Автор Тема: Издувување на мотор при високи вртежи (или италијански тунинг)  (Прочитано 57009 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
имаме патишта, проблемот е што пола коли ќе испуштат душа ;D

И твојата испушти душа на таков тјунап. Или грешка сум?  ;D
Ја така на италијански  тјунинг си ги „разлетав“ летечите на 166 ;D

:D

Ја номално ги возам колите под италијански тјунинг, изглеа тогаш ѝ бапнав „балкански тјунинг“ ;D ;D ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Тогаш ќе пријавам резултати после талијански тјунап од цела зима градска на 1.9 JTD  :D
Само да не ме репнат џандари пошто у 4 та кај мене иде 150-160 на 4000обртаи.

50 EUR  за тјининг не е ништо :D Гледај да е 120 дозволено само.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Нели ќе се постигне ист ефект на угорница ако ја згазнеш добро....
Башка ајде пунтото макс идело 140, али ако и е макс на некоја кола 200+ некако ептен лудачки ми изгледа(барем низ мк) башка за 20 мин 200км/х ти треба и пасош... (така е зборот сепак ќе прокдеш 60км). Е сега кога сум одел по мајстори кога ќе ги прашам моторот до каде е, сите ми викале ако не го бркаш долго ќе го возиш дека не нил турбо т.е. атмосверски дизел е. Тос белото на издувот што се појавувало кај стоедените најверојатно било оловен нитрат што го користеа во оловниот бензин до пред неколку години.
По некоја си моја логика налепениот гареж најверојатно е резултат на кондензација бидејќи низ град претежно и нема време баш да постигне моторот работна температура. На отворено секако моторот работи по долго време и ви требало да се прочисти и при нормално возење.
Стоедното на отворено стандард го цепав итаљнски, толку му беше душата 120-130км/х немаше некаков проблем 2-3год, барем колку што го возев, после редовен ремонт на 180.000км па го шитнавме...

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Ова издувување на мотор, важи и за дизел и бензин? Баш еден пријател возе Ауди Ку3 2014 и од сервис истотака му рекле дека треба да го газе на високи обрати почесто на автопат, поради филтерот(најверојатно мислеше за дпф филтер), пошто тој претежно го вози во град.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Ова издувување на мотор, важи и за дизел и бензин? Баш еден пријател возе Ауди Ку3 2014 и од сервис истотака му рекле дека треба да го газе на високи обрати почесто на автопат, поради филтерот(најверојатно мислеше за дпф филтер), пошто тој претежно го вози во град.
Да и за бензин и за дизел. Нема врска тоа, битно да се  издува :)


Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Иако ретки, има и рунавеј случаи баш од такво возење. Капак ќе се најде некое мајсториште ќе го затне егр и ќе ја извади клапната(кај дизел, како заштита од рунавеј) ќе пушти уљенце од турбината и иде мас у пропас...
 Нели доста лаици за затестена турбина ќе ти речат оди издува ја...

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Слично искуство имам со Шкода Фелиција 1.3 карбуратор. Колата се вози и на автопат и во град, но последниве години цело време се вози на плин, бензин скоро да нема видено. Кога ја префрлам на бензин, колата неможам да ја извадам од гаража, едноставно не влече, потребно и е многу време за да тргне. Мене ми рекоа дека нешто се запушило поради тоа што не е возена на бензин воопшто, и претпоставувам треба да се извози еден резервар на бензин за да се стабилизира.

До автоматскиот саух ти е тоа најверојатно, пошто правилното пуштање е да ја притиснеш 2-3 пати педалата за гас и лептирот од саухот да го затвори усисот. Ама тој касни и кај мене касни со пуштање, тек после некое време го пушта или откако ке провозам 500 метри па ке застанам и тогаш вртежите се прилично доста качени. На плин не и смета и без саух, ама на бензин додека е ладна, си сака саух.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
 ;D ;D ;D ;D Осеќам од Италијанскиов тјунинг ќе има доста клипњачи низ блок пролетва;D ;D ;D ;D

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Стана популарно еј, ама интересно е, нека летаат клипови :D
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Нее бе, глеаш тука препорачуваат на 4000 рпм....мачји кашаљ..:D 166 го кркаше 6500-7000-ки редовно! Сицилиа стронг стајл! :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Јас за секој случај имам клипови за 1,9 ЈТД 4 комада џамммм ;D ;D ;D ;D ;D
лагери се евтини по 40 евра

Italian tuning

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Тогаш ќе пријавам резултати после талијански тјунап од цела зима градска на 1.9 JTD  :D
Само да не ме репнат џандари пошто у 4 та кај мене иде 150-160 на 4000обртаи.

50 EUR  за тјининг не е ништо :D Гледај да е 120 дозволено само.
Ако имаме 2 км салам афтопат, на други места ми е страв од џандари.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Јас за секој случај имам клипови за 1,9 ЈТД 4 комада џамммм ;D ;D ;D ;D ;D
лагери се евтини по 40 евра

Italian tuning

За JTD со сигурност можам да ти кажам дека перфектно функционира тунирањево. 30 min 3500 рпм, и преде ко ново. Секое возење на отворено дизелчето се препородува.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Читам и се чудам, кај сме имале патишта, ќе продувала колата, маслото било ново...

Јас имам околу 5-6 минути до Автокоманда по автопат со брзина од околу 160, што значи дека колата скоро секој ден се вози толку, а пошто е мало моторче 1.4 тоа се вртежи на кои си работи моторот убаво. Башка што често се прочистува системот со испади докај 7000 вртежи и до сега сум немал никаков проблем околу моторот.

Не знам јас какви патишта ви требаат за возење од 160-200, ама автопатов си ја брка работата.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Какви и да им дадеш ќе има исти коментари. Тоа е психологија на човекот не е до патот.
https://youtu.be/KwvnEtLHebI?t=6m18s