Автор Тема: Golf mk3 GTI  (Прочитано 50869 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #75 на: 04 Јануари 2018, 09:51:17 am »
TA Technix  ги возам веке 7 години и имам само пофални зборови во однос на цената квалитетот е предобар а и вожњата одлична. Може проблем е што немат штел за тврдина но кога ќе размислиш да фрлиш плус 700е ??? Па и за стајлинг ни се не прајме коли за трки ....
Веројатно се подобри од обични стари издрnкани голф 1 амортизери и спирали стари 30 години. Но во споредба со нешто друго, како Vogtland, KW, Koni, Bilstein, како би се понашале? Или да ги ставиш на нешто поново како голф 6-7... Ама колите ви се за уживање, викенд вожња и мерак терање, така да верувам дека и TA Technix си ја вршат прописно работата, башка -70мм :)

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #76 на: 04 Јануари 2018, 10:44:17 am »
Зависи што бараш и каква вожња бараш на Кабриото возам H&R амортизери кој се -35мм  колата си има прекрасна вожња не е тврда не е многу ниска но вожњата и е мека, негативно е што мене лично не ми се допаѓа како држи во кривини односно многу полошо се понаша во споредба со ефтините коиловери што ги имам на другата кола. Vogtlanд-от според она што го осетив во голф кецот на Коста не ми се допаѓа што се премногу тврди.... За кабриолетот  па  повеќе ми одговара да има комфордна вожња, сепак можам да кажам  со мое искуство за 60% полошо се управува по свиоци за разлика од ефтините коиловери што ги возам на жолтиот голф.Едина негаивност е што не се за секојдневно возење на нашите нерамни  улици со дупки оти си се тврди за на отворен пат TA Technix се екстра, а и мора да се тврди на 60мм спуштен голф кој ваќа на полумесеци и со тврда  суспензија уште да му ја омекнеш ..... Се имам возено и во кола со КW штел амортизери на подолга релација очекував драстична разлика но не осетив нешто многу. Може ќе осетиш драстична разлика на стаза за коли но ние не прајме тркачки коли за таква намена.Секако се зависи и од кола до кола секоја не е иста и не се понаша исто.....

Отсутен DzOle

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 381
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #77 на: 04 Јануари 2018, 11:36:14 am »
TA Technix  ги возам веке 7 години и имам само пофални зборови во однос на цената квалитетот е предобар а и вожњата одлична. Може проблем е што немат штел за тврдина но кога ќе размислиш да фрлиш плус 700е ??? Па и за стајлинг ни се не прајме коли за трки ....
Веројатно се подобри од обични стари издрnкани голф 1 амортизери и спирали стари 30 години. Но во споредба со нешто друго, како Vogtland, KW, Koni, Bilstein, како би се понашале? Или да ги ставиш на нешто поново како голф 6-7... Ама колите ви се за уживање, викенд вожња и мерак терање, така да верувам дека и TA Technix си ја вршат прописно работата, башка -70мм :)
Боже боже подобри биле од издркани амортизери се слушаш што збориш одлични се амортизерите до сеа немаат преварено е сеа друга е работата ако сакаш да се правиш маш и со 200 да влагаш во кривини ги имам 6 години и презадоволен сум држењето е феноменално за таа цена од 250 до 1300 евра има разлика ...


Noo New Model Cars...I'm Riding Old SchoOl !!!

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #78 на: 04 Јануари 2018, 16:34:39 pm »
Се утепав од барање на предни и задни дискови за тројката, заедно со предни плочки за кочење.

Не е дека неможе да се најде, но се што добив во понуда или беа кинеските ITN или пак Brembo... а со Brembo само лошо искуство овде во Македонија, а да не зборам дека и цените им се како за оригинал.

