Автор Тема: Golf mk3 GTI  (Прочитано 50693 пати)

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #30 на: 30 Октомври 2017, 13:54:32 pm »
Даре веќе е мапирана тројката, променет е чипот. На истиот тој чип можеме да ја избришеме постоечката мапа и да ставиме нова, ја имаме опремата. Работата е да се најде вистинскиот сетап бидејќи колата била пробана со таа клапна и мапа, на нагло давање на гас на ниски обртаи колата гушела и наедна од нигде никаде ќе повлече.

А инаку треба да прашам точно која е разликата во клапната и од што е да ти кажам, претходниот газда на тројката ми е другар и кај него ја имав заборавено клапната и сега кога тргна цел проект ми текна па почнав да размислувам што како да се прави. Потсети ме баш ќе ти кажам која е разликата.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #31 на: 30 Октомври 2017, 14:31:31 pm »
Kolku sto sum upaten bez promena na mehanicki delovi, ako sakas prevrti se od mapiranje, kje dobies samo bogojavlenie deka kolata ima 20 konja plus. Do sega e izvaden samo eden chip za abf koj kao demek e kacen na 170hp (odnosno abf e simnat od 174 na 150)... Go imam cipot, nik go proba i nema nekakva razlika vo performansi. Ne tuku chepkaj i eksperimentiraj i ne veruvaj na rekla kazala :)

Okolu klapnata, veruvam deka e od VR6 i so nea kje dobies samo ponemirno rabotenje u ler i drugo nisto(so standard dizni). Za da dobies nesto plus kje ti trebaat dizni so pogolema kubikaza, za da izednacis gorivo i vazduh, sonda, pa veruvam i cepkanje okolu palenje. Samo klapna jok. Ne sum siguren deka moze da se izmapira tps senzorot od vr6 na abf ali probajte :)

Ako mene me prasuvas, jas bi baral resenie da go zivnes na niski, dodeka na visoki e sosema dovolen.


______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #32 на: 30 Октомври 2017, 15:02:26 pm »
Mapa na standard ecu malku tesko kje koregirate. kje moras MS da si najdes.

p.s. Kakva e taa Pogolema klapna za abf?
MS е најлесно да се најде (купи), кој ќе го направи да фунционира како за дејли? :)

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #33 на: 30 Октомври 2017, 17:26:55 pm »
vo proces sum da go naracam ms za kaj mene. works good as a daily. mapiran, so site kompponenti koi se potrebni, samo plug and play... 700 dolari plus shipping.  tie kombinacii so bobina od treto vozilo, dizni od fap... toa e muka. Dokolku go kupis cel setup nemas kriza. Setupot koj go merkam e napraven spored prethodno utvrdena sostojba na kolata i prodavacot te prasuva za koj kurac ti e... pa ti posle ako se prais majstor prai si mapi.

diyautotune.com e sajtot dokolku nekogo go interesira MS i negovi komponenti.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #34 на: 30 Октомври 2017, 17:44:15 pm »
колку што сум информиран, тие plug and play се колку да ја запалиш колата. Они имаат некоја базична мапа, ама гарантирам дека со таа мапа колата ќе иде послабо него со фабричкиот ECU со фабричка мапа. Особено за тјунирано ауто (копана глава, други или поместени брегасти, поголема клапна, модифицирана усисна грана, друга издувна грана). Тоа се се варијабли кои ќе ја пореметат мапата. Башка 700$ за да добиеш мапиран атмосферец е мнгоу за нашиов народ, одма би отишле на "bobina od treto vozilo, dizni od fap." :)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #35 на: 30 Октомври 2017, 19:47:38 pm »
Зависи, има некои производители, како Англиски SBD кои за C20XE даваат доста добра бејс мапа. Сепак, тоа е цел кит со Инки и пропратни работи, ама you get the point :D
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #36 на: 30 Октомври 2017, 19:56:25 pm »
SBD се тркачка фирма, продаваат цели мотори за трки за само 15К фунти, c16xe со само 240кс.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #37 на: 30 Октомври 2017, 20:04:54 pm »
Не продаваат само цели мотори, има и китови за апгрејд на мотори, од сток до STW или шо и да има :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #38 на: 30 Октомври 2017, 20:13:26 pm »
Не продаваат само цели мотори, има и китови за апгрејд на мотори, од сток до STW или шо и да има :)
се подразбра тоВа :)

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #39 на: 31 Октомври 2017, 10:24:14 am »
колку што сум информиран, тие plug and play се колку да ја запалиш колата. Они имаат некоја базична мапа, ама гарантирам дека со таа мапа колата ќе иде послабо него со фабричкиот ECU со фабричка мапа. Особено за тјунирано ауто (копана глава, други или поместени брегасти, поголема клапна, модифицирана усисна грана, друга издувна грана). Тоа се се варијабли кои ќе ја пореметат мапата. Башка 700$ за да добиеш мапиран атмосферец е мнгоу за нашиов народ, одма би отишле на "bobina od treto vozilo, dizni od fap." :)

Zborime za std motor na inki, ne zborime za trkacka masina so kovani klipovi, dry sump ili bilo sto. Taa "bazicna mapa" e tolku perfektno nasteluvana sto nema da imas potreba da ja pipkas dokolku ne pravis modifikacija na dizni ili vlez na vozduh. Dokolku se pridrzuvas spored parametrite i elementite prema koi e sozdadena mapata, togas nema sto da ne raboti. Vo procesot mi bea postaveni okolu 15 prasanja na koi trebase konkretno da odgovoram so koj tip na delovi kje se vozi kolata.

