Автор Тема: Прашања поврзани со DPF филтер  (Прочитано 24257 пати)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14261
Одг: Прашања поврзани со DPF филтер
« Одговори #60 на: 26 Август 2021, 15:57:36 pm »
Тука е чистен: https://dekarbonizacija.com.mk/chistenje-dpf-i-katalizatori/
Процесот е машинско перење под одреден притисок со вода и некакво сТредство: https://www.facebook.com/dekarbonizacijaskopje/videos/316431473524379
После тоа оди машинско сушење: https://www.facebook.com/dekarbonizacijaskopje/videos/2676917865940695

Мене ме кошташе 9000ден. го средија за 2 дена пошто на 3.0 мора пола предница да се извади за да се дојде до DPF-от, кај други коли е поевтино и побрзо.

Mеревме со ISTA D контрапритисок пред издув, пред чистење - 800mbar на 2000rpm, после чистење 37mbar на 2000rpm. Така да чистењето е ефективно, останува да видиме колку ќе трае, според тоа како изгледаше DPF-от никогаш не бил чистен/сменет до сега.

Симптоми: DPF сијаличка се пали на старт, нерамномерна работа на мотор, односно сецкање на ниски обртаи и ограничена моќност.

Совет од мајсторот, ако некој случајно ги има истите симптоми, НИКАКО италијански тунинг, дување, турирање и форсирање регенерација. Покрај оштетување на турбини, може да дојде до пожар. На сликата е 420d со запушен DPF, човекот форсирал регенeрација при што DPF-от се усијал и уљето од турбините се запалило, не е слупана, туку опожарена:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)





На Обиколница еднаш бевме неколку луѓе од форумов, на еден 407-цата му се запали заради DPF-от. Фрлавме песоци глупости ама ништо не помогна. Ко за малер никој немавме ППА

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6298
Одг: Прашања поврзани со DPF филтер
« Одговори #61 на: 26 Август 2021, 16:11:06 pm »
На е90 има сијаличка за дпф посебна или на екранот тоа дека има проблем ?

Кај мене 350.000 и немам никаков проблем со дпф-от, си има многу снага колата а ме фаќа некој страв да не се сјеби нешто..
Нема нерамномерна работа, регенерации досега само 3 пати го имам сетено да направи во 3000км..

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4766
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Прашања поврзани со DPF филтер
« Одговори #62 на: 26 Август 2021, 16:31:05 pm »
Има ама за мирна глава најубаво е да се стави на комфљуктор и да се провери практично контра-притисокот.



Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20152
Одг: Прашања поврзани со DPF филтер
« Одговори #63 на: 26 Август 2021, 16:40:31 pm »
На е90 има сијаличка за дпф посебна или на екранот тоа дека има проблем ?

Кај мене 350.000 и немам никаков проблем со дпф-от, си има многу снага колата а ме фаќа некој страв да не се сјеби нешто..
Нема нерамномерна работа, регенерации досега само 3 пати го имам сетено да направи во 3000км..

:)

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6298
Одг: Прашања поврзани со DPF филтер
« Одговори #64 на: 26 Август 2021, 16:44:09 pm »
Има ама за мирна глава најубаво е да се стави на комфљуктор и да се провери практично контра-притисокот.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Што е комфљуктор ? мора да се извади за тоа или ?

На е90 има сијаличка за дпф посебна или на екранот тоа дека има проблем ?

Кај мене 350.000 и немам никаков проблем со дпф-от, си има многу снага колата а ме фаќа некој страв да не се сјеби нешто..
Нема нерамномерна работа, регенерации досега само 3 пати го имам сетено да направи во 3000км..

:)
??? 2000 од тие се на отворен пат.. При регенерација има некоја бучава поголема позади и брзините ги мењава малку почудно.. Ако прави премногу често ќе го имав сетено повеќе..

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4766
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Прашања поврзани со DPF филтер
« Одговори #65 на: 26 Август 2021, 16:49:23 pm »
Има ама за мирна глава најубаво е да се стави на комфљуктор и да се провери практично контра-притисокот.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Што е комфљуктор ? мора да се извади за тоа или ?

На е90 има сијаличка за дпф посебна или на екранот тоа дека има проблем ?

