Автор Тема: Рекла Казала IV: Fury Road  (Прочитано 1798671 пати)

Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11520 на: 30 Септември 2021, 12:59:01 pm »
Другови, одел ли некој на интензивен курс по Германски? Во која школа, и како сте задоволни.

@achtung  ѕирни ова

Исто препорака за курс? Каде, како, што? Сега со коронава гледам и онлајн многу варијанти.

@nikola_bb Јас се уште одам во работнички универзитет Кочо Рацин на курс по германски, моментално сум В1.1, но не е интензивен, баш спротивно, доста е спор и групите се со средношколци. 6400 ден за 32 дена во период од 4 месеци за еден полустепен.

Ако сакаш интензивен и јас би ти препорачал со Ахтунг да си контактираш, таму има забрзани курсеви, мислам дека може и индивидуални групи.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9947
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11521 на: 30 Септември 2021, 15:55:19 pm »
Гумата иста е, бришач ко бришач. Туку банана имаат скоро сите од новиве, барем по мое инфо и нормално дека се поскапи :)
deka dvete imaa metalna konstrukcija, banana povekje me asocira na ovie shto se bez metalni metlicki, samo guma i plastika... ali da, drugite nemaa takov adapter...

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10127
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11522 на: 30 Септември 2021, 16:00:02 pm »
Гумата иста е, бришач ко бришач. Туку банана имаат скоро сите од новиве, барем по мое инфо и нормално дека се поскапи :)
deka dvete imaa metalna konstrukcija, banana povekje me asocira na ovie shto se bez metalni metlicki, samo guma i plastika... ali da, drugite nemaa takov adapter...
Имаат железо и бананите, не се само пластика и гума :)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6643
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11523 на: 30 Септември 2021, 17:55:26 pm »
Другови, одел ли некој на интензивен курс по Германски? Во која школа, и како сте задоволни.

@achtung  ѕирни ова

Исто препорака за курс? Каде, како, што? Сега со коронава гледам и онлајн многу варијанти.
Кој сака инфо слободно нека ми пише во порака
https://www.facebook.com/germanski.so.martina/

https://www.instagram.com/germanski_so_martina/

Sent from my SM-N770F using Tapatalk

« Последно менување: 30 Септември 2021, 21:03:40 pm achtung »

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8143
  • Малерозен дрводарец
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11524 на: 01 Октомври 2021, 00:01:13 am »
Лево око ми трепери...
Некој од форум пак ќе купи Алфа, у пичку...
Потлачени!

Џаба радите, нече вас платити!

Отсутен AllMightyMe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6992
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11525 на: 01 Октомври 2021, 08:56:35 am »
Ако те чеша левата, аутомобиле ск десната, тогаш добро претчувство имаш

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5231
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11526 на: 01 Октомври 2021, 08:59:04 am »
https://www.zmescience.com/science/norway-bans-fossil-cars-28092021/

На овие не им иде паметот... :)


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29269
    • CARclub.mk
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11527 на: 01 Октомври 2021, 09:25:02 am »
Зошто? Имаат инфраструктура, имаат култура на правилно користење, плус all-electric возила веќе се (мислам) околу 75% од ново-продадените коли...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54808
  • Махер
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11528 на: 01 Октомври 2021, 09:29:09 am »
„На таа пара.“

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3580
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5231
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11530 на: 01 Октомври 2021, 10:05:44 am »
^^
Ова.  :)


Зошто? Имаат инфраструктура, имаат култура на правилно користење, плус all-electric возила веќе се (мислам) околу 75% од ново-продадените коли...

Затоа што во основа, концептот е фарса.
Цепаат некој „спаси ја планетата“ популизам, филм за еколошка одговорност и исфрлање на фосилни горива (не само нафта, туку и јаглен/гас), сето тоа додека го игнорираат фактот дека на крај поголемиот дел од струјата ја прават од фосилни горива. Посебно пошто обновливите извори не им се стабилни, како што видовме ова лето/есен посебно со фармите со ветерници - нешто што е важен дел од кризава што ја имаат сега која изворно е заради зголемена потрошувачка на резервите гас летово. Нешто што ја почна лавината од скокање на цените на енергенсите... И да не заборавиме дека во ЕУ колективно си ги затвараат нуклеарните централи (нешто за што макар треба да бидеме благодарни сите, пошто конечно се соочуваат со реалноста дека складирањето на потрошеното гориво е поголема мака од евтино добиената енергина).