Успеав да стапам во контакт со добавувач на делови надвор од државата, така да наредна недела околу средина на неделата очекувам да стасаат Ate Power предни дискови 280мм x 22мм со керамички плочки за напред и Ate задни дискови 226мм x 10мм. Повеќе инфо за дисковите има овде http://www.ate-brakes.com/products/disc-brakes/ate-powerdisc/

Амортизерите утре ќе бидат овде, па би требало Сабота да се симне старата траверзна напред, да се стави новата со нови вилушки, чаури, амортизери, буфери. Да се средат шепите и да се чека на дискови, но и моторот полека да се планира да се намести у кола.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #79 на: 04 Јануари 2018, 17:52:33 pm »
TA Technix  ги возам веке 7 години и имам само пофални зборови во однос на цената квалитетот е предобар а и вожњата одлична. Може проблем е што немат штел за тврдина но кога ќе размислиш да фрлиш плус 700е ??? Па и за стајлинг ни се не прајме коли за трки ....
Веројатно се подобри од обични стари издрnкани голф 1 амортизери и спирали стари 30 години. Но во споредба со нешто друго, како Vogtland, KW, Koni, Bilstein, како би се понашале? Или да ги ставиш на нешто поново како голф 6-7... Ама колите ви се за уживање, викенд вожња и мерак терање, така да верувам дека и TA Technix си ја вршат прописно работата, башка -70мм :)
Боже боже подобри биле од издркани амортизери се слушаш што збориш одлични се амортизерите до сеа немаат преварено е сеа друга е работата ако сакаш да се правиш маш и со 200 да влагаш во кривини ги имам 6 години и презадоволен сум држењето е феноменално за таа цена од 250 до 1300 евра има разлика ...
Што си возел друго па да направиш споредба? Како може нешто што е НАЈБУЏЕТ на пазар со најпрост кинески амортизер, најефтина спирала, да биде ОДЛИЧНО? Едни добри спирали коштаат 200е. Не реков јас дека треба нешто да биде РЕЈСИНГ како KW CLUIBSPORT, AST, туку прашав зошто човек што не жали пари за коли, купува нешто што е најефтино. Ако поентата е колата да биде ниска и убава за очи, ондак да, ќе си ја завршат работата. НИШТО ПОЈЌЕ

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #80 на: 04 Јануари 2018, 17:54:23 pm »
Се утепав од барање на предни и задни дискови за тројката, заедно со предни плочки за кочење.

Не е дека неможе да се најде, но се што добив во понуда или беа кинеските ITN или пак Brembo... а со Brembo само лошо искуство овде во Македонија, а да не зборам дека и цените им се како за оригинал.

Успеав да стапам во контакт со добавувач на делови надвор од државата, така да наредна недела околу средина на неделата очекувам да стасаат Ate Power предни дискови 280мм x 22мм со керамички плочки за напред и Ate задни дискови 226мм x 10мм. Повеќе инфо за дисковите има овде http://www.ate-brakes.com/products/disc-brakes/ate-powerdisc/

Амортизерите утре ќе бидат овде, па би требало Сабота да се симне старата траверзна напред, да се стави новата со нови вилушки, чаури, амортизери, буфери. Да се средат шепите и да се чека на дискови, но и моторот полека да се планира да се намести у кола.
Пиши ПП која цена ги плати АТЕ :)

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #81 на: 04 Јануари 2018, 23:04:25 pm »
@marmlad top se ta texhnix za carshow pa duri i za cat pat agresivno vozenje. ete i jas gi vozam pa ne me izneverile nikade.  Sekako deka ima razlika megju TA i KW ama da se razbereme, kolite imaat 112-150 konja, ne se tjunirani masini pa da baraat kojznae kakov setup. Vo slucajov na trojkava, spored mene e totalno pogresen izborot na coiloveri kako tip na amortizeri, ne na samiot brend. Taa e daily, a nasive ulici za daily ne se bas za coiloveri. Ama toa e izbor na sopstvenikot. Dokolku bila moja, bi spastril Bilstein B8 ili koni STR.T