Кај мене 350.000 и немам никаков проблем со дпф-от, си има многу снага колата а ме фаќа некој страв да не се сјеби нешто..
Нема нерамномерна работа, регенерации досега само 3 пати го имам сетено да направи во 3000км..

:)
??? 2000 од тие се на отворен пат.. При регенерација има некоја бучава поголема позади и брзините ги мењава малку почудно.. Ако прави премногу често ќе го имав сетено повеќе..
Се зезам, комфљуктор е било каков компјутер, со ISTА програмата се проверува практично додека работи колата мери повратен притисок од издув, во лер/2000/4000 обртаи (препорачливо е само до 2000 ако е во место).

А да регенерација се осеќа и кај мене, погрубо работи моторот и брзини мења на повисоки обртаи. Пред да се запали сијаличката скоро на секое возење ми се активираше регенерација.


Присутен JezuzNoChill

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1009
Одг: Прашања поврзани со DPF филтер
« Одговори #66 на: 26 Август 2021, 19:57:42 pm »

Совет од мајсторот, ако некој случајно ги има истите симптоми, НИКАКО италијански тунинг, дување, турирање и форсирање регенерација. Покрај оштетување на турбини, може да дојде до пожар. На сликата е 420d со запушен DPF, човекот форсирал регенeрација при што DPF-от се усијал и уљето од турбините се запалило, не е слупана, туку опожарена:


Италијански тунинг мора редовно да си се прави како превентива. Пред некој ден свртев 290.000км со реното (2.0dci m9r со dpf) без ниедно чистење. Само редовно уље, адитив и тунинг. Никогаш не сум имал ниту еден симптом на моторот освен limp mode поради расипани сензори(maf map итн).

Отсутен Astraion

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 678
  • Pixel Perfect.
Одг: Прашања поврзани со DPF филтер
« Одговори #67 на: 26 Август 2021, 21:35:26 pm »
Земете си ОБД блутут адаптер и оваа апликација за Андроид да си имате раат. Може да се поврза и преку K+D-Can USB кабел со телефонот.
Кога сакам тогаш активирам регенерација, пратам ниво на soot/ash/last successful regeneration, чистам грешки, кога ќе менувам акумулатор преку неа ќе го регистрирам новиот.

https://bimmer-tool.com/
Цитат
  • read / clear fault codes from various modules like engine, CAS, airbags
  • view live data like coolant temperature, boost pressure, air mass and many more
  • read DPF regeneration status and detailed information
  • request DPF regeneration any time
  • reset DPF adaptation values (required after filter replacement)
  • read injectors adjustments
  • read actual and expected values for air mass, intake manifold pressure, fuel pressure
  • log data to CSV file for further analysis
  • register battery replacement (without changing battery properties)
  • reset lamps circuits blocked due to short-circuit error
  • reset oil service or change interval (for cars below mid 2007 K+D-Can cable required)

5 зелени е адаптерот (v1.5) од Аљи и апликацијата 15 зелени.

За проба може да ја пробате лајт верзијата ама има лимитации:
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.pw.btool.lite

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4766
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Прашања поврзани со DPF филтер
« Одговори #68 на: 27 Август 2021, 08:29:09 am »
Италијански тунинг мора редовно да си се прави како превентива.
Се слагам, италијански тунинг како превентива е препорачливо, но само ако е исправна колата, во спротивно не, затоа што може да направиш поголема беља, да го стопиш DPF-от, да рикнеш турбини/клапни, да го ебеш моторот или најлошото да ја спалиш цела кола.

За адитиви сеуште сум скептик.

Земете си ОБД блутут адаптер и оваа апликација за Андроид да си имате раат. Може да се поврза и преку K+D-Can USB кабел со телефонот.
Кога сакам тогаш активирам регенерација, пратам ниво на soot/ash/last successful regeneration, чистам грешки, кога ќе менувам акумулатор преку неа ќе го регистрирам новиот.
Баш вака сам чистел грешки и форсирал регенерација тој со запалената 420d. Тие грешки не се појавиле случајно, постоел проблем кој не се решава со апликација.