Пишував за ова во темата за цените на горивата, но поубаво си објаснува сликата од текстот во линкот од Skywalker.




Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29269
    • CARclub.mk
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11531 на: 01 Октомври 2021, 10:13:38 am »
Бидејќи ја начна дискусијата со Норвешка, да се задржиме на Норвешка. Да не разводнуваме.

Според последни статистики, 98% од струјата во Норвешка доаѓа од обновливи извори, а само 2% од фосилни горива.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11532 на: 01 Октомври 2021, 10:20:12 am »
Според последни статистики, 98% од струјата во Норвешка доаѓа од обновливи извори, а само 2% од фосилни горива.

Дури и 100% од струјата да доаѓа од фосилни горива, пак е подобро коли на струја:

1. топлинската ефикасност на термоелектрана + батерија е каде-каде поголема од онаа просечен МВС+менувач, т.е. за исто извозени километри ќе се потроши значајно помало количество фосилни горива. (современите батерии имаат кулонова ефикасност од 95+ проценти)
2. паразитските трошења на енергија се каде-каде поголеми кај коли со МВС отколку кај електрични автомобили

И ова без воопшто да чепнеме енвиронменталистички теми, како напр „дали е подобро илјадници тони нафта да гориш надвор од град, или у среде град“, снижување на бука, елиминирање на потреба од епски количини моторни масла итн итн, елиминирање на потребата од топлински-неефикасна дистрибуција на горива до бензински итн итн.

Сите оние заебанции и стрипчиња „ахаха колата као на струја, а струјата од фосилни горива хахаха“ укажуваат на површност и суштинско непознавање на проблематиката.
« Последно менување: 01 Октомври 2021, 12:06:13 pm filipv »

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20061
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11533 на: 01 Октомври 2021, 11:24:19 am »
Typical thermal efficiency for utility-scale electrical generators is around 37% for coal and oil-fired plants, and 56 – 60% (LEV) for combined-cycle gas-fired plants. Plants designed to achieve peak efficiency while operating at capacity will be less efficient when operating off-design (i.e. temperatures too low.)

A typical diesel automotive engine operates at around 30% to 35% of thermal efficiency. About 65-70% is rejected as waste heat without being converted into useful work, i.e. work delivered to wheels. ... Low-speed diesel engines (as used in ships) can have a thermal efficiency that exceeds 50%.

Додади тука електрични загуби при трансфер низ мрежата, при полнење автомобил, при тоа што самиот автомобил си троши само затоа што постои, додади загуби од ладно време. Далеку се од МВС електричните возила во ефикасност.

Моментално само го преместуваат загадувањето.
« Последно менување: 01 Октомври 2021, 11:38:28 am DarthJe5us »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11534 на: 01 Октомври 2021, 12:01:14 pm »
Загубите при транспорт на повеќенасочна струја се минимални.

МВС ја постигнува максималната декларирана топлинска ефикасност ретко, во идеални услови (90 кмч на аутопут у шеста, на пример), додека просечната ефикасност при секојдневна тргни-застани експлоатација е мизерно мала. И тоа уште пред да стигнеме до преносот (менувач, диференцијал...), кој „јаде“ значаен дел од енергијата. Кај електричните коли тоа го нема - сегаш работат со максималната ефикасност.

Нема што да мозгаме, овие математики се више напраени: електрична кола полнета со струја од термоелектрана на фосилни горива троши околу 2 пати помалку фосилни горива за исто извозени километри, а ако повеќето километри се тргни-застани низ град - тогаш разликата е уште поголема.

Значи, не, не се скроз „чисти“ - далеку од тоа - но каде-каде по„чисти“ од обични коли со мвс.

Единствената категорија во која нафтата и дериватите се се уште ненадјебиви е енергетската густина: кило бензин содржи повеќе енергија од кило батерии.
« Последно менување: 01 Октомври 2021, 12:07:15 pm filipv »