Автор Тема: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine  (Прочитано 18092 пати)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #15 на: 01 Февруари 2017, 12:41:55 pm »
Тие страничните пластики одвратно ме нервираат.

Другото горе долу, not bad. Има некое подобрување во споредба со Cactus-от. Некои пропорции повеќе ги погодиле.

But I am not a fan :)

Го имаш и без airbump



Мене ми е многу убаво. Урбано кул возило.
Јас би го зел во ваква комбинација на бои....


Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #16 на: 01 Февруари 2017, 12:43:30 pm »
Без цела предница го има?
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3723
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #17 на: 01 Февруари 2017, 12:49:02 pm »
Без аирбумпс а со Shine ниво на опрема изгледа доста добро

Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #18 на: 01 Февруари 2017, 13:01:09 pm »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #19 на: 01 Февруари 2017, 14:27:38 pm »
Вака..

- Мењачот е подобар од она што го знаеме кај Цитроени, ама пак си е малку така.. Као гумен.
- Некои од пластиките во кабината се ептен камен тврди.
- Задните прозори се отвараат некаде до пола.
- Предните прозори не се отвараат скроз. Стаклото изглегува околу 1 цм.
- Стварно ми е тешко да најдам негативни страни.

- МНОГУ, многу комотно. Дури и на 17ки.
- Седиштата се стварно мерачки. Седењето не е како во кола, него како во комотна фотеља во дневна, особено на возачкото седиште (само тоа се подесува по висина).
- Прегледност е одлична, освен кон задниот дел. Тест возилото има камерче и сензори.
- Моторот е супер. Има нешто ново кај него, и работи помирно од постарите верзии. Грубо околу 5.5 низ град деновиве.
- Мултимедијалниот уред е нешто освежен, па е не е убитачно спор. Навигацијата си брка работа.
- Ауто отварање мислам дека има на сите прозори.
- Сервото е тотално без филинг, ама па ептен лесно се врти. За маневрирање низ град идеално.
- Ербампс се кул.
- Целото е кул.
- Огромна касета пред совозач.
- Доволно простор на задна клупа.
- 120 на 2000 вртежи. Има малку wind noise.
- Големко и практично багажниче.


Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #21 на: 02 Февруари 2017, 13:37:31 pm »
Право освежување во морео на безличните дизајни на денешницава. А за седиштата, можам да замислам. Кој не возел “француз“ не знае :-)

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1103
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #22 на: 03 Февруари 2017, 14:56:57 pm »
Добро возилце, јас да би купувал возице од оваа класа би одел на ова....

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #23 на: 03 Февруари 2017, 15:49:16 pm »
Јасен лидер во класата и моментално без никаква конкуренција. Лекции им држи. Лекции. Секоја чест за Цитроен.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #24 на: 03 Февруари 2017, 16:18:57 pm »
Дени лекции за 15к евра во оваа класа многу производители може да држат. Изборот на возила во тој ценовен ранг е голем.

Секоја чест за напредокот на Цитроен, ама сепак 75кс и 15к евра не одат заедно

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #25 на: 03 Февруари 2017, 16:42:39 pm »
Ако гледаш на хартија можеби. Но квалитетот на вожњата е неверојатно добар. Возилото возеше на 17ки бандажи со путер вожња, а се нуди и со 15ки. Тешко е под 1тон, и влече фантастично, и троши фантастично. Има седишта за пример. Има дизајн за кој нема споредба колку е напреден. Има корисни решенија за простор на совозачко седиште за да може да е 2+2, но и 3+1 возило. Да собере тројца возрасни во кола може во комфор. Одличен волан и леснотија во движењето. Одличен мотор кој не е напорен за возење и добар менувач. Ентериер боли глава. Шалт табла боли глава. Дизајн лудило.

Колата е пакет. А овој пакет е стварно добар. Не е 75кс и 15к евра. Има многу ставки во една кола, а оваа ги штиклира со дупла штикла скоро сите. Ова што го нуди другите го нудат во мекоќа во класа-две погоре. Путер е колата. Едноставно нема споредба. Башка нуди навигација, нуди камера за назад, нормално непотребно, ама нуди ете во ова имаше. Небитно. Сериозно единствена негативност што моментално ја немам колава е што е малку малечка. Таква и е класата. Ама ако до ова се задржат и понатака рецептот за успех им е не само загарантиран туку и зацементиран. Кола со ваква вожња нема, или е ретко да има. Поготово во оваа класа. А тоа се бара.

Јас лично кога би се одлучил за оваа класа на кола, ова е единствениот избор. Друг нема моментално. Други може да ти понудат 100кс и 14к евра. Ама тоа не е целата кола. Тоа се две бројки кои може и да немаат некоја голема допирна точка со колата. Рецимо ако е тешка 100кс помалку значи од 75кс ако е лесна. А за цената, таа за еден е 15к, за друг е 14к, после 5 месеца е 13к... Башка е цитроен и половно му паѓа како камен цената. Ова ќе биде 10к за 2 години половно?

Јас би одел на C3 во ваков изглед некој интересен. Со 15ки бандажи исклучиво. Со темпомат, магленки, електрика на сите 4 прозори, централна, кожен волан, аутоматска клима, радио со УСБ, затемнети стакла. А згора на тоа и аутоматик на дизел моторот. Како DS3 само многу-многу поефтино од DS3. :)

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #26 на: 03 Февруари 2017, 16:48:37 pm »
Што дека има 17ки кога се тесни ко на кочија тркалата, смешно е, ќе си ебеш матер ако влезеш троа побрзо во кривина со контрапцијава.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #27 на: 03 Февруари 2017, 17:14:50 pm »

На кола од 1 тон. Ќе лежи ко рум штангла.



Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #28 на: 03 Февруари 2017, 17:24:19 pm »
грешно ме разбираш, јас не реков дека моторот не е доволен за колата. реков дека 15к евра со 75кс неодат.

и да може има се, што некој го нуди во повисоки класи, меѓутоа тоа барем за мене не е некаков плус. Затоа ти реков за 15к евра и останати може да понудат многу. Ова е нов модел, прати ги сите нови кои ке излегуваат па да видиме дали нема да ја нудат опремата.

сигурно неможам да го споредам ова со Фиста тековниот модел која е веке застарена, но....ако извадам 15к и решам да купам фиеста, корса итн. можам мнооооогу да добијам исто како овде.

Дизајнот си е за секој вкус различен и не го коментирам




Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 BlueHDI Shine
« Одговори #29 на: 03 Февруари 2017, 17:33:00 pm »
Опрема?

Другите не чуле за седиште и за мека вожња. Опрема може да понудат, и нудат. Ама колата не е опрема. Колата прво и основно е превозно средство кое треба да е удобно и меко и комфорно, а на тоа одозгора се штрафи опремата. Колава нуди основа. И таа од 10.900 ја нуди истата основа. Основа која другите ја нудат во две класи погоре. Тоа зборам.