Автор Тема: Sporedba pomegu Toyota I Hyundai  (Прочитано 11275 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Sporedba pomegu Toyota I Hyundai
« Одговори #30 на: 03 Ноември 2011, 15:26:07 pm »
Имам возено Сид и Auris. Аурисот има помека вожња, поголема прегледност, потивок мотор. Внатрешната изработка на основниот Аурис изгледа ефтино подеднакво како и кај Сид. За и30 не би знаел да одговорам, но не верувам дека е подобра одошто Сид или Аурис. Перформансите на 1.4 атмосферските бензински мотори и на двете возила се слаби иако оној на Сид 109КС(има и 90КС варијанта на 1.4 атмосферец) е поагилен ако го корнеш во црвена област до исклучување. За секојдневна вожња нема разлика во тромотијата.
Просторно Аурисот е пред Сид и верувам дека е пред И30. Не знам дали и30/Сид има препрека кај задна клупа, но кај Аурисот нема и практично од зади комотно седат 3 возрасни особи.
Дизајнот на Аурисот не е јака страна, ама споредено со и30 е светлосни години понапред. Практично мислам дека нема поружно ауто во класата од и30.

Практично, единствена предност на и30 е ниската цена и маргинално помоќниот мотор во основната варијанта. Сите останати параметри се на страната на Аурис. Кога би бирал најверојатно би избрал нешто трето. Од понудените возила во 2008-ма татко ми го избра Аурисот кој тогаш беше со 3-4 иљади евра поскап од И30/Сид во основната варијанта. До сега има поминато 20 и некоја иљада километри и е задоволен без никакви објективни забелешки. Единствената забелешка му е субјективна и таа се однесува во однос на недовлната мекост (и покрај тоа што Аурис е едно од најмеките возила во класата) но таа перцепција му е во однос на Мерцедесите кои ги возеше во претходните две децении.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Sporedba pomegu Toyota I Hyundai
« Одговори #31 на: 03 Ноември 2011, 18:32:00 pm »
Стариот Јарис го имам возено моторот 1.0 (мислам) и иде доста солидно, стабилен е и многу малце троши, некој... 6.5л/100 км во град...
Толку покажува на борд компјутер, а трошеше 7 и кусур.

Mоже Миќо, сите викаат дека на борд помалце ја покажувало потрошувачката...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Sporedba pomegu Toyota I Hyundai
« Одговори #32 на: 03 Ноември 2011, 18:34:57 pm »
Стариот Јарис го имам возено моторот 1.0 (мислам) и иде доста солидно, стабилен е и многу малце троши, некој... 6.5л/100 км во град...
Толку покажува на борд компјутер, а трошеше 7 и кусур.

Mоже Миќо, сите викаат дека на борд помалце ја покажувало потрошувачката...
Јас возев година дена таква. На борд покажуваше и помалку од 6,5, ама кога ќе видиш гориво нема а според километража треба уште 100км најмалку да оди.

Отсутен slaki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 109
Одг: Sporedba pomegu Toyota I Hyundai
« Одговори #33 на: 03 Ноември 2011, 23:02:07 pm »
Стариот Јарис го имам возено моторот 1.0 (мислам) и иде доста солидно, стабилен е и многу малце троши, некој... 6.5л/100 км во град...
Толку покажува на борд компјутер, а трошеше 7 и кусур.

Mоже Миќо, сите викаат дека на борд помалце ја покажувало потрошувачката...
Јас возев година дена таква. На борд покажуваше и помалку од 6,5, ама кога ќе видиш гориво нема а според километража треба уште 100км најмалку да оди.

