Автор Тема: Издувување на мотор при високи вртежи (или италијански тунинг)  (Прочитано 55462 пати)

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Koj bi ocekuval iskren odgovor 8)

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6628
  • Бенве сие бенве
Диво такси мавам, утре одам за Чачак за назад бандажи на @zlatkoa ќе му донесам 70-80еур чисто ќе имам.


Sent from my Samsung s8+ using Tapatalk

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Aha, usput i italjanec ke mu mavnes na motorot.
Top

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6628
  • Бенве сие бенве
Мавам ја италијански секој ден, 6000км месецов имам свртено


Sent from my Samsung s8+ using Tapatalk

Отсутен igooor07

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 137
Како за недела ден решив малку да ја издувам колата како што викате Италијански Тјунинг и мора да признаам прилично сум изненаден. Може не успеав константно 20 мин да ја држам на 3000 обртаи али на два пати по 10 мин успеав. Како што реков колата да не речам се прероди. Помирно работи, потивко некако смирено. Дали оти најчесто градска се вози па и тоа не е многу често незнам, ама од сега по често ке го применувам овој Италијански Тјунинг дефинитивно .

Sent from my Lenovo A6020a41 using Tapatalk


Отсутен Sephiroth

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 405
Јас пробав сега на автопат да ја дрмнам, ама ми угаси турбото во трета после 3200 вртежи и не работеше дур не ја изгасив/запалив колата. Чудно, во втора брзина иде и до редлајн без проблеми....

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 427
колкави се шансите ефектот од италијански тунинг да е 'лажен' или placebo бидејќи се навикнувате на буката и вибрациите на моторот од повисоки обртаи?

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6414
Јас би рекол 95%

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6285
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Како за недела ден решив малку да ја издувам колата како што викате Италијански Тјунинг и мора да признаам прилично сум изненаден. Може не успеав константно 20 мин да ја држам на 3000 обртаи али на два пати по 10 мин успеав.

Не ти се рачуна ова, 3000 вртежи треба да ги практикуваш редовно кога качуваш плетвар, стража и слично,
пошто иако колата качува и на 2000, ми се чини повеќе лошо му се прави него добро

Инаку, колку чини или не чини, добро е некогаш да се повози на максимум колата, да се види дали е се како што треба.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Без 3500 обртаи, за дизели, не се рачуна! Дали има или нема ефект, може да се измери,. Имено, и вибрации и бука се мерливи величини.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен igooor07

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 137
Како за недела ден решив малку да ја издувам колата како што викате Италијански Тјунинг и мора да признаам прилично сум изненаден. Може не успеав константно 20 мин да ја држам на 3000 обртаи али на два пати по 10 мин успеав.

Не ти се рачуна ова, 3000 вртежи треба да ги практикуваш редовно кога качуваш плетвар, стража и слично,
пошто иако колата качува и на 2000, ми се чини повеќе лошо му се прави него добро

Инаку, колку чини или не чини, добро е некогаш да се повози на максимум колата, да се види дали е се како што треба.
Колата најчесто ја возам во град, да не речам 85% е градска. Така да овоја пат излевањето надвор од град беше буквално да се издуваме и јас и колата. Првен завртив две крукчиња низ град колку да качи температура и правец на автопат. Понесен од темава на форумов и пошто е дизел кој најчесто се вози низ град си реков ај малку ке се издуваме и двајцата  ;D. Е сега дали е placebo моментот со работата на моторот после како што вика @Indigo неможам сто посто да тврдам, ама сепак моето мислење е дека после тоа има разлика. Накрајот на краиштата потрошив некое литро гориво малку ја запнав и то е то.
Отпосле го видов и коментарот на @Simo - Carrier159, испаѓа и дека ништо не сум направил посебно.
« Последно менување: 25 Декември 2017, 14:15:46 pm igooor07 »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
@igooor07 , кога во сервис се прави форсирана регенерација на дпф, обртаите преку компјутер се држат на 3500 вртежи едно 10-тина минути, притоа во системот се додава екстра гориво, за да согори она што е задржано во дпф-от. Ако сакаш на отворено да симулираш нешто слично, треба барем да држиш 3.5к обртаи (екстра гориво не можеш да турнеш у системот).  При оваа процедура, температурата на моторот достигнува околу 94-5 степени, а температурата во издувниот систем преминува 200 степени на излез од ауспух!
Затоа викам дека без 3.500, ништо не праиме :)

