Автор Тема: Golf mk3 GTI  (Прочитано 47758 пати)

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #45 на: 31 Октомври 2017, 12:55:06 pm »
Нема теоретски шанси да добие добра агресивна мапа без да истата да се корегира директно на моторот за кој што е наменета, па ако сакаат и од Ф1 тим нека ја пеглаат за идиотски суми.

Едино разумно решение, ако веќе не се договараат со наши луѓе, е да се отиде било каде во странство за одредена сума да се измапира колата на dyno.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #46 на: 31 Октомври 2017, 12:58:35 pm »
За некој што не е тјунер или "тјунер", подобро е да даде 700 долари и да биде релативно мирен или да даде 200 евра и некој "профи тјунер" од Скопје да му ја средува?
Во мк нема пазар за некој перфектно да го научи занаетот, па затоа е ваква ситуацијата... Друг муабет е дека македончето пре ќе ги даде парите кај гркот или бугарот, него ли кај нас. А тоа дека нема кола што е асално направена во Гр или Бг (освен цивикот на близнаците) тоа башка муабет. Сите ги направија по 400-500кс, ама само за сликање на DYNO и Instagram, а на трка ниту еден.
пс. Голфот мк7 ГТИ не е правен кај грците, АPR е тјунерот, гркот само монтира.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #47 на: 31 Октомври 2017, 13:57:01 pm »
Ако они немаат пробано (мапирано) ИСТ таков мотор, ова е све муабет у празно! Ако се користи MS1, сигурно ке има пикови и падови на моторот во одредени режими макар и имале ИДЕНТИЧЕН мотор кај нив у гаража.

За скопскиве тјунери, појасни ми за кого збориш? За тие што инвестираа по 10К у кола, а губат од чипувани купри со 300кс? За тјунерите кои 99% од работата им е исклучи ДПФ, да исклучи имобилиајзер, ad blue, или да сними мапа најдена за џабе на нет? Што нема појма дали и зошто му детонира моторот? Eдинствена кола која работи на стендалоне, а е правена во МК е на Ване југото 1.6 8v hobby, и неколкуте проекти кои ги направивме Мрки и јас, те. Југото на Орхан 1.6 8v hobby,  кај Даме со 2.0 турбо и моментално 1.6 турбо. Ќе видиме кај Гусла што ќе испадне со неговото...



Kao kaj nas sekoj den mapiraat abf(ili bilo sto) pa imaat ispeglani mapi i 100% provereni? Oni sigurno probale, koj probal kaj nas kazi mi? kolku e uspesno mapiranjeto kaj nas od prva bez da treba da dreme kolata i da se bara po net kako bese ova... site znaeme kaj ziveeme i so kakvi resursi raspolagame.

Ne aludiram na nikogo posebno, tuku opsto zboram za zborot "Tjuner" vo mk... sekoj sto kupil obd ured (pa nedajboze da e BT) e tjuner. Pred izvesno vreme edna "tjunerska" kukja na moe baranje da mi se dade ponuda za mapiranje na abf mi rekoa deka toa e zastaren motor i nemoze da se tjunira. taka da... jebiga. kje si platam 700 dolari i kje gi dobijam site komponenti za da funkcionira kolata.

Kaj gusla seuste ne gledam nikakov rezultat.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #48 на: 31 Октомври 2017, 14:03:17 pm »
Нема теоретски шанси да добие добра агресивна мапа без да истата да се корегира директно на моторот за кој што е наменета, па ако сакаат и од Ф1 тим нека ја пеглаат за идиотски суми.

Едино разумно решение, ако веќе не се договараат со наши луѓе, е да се отиде било каде во странство за одредена сума да се измапира колата на dyno.

A zosto da dobie agresivna mapa? Zborime za mapa koja nema da kashla so inki/drug map, dizni, palenje. Ali okej, zaboraiv deka sve sme tuka trkachi pa mora dupli rampi da vozime i da gi merime jajcata deka na dyno iame 400 konja a nekjeme da se trkame.