Хммм ме замисли со ова, си ја пунел до врв па си ја мерел или...?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Sporedba pomegu Toyota I Hyundai
« Одговори #34 на: 03 Ноември 2011, 23:06:35 pm »
Хммм ме замисли со ова, си ја пунел до врв па си ја мерел или...?
Не треба да те чуди. Така е со скоро сите коли со борд компјутер.
Значи полниш бензин до прво или второ исклучување на пиштолот за точење и гледаш колку ќе помине. После дотураш пак до крај и гледаш колку си дотурил и ја повторуваш постапката. Од прва може нема да биде прецинзо мерењето ама псле 10 точења прецизно ќе биде, нема утка.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Sporedba pomegu Toyota I Hyundai
« Одговори #35 на: 03 Ноември 2011, 23:14:10 pm »
Хммм ме замисли со ова, си ја пунел до врв па си ја мерел или...?
Не треба да те чуди. Така е со скоро сите коли со борд компјутер.
Значи полниш бензин до прво или второ исклучување на пиштолот за точење и гледаш колку ќе помине. После дотураш пак до крај и гледаш колку си дотурил и ја повторуваш постапката. Од прва може нема да биде прецинзо мерењето ама псле 10 точења прецизно ќе биде, нема утка.

Правен е муабетов у неколку наврати... Од мое лично искуство, до сега (повеќето од) јапонските коли (потврдено за Хонда, Мицубиши и Сузуки) давале најверодостојни резултати на борд компјутер, споредени со „хардкор“ мерењето опишано погоре нели :) (пунење до врв, возење, пунење пак)

А еве да речеме и „да краде“ борд компјутерот, не би рекол дека „краде“ повеќе од 0.5 литри... Литро е веќе солидна кражба, и чисто сумњам дека некој, било кој, така лошо ги „баждари“ мерачите, компјутерите, сензорите итн итн итн...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: Sporedba pomegu Toyota I Hyundai
« Одговори #36 на: 04 Ноември 2011, 09:39:43 am »
Така е со скоро сите коли со борд компјутер.

На Фаланга никако ова од глава да му го извадиме :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Sporedba pomegu Toyota I Hyundai
« Одговори #37 на: 04 Ноември 2011, 09:43:54 am »
А еве да речеме и „да краде“ борд компјутерот, не би рекол дека „краде“ повеќе од 0.5 литри... Литро е веќе солидна кражба, и чисто сумњам дека некој, било кој, така лошо ги „баждари“ мерачите, компјутерите, сензорите итн итн итн...

krade krade, na FOrd Galaxy pokazuva 7, trosi 10.5

Лоши Патишта, на погрешно место ја бараш предноста на и30 пред Аурис, Аурисот има перфектно лежење на пат, можам да кажам дека е многу близу до Вектрата која е една класа погоре и има мултилинк за разлика од Аурисот.Како е тоа постигнато кај Аурисот незнам.Во споредбата на управувањето и лежењето на пат Хјундаито е генерации наназад.

Dali imas vozeno I30? Probaj go na neramni krivulesti patista, ke vidis kako kolata prosto lezi na patot. Vectrata (C) ne e nekoe merilo, meka e, se nisa na site strani, ne e stalozena, . I30 ima podobra voznja od Vectra C.


@Gojdo
I30 ima daleku poudobna voznja od Ceed. Kia e sportski nastroena, Hyundai e podesena za udobnost.

« Последно менување: 04 Ноември 2011, 09:57:13 am LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Sporedba pomegu Toyota I Hyundai
« Одговори #38 на: 04 Ноември 2011, 10:03:33 am »
А еве да речеме и „да краде“ борд компјутерот, не би рекол дека „краде“ повеќе од 0.5 литри... Литро е веќе солидна кражба, и чисто сумњам дека некој, било кој, така лошо ги „баждари“ мерачите, компјутерите, сензорите итн итн итн...

krade krade, na FOrd Galaxy pokazuva 7, trosi 10.5

Лоши Патишта, на погрешно место ја бараш предноста на и30 пред Аурис, Аурисот има перфектно лежење на пат, можам да кажам дека е многу близу до Вектрата која е една класа погоре и има мултилинк за разлика од Аурисот.Како е тоа постигнато кај Аурисот незнам.Во споредбата на управувањето и лежењето на пат Хјундаито е генерации наназад.

Dali imas vozeno I30? Probaj go na neramni krivulesti patista, ke vidis kako kolata prosto lezi na patot. Vectrata (C) ne e nekoe merilo, meka e, se nisa na site strani, ne e stalozena, . I30 ima podobra voznja od Vectra C.


@Gojdo
I30 ima daleku poudobna voznja od Ceed. Kia e sportski nastroena, Hyundai e podesena za udobnost.



