Автор Тема: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine  (Прочитано 18315 пати)

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #45 на: 04 Февруари 2017, 12:15:31 pm »


Многу ми се слични со муцката и преголемите тркала и така натаму. За нијанса е по средена ц3ката ама не ми е некако цитроен ова, пак е следење некакво шити футуристичко помодарство. Ќе се вратат цитроен за мене кога ќе направат нова ДС ајкула со рачки место волан и педалите за гас на кров.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #46 на: 04 Февруари 2017, 13:52:32 pm »
17 на Ц3, страшно. :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #47 на: 17 Март 2017, 18:20:19 pm »
Денес возев позади Це Тројче со промо налепници кон излез на Скопје по крш асфалтот од Сервис Илија до сам излез на град. Додека јас во Фиеста се трескав лево десно на прелазите и длапките, Тројчето лебдеше.
Ми треба колава во животот неизмерно многу...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #48 на: 18 Март 2017, 10:14:36 am »
Денес возев позади Це Тројче со промо налепници кон излез на Скопје по крш асфалтот од Сервис Илија до сам излез на град. Додека јас во Фиеста се трескав лево десно на прелазите и длапките, Тројчето лебдеше.
Ми треба колава во животот неизмерно многу...
Освен кога ќе почнеш кривинитие по стража нагоре и надолу да ги поминуваш. Тогаш таа прекрасна амортизација во комбинација со седиштата со сомнителна странична поддршка, ќе ја трансформира колата во многу напорна и непријатна за возење.
Патиштата не се само праволиниски.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #49 на: 18 Март 2017, 11:18:07 am »
Ако возиш со 100ка да ама ако си тераш културно 70 ќе си уживаш. Не се сите тркачи како тебе.

Sent from my Huawei P9


Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #50 на: 18 Март 2017, 11:45:40 am »
Освен кога ќе почнеш кривинитие по стража нагоре и надолу да ги поминуваш. Тогаш таа прекрасна амортизација во комбинација со седиштата со сомнителна странична поддршка, ќе ја трансформира колата во многу напорна и непријатна за возење.
Патиштата не се само праволиниски.

Јас изгледа се пензионирав пред време со Xsara-та, престанав да бркам апекси и почнав да кратам кривини по стража, за поудобно да ја поминам ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #51 на: 18 Март 2017, 12:46:35 pm »
Освен кога ќе почнеш кривинитие по стража нагоре и надолу да ги поминуваш. Тогаш таа прекрасна амортизација во комбинација со седиштата со сомнителна странична поддршка, ќе ја трансформира колата во многу напорна и непријатна за возење.
Патиштата не се само праволиниски.

Јас изгледа се пензионирав пред време со Xsara-та, престанав да бркам апекси и почнав да кратам кривини по стража, за поудобно да ја поминам ;D
Ја сфати поентата на транспортот. :) :) :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #52 на: 18 Март 2017, 13:01:31 pm »
Тоа е, дали сакаш да возиш или да се транспортираш :)
А и друга работа, не знам како ја оцени удобноста внатре во колата, возејќи позади неа....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #53 на: 18 Март 2017, 13:28:31 pm »
Мислам дека доволно е што каросеријата не мрдаше, а поглед фрлен кон тркалата покажуваше дека патот стварно е крш. Исто така, истата траекторија ја минував возејќи позади C3-ката, и осетно си се нишав лево-десно на прелазите и нерамнините.

Бонус: сите автоновинари што го возеле Цитроенот имаат пофалби на тоа поле.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #54 на: 21 Март 2017, 13:44:39 pm »
Vo zivo dobro/interesno izgleda

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #55 на: 22 Март 2017, 10:12:00 am »
Денес возев позади Це Тројче со промо налепници кон излез на Скопје по крш асфалтот од Сервис Илија до сам излез на град. Додека јас во Фиеста се трескав лево десно на прелазите и длапките, Тројчето лебдеше.
Ми треба колава во животот неизмерно многу...
Освен кога ќе почнеш кривинитие да ги поминуваш. Тогаш таа прекрасна амортизација во комбинација со седиштата со сомнителна странична поддршка, ќе ја трансформира колата во многу напорна.
Ми ја опиша Либрата до некаде :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #56 на: 22 Март 2017, 10:18:35 am »
Денес возев позади Це Тројче со промо налепници кон излез на Скопје по крш асфалтот од Сервис Илија до сам излез на град. Додека јас во Фиеста се трескав лево десно на прелазите и длапките, Тројчето лебдеше.
Ми треба колава во животот неизмерно многу...
Освен кога ќе почнеш кривинитие по стража нагоре и надолу да ги поминуваш. Тогаш таа прекрасна амортизација во комбинација со седиштата со сомнителна странична поддршка, ќе ја трансформира колата во многу напорна и непријатна за возење.
Патиштата не се само праволиниски.

Љуљането на Стража би траело не повеќе од 20 минути и се трпи.
2 и кусур сата возење со тврда амортизација по катастрофален пат на релација Скопје - Охрид- Скопје, не се трпи.   
Само Ц6 за нашиве патишта. Тоа е возење , а не...

« Последно менување: 22 Март 2017, 10:24:12 am Stratro »

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #57 на: 22 Март 2017, 13:52:54 pm »
Поентата за почнување на муабетов ми беше дека не мора да се џиткаат пари за 3 класи поголема/поскапа кола за да се добие тој тип на суспензија. Доколку сега, во овој момент, требаше да бирам кола за братучетка ми, како што тоа го направив пред 5 години, ќе се фокусирав примарно на C3 и ќе ја скокнев Фиестата.

Да не бидам грешно сфатен, Фиеста од (сега веќе) минатата генерација е прекрасно возило, ултра забавно на патишта како Стража, Пресека, Скопје-Велес и остали кривуљави патни правци, ама ако гледаме реално, треба да си роден под среќни ѕвезди за и твоите патници да обожаваат такво полу-хулиганско возење по кривини за да уживаш во колата. Една негативност на забавата во кривини е што на прав пат... тврдото потпирање знае да биде заморно.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #58 на: 22 Март 2017, 13:58:57 pm »
Дека C3. Има. Комфорна суспензија. Првпат слушам.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #59 на: 22 Март 2017, 14:00:10 pm »
Треба да се заинтересираш за последнава генерација малку повеќе ;)