Мислам дека доста е зголемена употребата на точаци, мотори и слично, ама сепак уште е испод част да се возиш на нешто такво. Ќе мислат не си успеал во животот. И башка исто огромен проблем кој си претстои со години е што ограничувањето за Б категорија е до 50цц/45кмч наместо на 125цц. 50цц/45кмч треба да е за под 18 години лимит, а не за цел живот. Како и да е, проблемот во голема мера е нефорсирање на мотори во главен град, поготово за кратки/ултракратки релации кои сочинуваат огромен процент од патувањата.
Ne e sekogash za "ispod chast" rabotata. Eden kup sitni propratni problemchinja idat so nekoristenjeto kola.
- aramilak na tochaci
- relativno ok pokrienost so velosipedski (kakvi takvi) stazi .. ama pa i ogromen broj raskopani ulici (kako da stignesh od Gorche do Nova Makedonija)
- skapa registracija na motor (za motorot od 320cc plakjam osiguranje kako za kola iako ne go vozam realno cela godina)
- nemanje soodveten parking za motor (em skapuva na sonce/dozd em rizik od kradenje kade kade pogolem tokolku kaj kola)
- ne sekogash mozish so motor da dovleckas od dukjan shto ti treba]
- nemanje dobar gradski/prigradski prevoz (prost primer .. pro baj od taftalidze da pojdish vo hubo so javen prevoz) Skopje poprechno nema nitu edna linija
so ovie i so ushte eden kup drugi sitni problemchinja na kraj se stvara navika deka najprifatlivo ti e so kola.. a navikata e strashna rabota.