Poentata e deka pre kje si platam paket so elementi umesto nekoj tuka da se prai majstor i da ja sklapame kolata so "kompatibilni" delovi.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен velkov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 637
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #49 на: 31 Октомври 2017, 14:11:49 pm »

Poentata e deka pre kje si platam paket so elementi umesto nekoj tuka da se prai majstor i da ja sklapame kolata so "kompatibilni" delovi.

Не се проблем компатибилните делови ако на крај се седне на дајно и се направи мапа како што треба, али затоа тоа „тука“ ти е ставено

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #50 на: 31 Октомври 2017, 14:14:00 pm »
Оигледно не си внесен доволно во 'тјунингов'. Мапирањава (чиповите) што ти, Ване и другиве тјунери што ги спомнуваат (снимаат, мапираат) немат ништо слично со standalone ECU. Тоа ти е како да споредуваш едрилица со миг-29. Да нешто поместиш, "подмачкаш" во мапата е ПИЧКИН дим, ама за наша несреќа, овде ни тоа не знаат да го направат. А што се треба да се подеси за да дојдеш до ситуација кога треба да ја испеглаш мапата, ќе ти копирам одговор што му го имам дадено на еден наш колега.

Standalone е нешто што се програмира комплетно од НУЛА, сите можни вредности што можеш да ги помислиш дека постојат за работа на еден мотор, тука треба индивидуално да ги внесам за секој проект посебно. Почнувајќи од начинот на читање на положбата на моторот (шајбната на радаилица со позицијата на сензорот за радилица во односот на ГМТ), главниот коефициент на дизни, колку тактен е моторот, бројот на прскања на дизните во 1 циклус, бројот на дизни (цилиндри), корекции во зависност од напонот (волтажата) во колата, количина на гориво при верглање, начин на верглање и агол на палење на верглање, количество на гориво при верглање во зависност од температура на моторот, дополнително количество на гориво додека моторот постигне 70c, лимитиери на притисок, вртежи, времетраење на искра при верглање. времетраење на искра при возење, веријабли при зголемена температура на усис, зголемена температура на вода... па тек после све ова (а и повеќе) подесувања, може да одиме на ебаното мапирање.... :)

еве видео и од моторот кој долго време се спремаше, а не го набројав во проектите. Во друга кола е веќе наместен.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #51 на: 31 Октомври 2017, 14:25:48 pm »
@marmlad neso pogresno si me razbral. Da, ne sum tolku navlezen vo mapiranjeto poso do sega ne me interesiralo. Kje me interesira koa kje stignat komponentite. Nit sum snimal mapa nit nisto. Za abf imam kupeno vekje mapiran chip i e proban na drugo vozilo zatoa sto jas momentalno vozam ecu od ADL.  Toa sto ti mislis deka ja vane i tries drugi "tjuneri" mislime deka so simnata mapa sme ja chipuvale kolata si vo teska zabluda.  Isto ko da kupis chip sho se stava u upaljac i namaluva potrosnja.( Za 799 denari)

Go znam na orhan jugoto i znam koj sve rabotel. Kolku sho se sekjavam, ne ja spomnav jas tvojata rabota tuku opsto "tjuningot" vo mk. Dva tri uspesni proekta ne ja otslikuvaat pozitivnata rabota na tjunerite vo mk i zatoa vikam deka sme na nula... Toa sto go opisuvas vo cetivoto pogore, go imas vo prasanjata koi sum gi dobil od diyautotune pa kolku tolku mi e jasno od sto zavisi i sto sve mozes da setiras na ms. Toa sto nekoj kje stai chip i kje dobie 100 konja e vo golema zabluda. Nikogas nema da stavam ecu bez da imam soodvetni delovi i soodvetno znaenje za toa.

