Идејата ми е малце тешка за дефинирање со зборови. брм брм има поента дека коли за обична раја секогаш правеле и ќе прават и ги има премногу, но од целиот тој куп се издвојуваат колите кои се иконски, инстантно претпознатливи, посакувани, носталгични и многу често имаат историја во тркање. Мое мислење е дека припаѓаат југо, стокец и фичо во листата, има без број примери на југовци со мотори од ланчија, стокецови со двогрли карбуратури итн. Полјаците одма би кажале дека пеглата им е најиконска/легендарна кола, и кај нас се возеше таа кола но го нема истиот статус како што го има во Полска, е сега дали припаѓа во листава или не е дебитабилно.
Исто така се двоумев дали да го ставам NSXот или не, иако скоро 20000 се направени сепак е ретка кола која не и ни баш евтина, идеално би биле коли нешто измеѓу NSXot и фабрички коли без долна граница на цена со тркачка историја или носталгичност заради х причини.