БОЖЕЕЕЕ што нема да прочиташ по форумов.

А за вториот болд, еве ти е едно   ;D ;D ;D ;D ;D  :D :D :D :D :D :D :D :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Sporedba pomegu Toyota I Hyundai
« Одговори #39 на: 04 Ноември 2011, 10:26:33 am »
А еве да речеме и „да краде“ борд компјутерот, не би рекол дека „краде“ повеќе од 0.5 литри... Литро е веќе солидна кражба, и чисто сумњам дека некој, било кој, така лошо ги „баждари“ мерачите, компјутерите, сензорите итн итн итн...

krade krade, na FOrd Galaxy pokazuva 7, trosi 10.5

Лоши Патишта, на погрешно место ја бараш предноста на и30 пред Аурис, Аурисот има перфектно лежење на пат, можам да кажам дека е многу близу до Вектрата која е една класа погоре и има мултилинк за разлика од Аурисот.Како е тоа постигнато кај Аурисот незнам.Во споредбата на управувањето и лежењето на пат Хјундаито е генерации наназад.

Dali imas vozeno I30? Probaj go na neramni krivulesti patista, ke vidis kako kolata prosto lezi na patot. Vectrata (C) ne e nekoe merilo, meka e, se nisa na site strani, ne e stalozena, . I30 ima podobra voznja od Vectra C.


@Gojdo
I30 ima daleku poudobna voznja od Ceed. Kia e sportski nastroena, Hyundai e podesena za udobnost.



БОЖЕЕЕЕ што нема да прочиташ по форумов.

А за вториот болд, еве ти е едно   ;D ;D ;D ;D ;D  :D :D :D :D :D :D :D :D
Страшни муабети, страшни. Човек подзинат да остане.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Одг: Sporedba pomegu Toyota I Hyundai
« Одговори #40 на: 04 Ноември 2011, 10:30:46 am »


Dali imas vozeno I30? Probaj go na neramni krivulesti patista, ke vidis kako kolata prosto lezi na patot. Vectrata (C) ne e nekoe merilo, meka e, se nisa na site strani, ne e stalozena, . I30 ima podobra voznja od Vectra C.



Многу безгрижни километри со и30 ката.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Sporedba pomegu Toyota I Hyundai
« Одговори #41 на: 04 Ноември 2011, 10:41:53 am »
А еве да речеме и „да краде“ борд компјутерот, не би рекол дека „краде“ повеќе од 0.5 литри... Литро е веќе солидна кражба, и чисто сумњам дека некој, било кој, така лошо ги „баждари“ мерачите, компјутерите, сензорите итн итн итн...

krade krade, na FOrd Galaxy pokazuva 7, trosi 10.5

Лоши Патишта, на погрешно место ја бараш предноста на и30 пред Аурис, Аурисот има перфектно лежење на пат, можам да кажам дека е многу близу до Вектрата која е една класа погоре и има мултилинк за разлика од Аурисот.Како е тоа постигнато кај Аурисот незнам.Во споредбата на управувањето и лежењето на пат Хјундаито е генерации наназад.

Dali imas vozeno I30? Probaj go na neramni krivulesti patista, ke vidis kako kolata prosto lezi na patot. Vectrata (C) ne e nekoe merilo, meka e, se nisa na site strani, ne e stalozena, . I30 ima podobra voznja od Vectra C.


@Gojdo
I30 ima daleku poudobna voznja od Ceed. Kia e sportski nastroena, Hyundai e podesena za udobnost.



БОЖЕЕЕЕ што нема да прочиташ по форумов.

А за вториот болд, еве ти е едно   ;D ;D ;D ;D ;D  :D :D :D :D :D :D :D :D

imas vlezeno i vo ednoto i vo drugoto. GI povozi? Taka i si mislev.

a za vtoriot bold, ke pretpostavam deka ne me svati. Kia i Hyundai gi prodavaat istite koli so razlicen izgled, no Kia imaat posportska (pokruta) suspenzija, nesto slicno kako W i Audi.


Многу безгрижни километри со и30 ката.