Da ne ja trueme temava so koj kolku znae, ako mozete dajte mu sovet na vane dali mu se isplati celata rabota sto ja planira so motorot, ili da si ostane std. A za tjunerskive raboti da se vidime na pivo! ;)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен terzziski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 713
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #52 на: 31 Октомври 2017, 18:04:26 pm »
А на плин ќе работи ли? 🤣

Sent from my SM-A520F using Tapatalk


Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #53 на: 31 Октомври 2017, 19:07:19 pm »
Проблемот со „тјунерите“ во МК е тоа што еден со еден ќе си ги извадиме очите, кој бил попаметен, однесување полно со егоизам и слични работи. Секој се прави најпаметен и не прима никакво надворешно мислење. Од тоа што досега го видов, ако некој знае нешто во државава се Мрки, ИндеуХ и Мармлад. А кога сме кај коњите и трките, (Мармлад и ИндеуХ знаат), случаеви кога моите тогаш 247 (На Пунтото) трчаа подобро од 400 на некој друг. Али за тоа друг пат.
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #54 на: 31 Октомври 2017, 19:44:47 pm »
Проблемот со „тјунерите“ во МК е тоа што еден со еден ќе си ги извадиме очите, кој бил попаметен, однесување полно со егоизам и слични работи. Секој се прави најпаметен и не прима никакво надворешно мислење. Од тоа што досега го видов, ако некој знае нешто во државава се Мрки, ИндеуХ и Мармлад. А кога сме кај коњите и трките, (Мармлад и ИндеуХ знаат), случаеви кога моите тогаш 247 (На Пунтото) трчаа подобро од 400 на некој друг. Али за тоа друг пат.

Муабетот за попаметен и љутење е во генот наш. Кога пред неколку години го прашав еден наш тјунер "зошто возиш 10:1 смеша воздух:гориво" добив генијален одговор, "здрав мотор и 10 смеша согорува"... Koлата иако беше 2.0т со еден куп пари вложени, во реалноста беше точак... Еден друг познат тјунер го прашав, како аутото, колку буст, кое палење... "25 степена на 1.5 бар"... Не е многу му реков? "Супер си е, така треба"... По 3 дена го здроби 10-от кован мотор...
Муабетот ми е дека овие работи треба да ги знае секој што го интересиира чепкање мотори... btw би сакал да пробам 25 степна на 1 бар кај @IdeuX  ако ми дозволи :D

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #55 на: 01 Ноември 2017, 16:14:58 pm »
Тоа е, по генијалните одговори ќе го процениш знаењето на некој. Инаку пробајте 25 степена на 1 бар, само да не паѓаат делчиња и до Битола  ;D :P
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #56 на: 01 Ноември 2017, 16:31:10 pm »
Теоретски, на обично гориво во најдобар случај без детонација пламенот би почнал да се шири пред или за време на ГМТ = пепел на моторот поради голема топлина на клип и огромена сила на клипњача. Во реалноста, ако нема детонација прашање на време колку секунди би издржал на пуна пред да стопи све...

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #57 на: 01 Ноември 2017, 20:04:56 pm »
Проблемот со „тјунерите“ во МК е тоа што еден со еден ќе си ги извадиме очите, кој бил попаметен, однесување полно со егоизам и слични работи. Секој се прави најпаметен и не прима никакво надворешно мислење. Од тоа што досега го видов, ако некој знае нешто во државава се Мрки, ИндеуХ и Мармлад. А кога сме кај коњите и трките, (Мармлад и ИндеуХ знаат), случаеви кога моите тогаш 247 (На Пунтото) трчаа подобро од 400 на некој друг. Али за тоа друг пат.




Лично само со Мрки сум имал подолги разговор на тема тјунинг, турба и сето тоа.

Рака на срце, штета што такви луѓе не добиваат поголемо признание во државава.


Отсутен terzziski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 713
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #58 на: 05 Декември 2017, 18:49:39 pm »
Нови фарови за 3ката:









Sent from my SM-A520F using Tapatalk

« Последно менување: 06 Декември 2017, 00:08:52 am Lhasa Green »

Отсутен terzziski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 713
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #59 на: 05 Декември 2017, 19:04:49 pm »
И нови магленки и жмигавци за во браник:



Sent from my SM-A520F using Tapatalk