Toa sto 700 dolari se mnogu za nasiov narod e treta rabota :)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #40 на: 31 Октомври 2017, 11:28:29 am »
Rezultatot ke pokaze :)

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #41 на: 31 Октомври 2017, 11:41:52 am »
Sho da pokaze? Deka kje bide stabilna? deka kje bide ispeglana? deka nema da ima pikovi i deka nema da gasi na semfor? deka kje raboti u idle bolje nego std?

kao skopskive "tjuneri" kje napraat bolje mapa? ne me zezaj. Ili ej cekaj daj kje mu pustime poise gorivce... aha ej aj kje zgolemime vazduh za 5%...smeski.

Ova bea 12te prasanja sto mi gi postavija:

1. What year / make / model / engine / transmission? (Pretend you're at the parts store, ordering a starter.) If this isn't the original engine / electronics, let me know that too.
2. Are you looking to control fuel only, ignition only, or fuel and ignition?
3. Is it important to you to run sequential injection, or is bank to bank fueling OK for you?
4. Beyond fuel and ignition, are there any other must-have features, such as internal SD card data logging instead of logging to a laptop, boost control, nitrous control, cooling fans, etc?
5. What are the engine details (type, number of cylinders, previously fuel injected or carb'd?)
6. What type of ignition system does your car run- is there a distributor? Coil pack? Coil on Plug?
7. What sort of sensor(s) does it use to trigger the ignition? Variable reluctor (magnetic pickup)? Optical? Hall effect? Old fashioned mechanical breaker points? Are the sensors triggered by trigger wheels on the crankshaft / flywheel, distributor / cam, or both?
8. How many teeth / windows / slots and are on the crank or distributor trigger wheel? How are they arranged? (Equally spaced, missing teeth gaps, etc)
9. Does this engine have a fast idle valve (IAC)? If so, how many wires are connected to it? Do you know if it is an on/off, pulse width modulated, thermal, or stepper type?
10. Rate yourself 1-5 on technical confidence in yourself. 1 being "I can't paint by numbers" and 5 being "I can probably build a car from scratch if I have the right documentation, and I'm resourceful enough to do some research and find some of my own answers." I need to know this as some of the 'less traveled' roads will require you to make modifications that in some cases I haven't performed myself yet and based on this response it will help me to know whether this type of solution is for you or not. I challenge you to 'stretch yourself' a little bit. You won't ever learn anything (about yourself and your abilities) if you don't try to do things that you're not quite sure you can do... and then find that you can.
11. Are you looking to build your own ECU from a kit or buy a pre-assembled ECU?
12. Are you open to retrofitting a different ignition system or one of our crank trigger kits if it is determined that the MegaSquirt will not properly (or easily) control your factory ignition system, or if we determine your existing sensors / ignition do not support the features you would like to add to this motor?

p.s. @GTI16V  sorry sho ti ja seram temava so nebitni podatoci :)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #42 на: 31 Октомври 2017, 11:59:05 am »
@darko mk5 ништо бе уживај, тоалетна има горе у шкафчето ако затреба  :P ;D

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #43 на: 31 Октомври 2017, 12:02:09 pm »
Ако они немаат пробано (мапирано) ИСТ таков мотор, ова е све муабет у празно! Ако се користи MS1, сигурно ке има пикови и падови на моторот во одредени режими макар и имале ИДЕНТИЧЕН мотор кај нив у гаража.

За скопскиве тјунери, појасни ми за кого збориш? За тие што инвестираа по 10К у кола, а губат од чипувани купри со 300кс? За тјунерите кои 99% од работата им е исклучи ДПФ, да исклучи имобилиајзер, ad blue, или да сними мапа најдена за џабе на нет? Што нема појма дали и зошто му детонира моторот? Eдинствена кола која работи на стендалоне, а е правена во МК е на Ване југото 1.6 8v hobby, и неколкуте проекти кои ги направивме Мрки и јас, те. Југото на Орхан 1.6 8v hobby,  кај Даме со 2.0 турбо и моментално 1.6 турбо. Ќе видиме кај Гусла што ќе испадне со неговото...

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #44 на: 31 Октомври 2017, 12:22:06 pm »
За некој што не е тјунер или "тјунер", подобро е да даде 700 долари и да биде релативно мирен или да даде 200 евра и некој "профи тјунер" од Скопје да му ја средува?
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.