Nemoj da se lutis ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Sporedba pomegu Toyota I Hyundai
« Одговори #42 на: 04 Ноември 2011, 10:44:13 am »
А, ти?

a za vtoriot bold, ke pretpostavam deka ne me svati. Kia i Hyundai gi prodavaat istite koli so razlicen izgled, no Kia imaat posportska (pokruta) suspenzija, nesto slicno kako W i Audi.

Аха наеднаш киа стана ултра премиум - спортски бренд? Или хјундаи, се збунив.....

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Sporedba pomegu Toyota I Hyundai
« Одговори #43 на: 04 Ноември 2011, 11:02:30 am »
Двете возила се на иста платформа и исто подвозје со занемарливи разлики во суспензијата во полза на стабилност кај Киа. Единствена разлика која може да прави разлика во мекост како што пишува на нет е мекоста на седиштата, кај и30 се помеки. Значи можно е да има помеко седење но не верувам дека тоа е драматично различно во однос на Сид. Кога ќе се спореди мекоста на возењето во Сид и Аурис има добро забележлива разлика.

Од аспект на дадени пари и добиено за тие пари и30 е дефинитивно најповолниот избор. Меѓутоа кога се работи за купци, под автомобил се подразбира многу повеќе од она кое може да го понуди и30. Најпрво е реномето на брендот кое не е сјајно земјаќи ги во предвид изминатите децении, а второ е дизајнот кој што најмногу го сакати и30 како целина.

Да резимираме во однос на прашањето на авторотЧ
1) Доколку авторот на темава нема проблем со дизајнот на и30, има ограничен буџет и сака ганц-ново возило тогаш и30 е најдобриот избор за него.
2) Доколку авторот на темава има проблем со дизјанот на и30, а не му е проблем да плати малку повеќе за Аурис и го бендисува Аурис тогаш Аурис треба да е негов избор
3) Доколку авторот на темава мисли дека Аурис и и30 се најдобрите понуди во моментов би го посоветувал да разгледа и другу возила како Лансер Спортбек, стариот Фокус, Астра Класик 3 и и останати (кои ќе ги наведат форумџиите кои се во тек).
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Sporedba pomegu Toyota I Hyundai
« Одговори #44 на: 04 Ноември 2011, 19:40:23 pm »
А еве да речеме и „да краде“ борд компјутерот, не би рекол дека „краде“ повеќе од 0.5 литри... Литро е веќе солидна кражба, и чисто сумњам дека некој, било кој, така лошо ги „баждари“ мерачите, компјутерите, сензорите итн итн итн...

krade krade, na FOrd Galaxy pokazuva 7, trosi 10.5

Лоши Патишта, на погрешно место ја бараш предноста на и30 пред Аурис, Аурисот има перфектно лежење на пат, можам да кажам дека е многу близу до Вектрата која е една класа погоре и има мултилинк за разлика од Аурисот.Како е тоа постигнато кај Аурисот незнам.Во споредбата на управувањето и лежењето на пат Хјундаито е генерации наназад.

Dali imas vozeno I30? Probaj go na neramni krivulesti patista, ke vidis kako kolata prosto lezi na patot. Vectrata (C) ne e nekoe merilo, meka e, se nisa na site strani, ne e stalozena, . I30 ima podobra voznja od Vectra C.

@Gojdo
I30 ima daleku poudobna voznja od Ceed. Kia e sportski nastroena, Hyundai e podesena za udobnost.


БОЖЕЕЕЕ што нема да прочиташ по форумов.

А за вториот болд, еве ти е едно   ;D ;D ;D ;D ;D  :D :D :D :D :D :D :D :D

За дивно чудо, се согласувам за двата болда. Вектрата е повеќе наклонета кон поминување многу километри без умарање, а не е баш најсреќна коа ќе и’ покажеш агресија и/или кривинчиња. Од друга страна пак, и30 ме изненади колку добро и инаетливо држеше пат, и тоа караванот, при агресивни провокации од страна на возачот (т.е. јас :)). Не влева доволно доверба дека можеш така да го кинеш, ама ако се решиш, нема да те остаи на цедило. Thumbs up за возни својства!

За втората ситуација, не би рекол дека е до толку „далеку поудобна“, ама за некој процент поудобна вожња има и30 во однос на Сид. Аналогијата би била VW и SEAT, а не Audi и VW.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.