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен terzziski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 719
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #82 на: 04 Јануари 2018, 23:33:23 pm »
Се согласувам дека не се за daily, ама ѓи ставам само поради изглед.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk


Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #83 на: 04 Јануари 2018, 23:50:08 pm »
И да сфати дека утнал не е страшно, подобро 200 евра промашај отколку 800 :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Antonio

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 397
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #84 на: 05 Јануари 2018, 03:03:21 am »
Dzabe i kw i ta i neznam ti sto amortizeri od 2000 evra itn ....ako nemash mozok  koga si pozadi volan nisto ne te spasuva........ dzabe se zbori vakvi onakvi koga na kolite vozime reparirani ili daj od poeftinite .... znam deka mn ste nachitani ama dajte malce kazete neshto od praksa spodelete iskustvo a ne vaka taka 250 700 1500evra (najlesno e da se rasfrlash so brojki odi daj gi parite

Отсутен Antonio

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 397
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #85 на: 05 Јануари 2018, 03:09:39 am »
Се согласувам дека не се за daily, ама ѓи ставам само поради изглед.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk


e jas ne se soglasuvam .......jas vozam ta na kecot pa nemam gajle ...jes da spojlerot 3 pat mi pagja ama ke go popravam i pak gas .....znaete zoshto ne se soglasuvate za daily zatoa sto kolite vi se eksponati a mojata ne e restavrirana :D  jbg ....koga ke se naprai kecot togash ke ve podrzam vo toa deka ne e za sekoj den ..... :p

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #86 на: 05 Јануари 2018, 11:33:14 am »
Ta-Technix мерак беа само накај Стража, Плетвар и по Грчка надоле :D

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #87 на: 05 Јануари 2018, 11:45:53 am »
Јас возев Spoon N1
Dzabe i kw i ta i neznam ti sto amortizeri od 2000 evra itn ....ako nemash mozok  koga si pozadi volan nisto ne te spasuva........ dzabe se zbori vakvi onakvi koga na kolite vozime reparirani ili daj od poeftinite .... znam deka mn ste nachitani ama dajte malce kazete neshto od praksa spodelete iskustvo a ne vaka taka 250 700 1500evra (najlesno e da se rasfrlash so brojki odi daj gi parite

Од пракса:

Возев Spoon N1 coiloveri, половни, нерепарирани, во супер состојба. Нови биле минимум 2000 евра. Катастрофа за нашиве патишта, премногу тркачки и крут сетап за нормална вожња, а не па за нашиве идеални патишта :) Колата држеше фантастично, али на стража губев тракција на гума ако налетам на длапка, а нема шанси да не налеташ.

После тоа возев Vmaxx коиловери на Минито, нови купени околу 600 евра ваљда, појма неам точно. Многу подобра вожња за секој ден низ Скопјево и државава.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен terzziski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 719
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #88 на: 05 Јануари 2018, 12:15:49 pm »
Епа ете и јас од пракса можам да кажам за TA Technix-от дека имаат доста мека вожња (ги имам во моментов на тројката, ама во лоша состојба и предни и задни), и колата во кривини си држи прилично солидно.
Е сега низ град, исто немам некои си поголеми проблеми, секако дека спуштени прилично до максимум страдаат по дупкиве низ нашите улици.
Ама јбг, стилот не смее да трпи. :D

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: Golf mk3 GTI
« Одговори #89 на: 05 Јануари 2018, 14:19:50 pm »
Епа ете и јас од пракса можам да кажам за TA Technix-от дека имаат доста мека вожња (ги имам во моментов на тројката, ама во лоша состојба и предни и задни), и колата во кривини си држи прилично солидно.
Е сега низ град, исто немам некои си поголеми проблеми, секако дека спуштени прилично до максимум страдаат по дупкиве низ нашите улици.
Ама јбг, стилот не смее да трпи. :D

@Lhasa Green сигурен си дека држат стариве?  ;D ;D ;D ;D ;D