Да си останам на зборот, вчера го зедов моторот од Скопје и го извозев до Охрид. По пат, иако влажно на места, и иако не беше баш идеална температура, поминав феноменално.
Одлична позиција на седење, многу удобен и благодарение на визирот напред, до кај 130-140 е поднослив на автопат. Над тоа е веќе holding on for dear life муабет, ама очекувано за naked. Во кривини е прекрасен, иако не сакав да го притискам пошо беа лоши услови а и не го знам моторот уште. Страв ми беше за звукот ради ауспухот, ама на пониски обртаи не е вулгарно гласен, шо ми се бендисвит многу. Не сум фан на прегласни мотори шо вриштет за внимание.
Претходниот сопственик очигледно многу си го сакал, сменет е ауспухот со Akrapovic Racing Line од грана, направен е ECU flash и ставен е спортски филтер, со шо крајната снага е околу 127 коњи на тркало, или околу 140-142 горе на машина. Солидни 15% над фабрички декларираните 118 коњи на машина. Покрај то, на моторот најдов точно една гребнатинка шо едвај се приметвит, инаку е козметички во одлична состојба, дури и резервоарот го исполирал.
Во догледна иднина немат да менувам ништо, јуни имам мал сервис и регистрација, и евентуално тогаш би сменил и гуми. Моментално е на Dunlop SportSmart TT со поминати 600-650км, шо е супер тркачка гума ама е возена на стаза и странично не е во најсјајна состојба. Можда би ставил Pirelli Diablo Rosso или Rosso Corsa, ќе видиме.
Се на се, презадоволен сум, на хартија ми изгледаше ко совршен избор, после поминати 250 километри со него, и во возење испадна таков. Еве едно-две сличиња после брзинско чистење, и една со Honda-та, која патем замина кај новиот сопственик вчера.