Не ги споредувајте стариот и новиот Дастер. Самите кажуваат што се има променето, некои од работите се
-ентериерот изгледа ок,
-навигацијата е горе
-има некаква звучна изолација
-електричен серво
Треба да сфатиме која е целната група на Дачиа Дастер. Тоа се луѓе кои имаат потреба од возило кое:
-имаат потреба од кола која нема да претставува голем трошок за одржување
-нема да се притресуваш по каков пат ја возиш, дали ди ја загребал и сл
-луѓе кои или живеат во периферија со лоша патна инфраструктура (читај источна европа, индија, бразил итн) или имаат викендица/ранч
-одговара на животниот стандард
Е сеа, по мене дилемата би била дали да се купи нов Дастер или 3-4 год половна Витара, Спортејџ пошо само тир би влегле у тој ценовен ранг со 4х4.
Али нормално, стандардниот македонец бира полова од баба возена х3, па после плаче при прв сервис или си го става животот у ризик.
Ако читаат оние од маркетинг од Аутомотиве, сигурно си викаат сеа "па да бееее, ете зашо треба да ја купат"
Да не беа тендерите со најниска цена, продажбата ќе беше многу помала.
Инаку на светско ниво продадени се над 1 милион.