Автор Тема: Рекла Казала IV: Fury Road  (Прочитано 2377943 пати)

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #3615 на: 14 Јули 2018, 07:41:08 am »

Delumno tocno sum pisal 😁 Koga pisav noviot C4 na istovo mislev, so toa sto mislev deka samo kako C4 prodolzuva, bez dodatokot kaktus, ama kako i da e za istata kola razgovarame :)

Отсутен Tesla

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1444
  • Eбач на батерии :D
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #3616 на: 14 Јули 2018, 07:49:47 am »
^ За мене стариот кактус беше покул од новиов, плус најмногу ме одврати тоа што пиша Дени, дека климата се контролира преку "таблетот". Мене искрено ми е глупо решение.
Д'г ж'т в'к п'н б'и - Долг жолт волк полн болви.

Zenu dupe krasi a tortu orasi.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9226
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #3617 на: 14 Јули 2018, 08:06:01 am »
Еднаш се возев во Дастер.  Тоа што од надвор изгледа солидно, внатре е усрано

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #3618 на: 14 Јули 2018, 15:01:34 pm »
^ За мене стариот кактус беше покул од новиов, плус најмногу ме одврати тоа што пиша Дени, дека климата се контролира преку "таблетот". Мене искрено ми е глупо решение.
Претходната недела возев Цитроен Ц4 Кактус 1.2 пјуртеч со автоматски менувач. (Рентакар во Германија)

На кратко:

- одличен мотор
- глупо програмиран менувач. Не дефинирани промени во некои ситуации.
- фантастично потпирање. Премногу меко и пливачко за мој вкус ама ок за долги релации.
- удобно и тивко на 120
- слаба завршна изработка
- евтини материјали
- просечна звучна изолација

Многу полошо возило во целост во однос на Фокус, Леон, Голф, Октавија...

Тоа би бил сублиматот.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #3619 на: 14 Јули 2018, 15:07:23 pm »
^ За мене стариот кактус беше покул од новиов, плус најмногу ме одврати тоа што пиша Дени, дека климата се контролира преку "таблетот". Мене искрено ми е глупо решение.
Претходната недела возев Цитроен Ц4 Кактус 1.2 пјуртеч со автоматски менувач. (Рентакар во Германија)

Многу полошо возило во целост во однос на Фокус, Леон, Голф, Октавија...

Тоа би бил сублиматот.

Мислам дека и ценовно е позиционирано под наведената ергела, па разбирлива е „лошотијата“. Или го поскапеа фејслифтов?

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4021
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #3620 на: 14 Јули 2018, 15:55:49 pm »
^ За мене стариот кактус беше покул од новиов, плус најмногу ме одврати тоа што пиша Дени, дека климата се контролира преку "таблетот". Мене искрено ми е глупо решение.
Претходната недела возев Цитроен Ц4 Кактус 1.2 пјуртеч со автоматски менувач. (Рентакар во Германија)

На кратко:

- одличен мотор
- глупо програмиран менувач. Не дефинирани промени во некои ситуации.
- фантастично потпирање. Премногу меко и пливачко за мој вкус ама ок за долги релации.
- удобно и тивко на 120
- слаба завршна изработка
- евтини материјали
- просечна звучна изолација

Многу полошо возило во целост во однос на Фокус, Леон, Голф, Октавија...

Тоа би бил сублиматот.

Ова ти е контрадикторно. Ако има слаба изолација нема да е тивко на 120.

А и сигурно е поевтино од нив за 10-15%.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #3621 на: 14 Јули 2018, 16:06:50 pm »
^ За мене стариот кактус беше покул од новиов, плус најмногу ме одврати тоа што пиша Дени, дека климата се контролира преку "таблетот". Мене искрено ми е глупо решение.
Претходната недела возев Цитроен Ц4 Кактус 1.2 пјуртеч со автоматски менувач. (Рентакар во Германија)

На кратко:

- одличен мотор
- глупо програмиран менувач. Не дефинирани промени во некои ситуации.
- фантастично потпирање. Премногу меко и пливачко за мој вкус ама ок за долги релации.
- удобно и тивко на 120
- слаба завршна изработка
- евтини материјали
- просечна звучна изолација

Многу полошо возило во целост во однос на Фокус, Леон, Голф, Октавија...