Кај бензинци, само ќе го повикам @bramovsk  да објасни што се деси кога го „тјунираше“ тогашниот Citroen ZX 1.8, кој го купи од мој колега кој толку споро вози, што на автопат не крева над 110, а првите оригинални плочки за кочници на цитроенот беа сменети после 140-тина илјади километри.
За време на „италијанскиот  тјунинг“ имаше спарклинг шоу на аутопут :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 427
@igooor07 , кога во сервис се прави форсирана регенерација на дпф, обртаите преку компјутер се држат на 3500 вртежи едно 10-тина минути, притоа во системот се додава екстра гориво, за да согори она што е задржано во дпф-от. Ако сакаш на отворено да симулираш нешто слично, треба барем да држиш 3.5к обртаи (екстра гориво не можеш да турнеш у системот).  При оваа процедура, температурата на моторот достигнува околу 94-5 степени, а температурата во издувниот систем преминува 200 степени на излез од ауспух!
Затоа викам дека без 3.500, ништо не праиме :)

Кај бензинци, само ќе го повикам @bramovsk  да објасни што се деси кога го „тјунираше“ тогашниот Citroen ZX 1.8, кој го купи од мој колега кој толку споро вози, што на автопат не крева над 110, а првите оригинални плочки за кочници на цитроенот беа сменети после 140-тина илјади километри.
За време на „италијанскиот  тјунинг“ имаше спарклинг шоу на аутопут :D

што се случи по спарклинг шоуто на аутопут? :) тоа ме интересира

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6628
  • Бенве сие бенве
кога во сервис се прави форсирана регенерација на дпф, обртаите преку компјутер се држат на 3500 вртежи едно 10-тина минути, притоа во системот се додава екстра гориво, за да согори она што е задржано во дпф-от. Ако сакаш на отворено да симулираш нешто слично, треба барем да држиш 3.5к обртаи (екстра гориво не можеш да турнеш у системот).

И на автопат, ако константно брзината е поголема т.е обртаите се над 2000-2200 се случува регенерација, самиот систем најверојатно си додава гориво затоа што во моментот на регенерација моменталната потрошувачка се качува повеќе од дупло. Проверено ми е неколку пати затоа што често моменталната ми е на дисплеј. Ваљда затоа што моторот е оптеретен. Најдобро е барем еднаш неделно да се патува некаде со колата, 100+ км затоа што со кратко издувување може да се затне уште повеќе, затоа што ќе се прекине започнатата регенерација, неколку пати така и дпф-от бетон ќе биде




Sent from my Samsung s8+ using Tapatalk

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
@igooor07 , кога во сервис се прави форсирана регенерација на дпф, обртаите преку компјутер се држат на 3500 вртежи едно 10-тина минути, притоа во системот се додава екстра гориво, за да согори она што е задржано во дпф-от. Ако сакаш на отворено да симулираш нешто слично, треба барем да држиш 3.5к обртаи (екстра гориво не можеш да турнеш у системот).  При оваа процедура, температурата на моторот достигнува околу 94-5 степени, а температурата во издувниот систем преминува 200 степени на излез од ауспух!
Затоа викам дека без 3.500, ништо не праиме :)

Кај бензинци, само ќе го повикам @bramovsk  да објасни што се деси кога го „тјунираше“ тогашниот Citroen ZX 1.8, кој го купи од мој колега кој толку споро вози, што на автопат не крева над 110, а првите оригинални плочки за кочници на цитроенот беа сменети после 140-тина илјади километри.
За време на „италијанскиот  тјунинг“ имаше спарклинг шоу на аутопут :D
3500рпм, но веројатно под што е можно поголемо оптеретување на моторот. Затоа што можеш да возиш на 3500рпм во 2ра со 80 рецимо, ама тоа е со мање више минимална смеса (а камо ли богата) затоа што од моторот се бараат многу малку киловати. Од друга страна во 4-5та на 3500рпм се влечат повеќе киловати од моторот за да одржува повисока брзина 150кмч рецимо. И тука доаѓаме до велешко брдо и слични делници кои се совршени за DPF и овозможуваат возење на соодветно оптеретување за добро прочистување. Не само 150кмч туку и гас до крај по угорница, со што ќе се збогати смесата и ќе се влечат максимални киловати од него при најбогата смеса. Идеални услови за DPF, не?