Ако гледаш на хартија можеби. Но квалитетот на вожњата е неверојатно добар. Возилото возеше на 17ки бандажи со путер вожња, а се нуди и со 15ки. Тешко е под 1тон, и влече фантастично, и троши фантастично. Има седишта за пример. Има дизајн за кој нема споредба колку е напреден. Има корисни решенија за простор на совозачко седиште за да може да е 2+2, но и 3+1 возило. Да собере тројца возрасни во кола може во комфор. Одличен волан и леснотија во движењето. Одличен мотор кој не е напорен за возење и добар менувач. Ентериер боли глава. Шалт табла боли глава. Дизајн лудило.
Колата е пакет. А овој пакет е стварно добар. Не е 75кс и 15к евра. Има многу ставки во една кола, а оваа ги штиклира со дупла штикла скоро сите. Ова што го нуди другите го нудат во мекоќа во класа-две погоре. Путер е колата. Едноставно нема споредба. Башка нуди навигација, нуди камера за назад, нормално непотребно, ама нуди ете во ова имаше. Небитно. Сериозно единствена негативност што моментално ја немам колава е што е малку малечка. Таква и е класата. Ама ако до ова се задржат и понатака рецептот за успех им е не само загарантиран туку и зацементиран. Кола со ваква вожња нема, или е ретко да има. Поготово во оваа класа. А тоа се бара.
Јас лично кога би се одлучил за оваа класа на кола, ова е единствениот избор. Друг нема моментално. Други може да ти понудат 100кс и 14к евра. Ама тоа не е целата кола. Тоа се две бројки кои може и да немаат некоја голема допирна точка со колата. Рецимо ако е тешка 100кс помалку значи од 75кс ако е лесна. А за цената, таа за еден е 15к, за друг е 14к, после 5 месеца е 13к... Башка е цитроен и половно му паѓа како камен цената. Ова ќе биде 10к за 2 години половно?
Јас би одел на C3 во ваков изглед некој интересен. Со 15ки бандажи исклучиво. Со темпомат, магленки, електрика на сите 4 прозори, централна, кожен волан, аутоматска клима, радио со УСБ, затемнети стакла. А згора на тоа и аутоматик на дизел моторот. Како DS3 само многу-многу поефтино од DS3.