Тоа би бил сублиматот.

Ова ти е контрадикторно. Ако има слаба изолација нема да е тивко на 120.

А и сигурно е поевтино од нив за 10-15%.


Па е контрадикторно, во право си.

Не е неиздржливо гласно, ама удобноста на подвозјето ти дава некој филинг дека е добар компромис и бучавата ја "забораваш". Ама само на автопат.

На пример во градски услови имаш доста бука од надвор која што се слуша во кабина, што кај фокус не ја слушаш.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #3622 на: 14 Јули 2018, 16:47:23 pm »
Ретко ја отварам темава, ама ептен сте ја затерала офф топик, очекував политички препуцавања, вие кактуси расправате!

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #3623 на: 14 Јули 2018, 17:22:57 pm »
Не ги споредувајте стариот и новиот Дастер. Самите кажуваат што се има променето, некои од работите се
-ентериерот изгледа ок,
-навигацијата е горе
-има некаква звучна изолација
-електричен серво

Треба да сфатиме која е целната група на Дачиа Дастер. Тоа се луѓе кои имаат потреба од возило кое:
-имаат потреба од кола која нема да претставува голем трошок за одржување
-нема да се притресуваш по каков пат ја возиш, дали ди ја загребал и сл
-луѓе кои или живеат во периферија со лоша патна инфраструктура (читај источна европа, индија, бразил итн) или имаат викендица/ранч
-одговара на животниот стандард

Е сеа, по мене дилемата би била дали да се купи нов Дастер или 3-4 год половна Витара, Спортејџ пошо само тир би влегле у тој ценовен ранг со 4х4.
Али нормално, стандардниот македонец бира полова од баба возена х3, па после плаче при прв сервис или си го става животот у ризик.

Ако читаат оние од маркетинг од Аутомотиве, сигурно си викаат сеа "па да бееее, ете зашо треба да ја купат"

Да не беа тендерите со најниска цена, продажбата ќе беше многу помала.
Инаку на светско ниво продадени се над 1 милион.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #3624 на: 14 Јули 2018, 18:05:07 pm »
Као немаме пари за ново возило(се срамиме да купиме одредени брендови), но затоа се купуваат лимузиништа, невидени кршеви и после олеле мајко.

Една воспоставена изрека што често сум ја слушал,
купи си дачија и дома плачи си ја.
Најчесто кажувана од луѓе што не можат ни неа да си ја дозволат.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #3625 на: 14 Јули 2018, 18:08:32 pm »
Многу се замараш со што возат другите.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #3626 на: 14 Јули 2018, 18:14:01 pm »
Спортажот мислам дека дизел стокмен е 19-20, со 4х4 ќе летне 25 и јаче. Дастер треба да е 12-13, со 4х4 докај 17.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #3627 на: 14 Јули 2018, 19:10:06 pm »
Многу се замараш со што возат другите.
Јас ич не се замарам.
Гледам други како се замараат, и после се замараат по сервиси, наместо да си ги пружат нозете според чергата.
Ново си е ново, па макар и дачија.

Отсутен Tesla

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1444
  • Eбач на батерии :D
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #3628 на: 14 Јули 2018, 19:56:49 pm »
Ретко ја отварам темава, ама ептен сте ја затерала офф топик, очекував политички препуцавања, вие кактуси расправате!

Не знам кај вас у Латвија колку ви изнесува платата, ама тука дојде до 500евра. :D
Затоа можеме за коли да разговараме. Кога ќе биде 1000евра ќе почнеме со докторски дисертации.


 @MarceCvarce во новиот или стариот модел си се возел.
     Клабери, дали сеуште се продава лада нива во мк? 
Д'г ж'т в'к п'н б'и - Долг жолт волк полн болви.

Zenu dupe krasi a tortu orasi.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #3629 на: 14 Јули 2018, 19:58:52 pm »
Секако. Има прекрасни лади ниви во Мида колку што сум видел.