Автор Тема: Рекла Казала IV: Fury Road  (Прочитано 2374803 пати)

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3928
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5115 на: 18 Ноември 2018, 13:59:40 pm »
Местен плинот кај перо во шупа

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5116 на: 18 Ноември 2018, 14:01:34 pm »
Кој Перо?
 ;D

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8004
  • Плинаш!!!
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5117 на: 18 Ноември 2018, 14:30:11 pm »
Не ќе да е до плинот. Французиве склони кон палење

Sent from my Huawei P Smart using Tapatalk


Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
  • Custom made interiors
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5118 на: 18 Ноември 2018, 14:57:52 pm »
da si probam i ovde
Да не има некој сунѓер за седиште, или да не знае кај може да се купи ?
За што поточно ти треба сунѓер?
Исто за седиште, ама за точак, оти е од оние „спортскине“, а ем е старо и одамна нема сунѓер т.е. само пластика е. Е сега планирам да ставам подебел сунѓер да дојде пошироко, не да ми пенетрира кога возам :) Гледав седишта, не дека се скапи, ама некако не ме бендисаа, па реков да си направам сам.
@Deno ? Дали си на линија? :D
Оди до некоја тапацерска работилница побарај некое парче. Или оди во некој отпад може ќе најдеш некое долно седиште од кола можеби.

Отсутен Tesla

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1444
  • Eбач на батерии :D
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5119 на: 18 Ноември 2018, 15:34:54 pm »
Кој Перо?
 ;D

Внукот на Лидија.
:D
Д'г ж'т в'к п'н б'и - Долг жолт волк полн болви.

Zenu dupe krasi a tortu orasi.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5120 на: 18 Ноември 2018, 16:06:26 pm »
Кој Перо?
 ;D

Внукот на Лидија.
:D

Што има сестра Весна... :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5121 на: 18 Ноември 2018, 17:10:55 pm »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5122 на: 18 Ноември 2018, 17:14:14 pm »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5123 на: 18 Ноември 2018, 18:16:15 pm »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5124 на: 18 Ноември 2018, 18:43:59 pm »
Ја да ја кресна, нека си е лесна.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5125 на: 18 Ноември 2018, 19:30:21 pm »
плинче?
https://a1on.mk/archives/977361
ако се запали кола, одма до плинот е констатацијата... во шупа бил праен... нестручно... а 99% ни бојата на колата не ја виделе, ама знаат дека е од плинот... напротив, плинските уреди доаѓаат со толку многу заштита, колку што нема ни за на бензин ни за на дизел, а по ризични се овие две... на пример, плин не се пали на висока температура... а дизелот и бензинот да... да не заборавиме колку возат афтермаркет радија, ксенони, појачала, лед штопови и еден куп  глупости... половина и повеќе се  со непознато потекло, нарачувани од ибеј, али експес и останати такви СУПЕР ЕВТИНИ избори, каде што податоците за снага и трошење не се баш нај релевантни, а богами многу често гледам и не соодветна димензија на кабли, да не речам претенки се жичките... во мојот животен возачки век, со пројдени неколку милиони километри, до сега неколку пати ми се подзачурувале некои коли, а две ми се имаат запалено... and guess what, ниеднаш не беше од плинот, туку напротив, секогаш беше електричната инсталација... еднаш кабел од радио, еднаш кабел од цд шаржер (ова за запалените возила, со многу огин), двапати од кабел на перка за хладњак, еднаш од алтернатор со упалена клима и еднаш шалтаблата туку така и текна и счуре... сите возила беа на плин... ;)

