eve sega da te prassam dali kaj dizel motorite euro 6 kaj bmw, dali AGRot se gasi nad 3500 rpm (ako i drugi parametri bidat ispolneti brzina, optovarenost itn..) , spored tebe?
Дур не видам ЕГР мапа, не би знаел дали се гаси на 3500 или на 3800. Единствено знам е она што го кажа @marmlad, дека при максимум фјул инџекшн односно WOT, EGR е комплетно затворен без разлика дали е еуро 6 или еуро 6б или 5 или 4...
da ne duzzime mnogu, definitivno e potvrdeno i dokazzano deka AGRot iskluccuva na 3500 rpm.
Ок, и? Затворен е н 3500. Како тоа е разлог за тужби и судови?
@Simo - Carrier159 Simka, objasnato e vo filmot vo detali, znacci izvadena e od bmwto bosch platinata i otccitana e.. pogledni go filmot, za zzal e na germanski ama ke ja vidish poentata, covekot koj toa go pravi e specijalist profi a televizijata koja toa go snima i stoi pozadi toa e ZDF-Das Zweite Deutsche Fernsehen, toa e sojuzen drzzaven kanal koj go gledaat 80M deutsche Staatsbürger. Znacci ima golemo eho i vlijanie, ZDF ne se vukojebina, se e dokumentirano so ime i prezime.
Btw mozzess liccno da se obratish do journalistite recci im deka si journalist od Makedonija koj pissuva vo avtomagazin pa slussnal od pozanti vo Germanija deka imalo takva emisija dali mozze da ti shareuvaat materiali.. ne veruvam deka ke te odbijat.
Posle ovaa emisija se uklucuvaat site sojuzni germanski institucii i pocnuva aferata BMW Dieselgate.
https://www.zdf.de/verbraucher/wiso/dieseskandal-hinweise-auf-abschalteinrichtungen-bei-bmw-100.htmlspored EGV 715/2007 zabraneti se sekakov vid na softwerski ili hardwerski spreccuvanje ili namaluvanja ili manipulacii na izduvnite gasovi. BMW go teretat deka go prekrsuva clen 5 od ovaa povelba:
na hrvatski:
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/HR/TXT/PDF/?uri=CELEX:32007R0715&from=de9. „sustav ugrađene dijagnostike” ili „OBD sustav” znači sustav
za nadzor nad emisijama koji ima sposobnost određivanja
vjerojatnog područja neispravnosti pomoću kodova grešaka
pohranjenih u memoriji računala;
10.
„poremećajni uređaj” („defeat device”) znači svaki dio koji je
konstruiran da ustanovljava temperaturu, brzinu vozila,
brzinu vrtnje motora (RPM), stupanj prijenosa u mjenjaču,
podtlak u cjevovodu, ili bilo koji drugi parametar za
potrebe aktiviranja, modulacije, usporavanja ili prekidanja
funkcije nekog dijela u sustavu za kontrolu emisije, pri
čemu se smanjuje učinkovitost sustava za kontrolu emisije,
u uvjetima koje je razumno očekivati da mogu nastupiti pri
uobičajenom radu i upotrebi vozila;
Članak 5.
Zahtjevi i ispitivanja
1. Proizvođač oprema vozila tako da su sastavni dijelovi koji
bi mogli utjecati na emisije konstruirani, proizvedeni i sastavljeni
tako da u uobičajenoj uporabi omogućuju vozilu da je
sukladno s ovom Uredbom i njezinim provedbenim mjerama.
2.
Uporaba poremećajnih uređaja koji smanjuju učinkovitost
sustava za kontrolu emisije zabranjena je. Zabrana se ne primjenjuje
kad:
(a) je potreba za uređajem opravdana radi zaštite motora od
oštećenja ili od prometne nezgode i radi sigurnog djelovanja
vozila;
(b) uređaj nakon pokretanja motora više na djeluje;
ili
(c) su uvjeti u osnovi uključeni u postupke ispitivanja za
provjeravanje emisija isparavanjem i prosječnih emisija iz
ispušne cijevi
Članak 13.
Sankcije
1. Države članice donose propise o sankcijama koje se
primjenjuju u slučaju kad proizvođač ne poštuje odredbe ove
Uredbe te poduzimaju sve potrebne mjere za njihovu primjenu.
Predviđene sankcije moraju biti učinkovite, proporcionalne i
odvraćajuće. Države članice dostavljaju te propise Komisiji
najkasnije do 2. siječnja 2009. te bez odlaganja obavješćuju o
svim njihovim kasnijim izmjenama.
2. Vrste prekršaja koje se kažnjavaju uključuju:
(a) davanje lažnih izjava tijekom postupaka homologacije ili
postupaka koji dovode do opoziva;
(b) krivotvorenje rezultata homologacijskih ispitivanja tipa ili
provjere sukladnosti u uporabi;
(c) zadržavanje podataka ili tehničkih specifikacija koji bi mogli
dovesti do opoziva ili ukidanja homologacije tipa;
(d) uporabu poremećajnih uređaja;i
(e) uskraćivanje pristupa podacima.