fuel effeciency. I never got more than 480km on a full tank of diesel but after adding acetone (I have tested over 3 tank fulls) I am able to run for about 540km before needing to go to the pump. This is an improvement which cannot be attributed to change in driving habits. I have also noted that increasing the dosage from the ideal of 1.5ml/litre to 2ml/litre the mileage went down and when I stopped using it it went back to the original 480km/full tank. In absolute terms with acetone mixed in the correct ratio I got 16.8km/litre and without it I am getting 15km/litre. Both figures with AC on all the time. This is an improvement that cannot be ignored. Also of importance is that I do not need to change gears as often and that alone could improve my fuel effeciency.

On my petrol car at the recommended dosage of 2.5ml/litre there is no perceptible difference in fuel effeciency but there is a definite improvement in smootheness of the engine.

I cannot say much for any improvement on the LPG vehicle because neither have I tried it and moreover I do not have the guts to try it on my fuel injected high powered hatchback which has not given me any trouble till now in the past three years and intend to keep it that way. Anyway it runs on petrol for warm ups only after which I shift to LPG.

The previous two cars are junk anyway so I had no qualms in trying out experiments on them and thankfully the diesel car is taking a liking to acetone like 30ml of red wine is to humans.

I would whole heartedly recommend it for old tech vehicles with old tech fuel pumps and/or carburettors and not for new generation common rail diesel engines or those with extremely fine nozzles for injecting fuel at high pressures. Till dual fuel petrol/ethanol engines are launched in India by FIAT I would dissuade any one from trying it out on their new generation Petrol vehicles. The FIAT Palio 1.8R is a dual fuel vehicle with 115-125 odd bhp which can take the acetone mix. Please do not pm me on the three cars I own for specific reasons I cannot disclose now.

Bye and wear your seatbelts.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #15715 на: 26 Февруари 2024, 19:39:16 pm »
Ima, 50-60 den e 100 grama, po 100 grama prodavaat po 1l ne. Da prashash vo interhem. Inaku mene mi e za cistenje, ne mi menat dali e medicinski ili tehnicki. Najverojatno so taa cena ne ti se isplakja, bashka shto e NEviskozen, pa ne znam toa kako kje go kompenzirash toa, mozhda so 2 taktol shto i toj e 500 den ubajot. Ne e rabotava da vlozhish eden kup pari za 3%. Najdobro e da zgolemish kompresija ama toa morash mehanicki.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #15716 на: 26 Февруари 2024, 20:01:23 pm »
Ima, 50-60 den e 100 grama, po 100 grama prodavaat po 1l ne. Da prashash vo interhem. Inaku mene mi e za cistenje, ne mi menat dali e medicinski ili tehnicki. Najverojatno so taa cena ne ti se isplakja, bashka shto e NEviskozen, pa ne znam toa kako kje go kompenzirash toa, mozhda so 2 taktol shto i toj e 500 den ubajot. Ne e rabotava da vlozhish eden kup pari za 3%. Najdobro e da zgolemish kompresija ama toa morash mehanicki.
Не мора механички. Со доволно талог на цилиндри и клипови може да кренеш компресија.
Така да, чистењето на мотор всушност ти намалуваш компресија.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6153
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #15717 на: 26 Февруари 2024, 20:23:28 pm »
Талог не секогаш е добар. Посебно околу маслени запечени карики. Или пак на вентили, па да не затвораат комплетно, е тогаш е лошо.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #15718 на: 26 Февруари 2024, 20:52:25 pm »
Со што се дрогирате бе?

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #15719 на: 26 Февруари 2024, 20:58:31 pm »
Ацетон,чист,медицински. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D