дали сте приметиле колку запалени и изгорени возила има на една локација во Македонија... збориме за автопатот Скопје-Тетово, во тој правец, на удолницата пред тетовската патарина... и тоа најчесто само во лето... бидејки патувам на таа делница МИНИМУМ двапати неделно, на таа удолница, само прошлово лето имам видено 5-6-тина изгорени возила, и тоа во принцип на средината на удолницата се сите, имаше од нив и дизели не само бензинци, ама начелно впечатливо е што сите беа со малолитражни мотори и дизели и бензинци... магично и/или проклето место? не баш, бидејки има и логично објаснување:
пред таа удолница, автопатот подолг период е нагоре, а вегетацијата некако се ускладила под прав агол на автопатот и скоро никој не ни приметува дека возилото е буквално запнато до даска (малолитражни се нели), бидејки се вози 120 одприлика. моторот е поприлично прегреан, климата фуче пошто е лето и жешко, на педалата за гас си стиснал подоле за да ја одржуваш брзината, ПЕРКАТА ФУЧЕ од ладилникот (и испарувачот за климата) со максимална брина. каблите се доста загреани, и од температурата на моторот и од тоа што перката како ВТОР најголем потрошувач (прв е алансерот) работи без престан цело време... и стигаш на врвот, почнува удолница... сите што се потпалиле тука ја направиле истата грешка, а тоа е го ставиле мењачот во лер, и ја оставаат колата по удолница сама по инерција да се движи, демек да го ОДМОРАТ моторот а и да заштедат некој денар на гориво... што се случува во тој момент? колата работи на просечни 800 обртаи, доста често и помалку заради клима уредот, толку споро што ептен недоволно да ја врти водата од ладилникот во мотор. автоматски, инстант прегрејува целиот мотор (за 10 до 15 секунди максимум) алтернаторот исто така врти многу споро, недоволно да произведе струја за перката, климата, перката од централната вентилација (таканаречено парното) светлата и се останато, на перките делумно им се намалуваат обртаите и почнуват да влечат повеќе струја за да си ја одржи својата брзина, автоматски КАБЛИТЕ ПОЧНУВААТ ПОВЕЌЕ ДА ГРЕАТ, и ако има некаде мал спој, или мал ладен лем т.е. слаб контакт, на тоа место жиците се усвитуваат и воала, ете ти огин... истото може да се случи и со ПЕРКАТА ОД ПАРНОТО како ТРЕТ најголем потрошувач, само во зимо се помали шансите за такво нешто, бидејки сепак, воздухот е драстично поладен... на асвлат и до 60-70 степени разлика има воздухот меѓу зимо и лето...
Затоа, немојте секогаш перо со гаражичето и плинот одма да ги обвинувате. Шансата за пллинскиот уред да се самозапали при редовно и активно користење се помали од шансата мечка со звонче на главата и кловновски шешир, во сред скопје да помине на пешачки... ;)
« Последно менување: 18 Ноември 2018, 19:41:01 pm onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tesla

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1444
  • Eбач на батерии :D
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5126 на: 18 Ноември 2018, 19:43:57 pm »
Кој Перо?
 ;D

Внукот на Лидија.
:D

Што има сестра Весна... :D

Весна, сестрата на Тоде? ;D
Д'г ж'т в'к п'н б'и - Долг жолт волк полн болви.

Zenu dupe krasi a tortu orasi.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5127 на: 18 Ноември 2018, 20:00:17 pm »
е овај тоде не го зна да сибит.
Инаку ако се намали напонот, перката ќе влечи помалку струја, тие се обичен електромотор, немаат повратна спрега за обртаи па да компензира, така да тоа не е причината, а и треба перката да работи 24/7 без проблем, барем така треба да е дизанирана, тука може алтернаторот да грее односно примарната намотка на роторот да ја зголеми напонот и струјата како би ја компензирал разликата во ниски обртаи, мада и тоа МОРА да го издржи и тоа на 800 обртаи. Друга работа не смееш лер да возиш, по ниеден пропис, а за додатните уреди треба да се консултираш со лице кое завршило соодветна обука, а не само ај ќе редиме појачала да лупа басот, нека пишти алтернаторот и остала инсталација.
Анласер, а не алансер или алнасер ;)
« Последно менување: 18 Ноември 2018, 20:17:45 pm Bicikle »

Отсутен BigBull

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 425
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5128 на: 18 Ноември 2018, 20:13:35 pm »
...
Анласер, а не алансер или анласер ;)
хмм... мора со голема буква?  ;D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5129 на: 18 Ноември 2018, 20:16:19 pm »
Ал-Насер ;D