Иначе да, убаво е да си имаш мобилна апликација ако не си во близина на сервис или си на пат, јас користам INPA/ISTA на PC, за дијагностика и програмирање ситници(како да ти трепкаат жмигавци/да исклучиш свирка за појас итн.) битно е да се знае и дека за програмирање на одредени модули колата мора да биде врзана на постојано напајање, во спротивно може да ги спржиш.


Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20152
Одг: Прашања поврзани со DPF филтер
« Одговори #69 на: 27 Август 2021, 11:16:54 am »
@Astraion да не си видел некаде кај нас ОБД блутут да не го чекам со месеци од нет?

Отсутен Astraion

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 678
  • Pixel Perfect.
Одг: Прашања поврзани со DPF филтер
« Одговори #70 на: 27 Август 2021, 14:07:34 pm »
Земете си ОБД блутут адаптер и оваа апликација за Андроид да си имате раат. Може да се поврза и преку K+D-Can USB кабел со телефонот.
Кога сакам тогаш активирам регенерација, пратам ниво на soot/ash/last successful regeneration, чистам грешки, кога ќе менувам акумулатор преку неа ќе го регистрирам новиот.
Баш вака сам чистел грешки и форсирал регенерација тој со запалената 420d. Тие грешки не се појавиле случајно, постоел проблем кој не се решава со апликација.

Иначе да, убаво е да си имаш мобилна апликација ако не си во близина на сервис или си на пат, јас користам INPA/ISTA на PC, за дијагностика и програмирање ситници(како да ти трепкаат жмигавци/да исклучиш свирка за појас итн.) битно е да се знае и дека за програмирање на одредени модули колата мора да биде врзана на постојано напајање, во спротивно може да ги спржиш.
Не знам шо праел тој со 420д, ама знам јас шо праам со моето. Оваа апликација ги користи истите команди и протоколи како и INPA/ISTA. Можеш со лаптоп во кола исто да активираш регенерација кога сакаш. Додека ECU-то не ти одобри регенерација (услови за регенерација се да има четврт нафта околу 15+ литри, антифриз 75Ц+ и Vmax 60kmh+ со 2000+ rpm) колку и да пробуваш да го рикаш со италијански тунинг, џабе ти е.

@Astraion да не си видел некаде кај нас ОБД блутут да не го чекам со месеци од нет?
Појма немам друже, ако го нема во Скопје го нема во цела држава.. ти барем си од Скопје, распрашај се. Ги имаш во Србија и Бугарија сигурно.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4766
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Прашања поврзани со DPF филтер
« Одговори #71 на: 27 Август 2021, 14:37:23 pm »
Не се разбираме, не викам дека не можеш, туку дека не треба да правиш доколку ти светне DPF/Check engine сијаличка и/или осетиш дека не работи како што треба моторот.

Најлошо е само да си избришеш грешка и да форсираш регенерација пошто имаш апликација која може тоа да го направи. Не се појавила таа грешка случајно туку има некој проблем. Треба да истражиш(дијагностицираш) што ја причинило таа грешка, да го решиш проблемот, па после пукај си регенерации колку сакаш.

''Знаел'' и србинот што прави со неговото и го средил засекогаш :)


Отсутен Astraion

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 678
  • Pixel Perfect.
Одг: Прашања поврзани со DPF филтер
« Одговори #72 на: 27 Август 2021, 14:50:11 pm »
Нит ми светнало чек енџин нит па дпф иконката досега.
Имав проблем со термостатите, не ми дигаше повеќе од 75Ц и автоматски ми сјебуваше регенерациите и требаше повеќе од пола саат да возам да дигне едвај 75Ц. Ги сменив и двата и сега е пушка, за 10 минути дига 90Ц.
Еден грејач ми беше дефект, ги сменив сите 4 + модулот (стариот беше исправен) за да не ми прават заеб и они во регенерација, оти они се главниот виновник ако ти извади грешка и може да ти ја кочи регенерацијата.
Грешките можеш да ги исчистиш ама ECU-то следното палење пак ќе ти ги извади, така да можам да заклучам дека србинот е глуп.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5083
  • The Spartan General
Одг: Прашања поврзани со DPF филтер
« Одговори #73 на: 27 Август 2021, 14:51:34 pm »
Грешките можеш да ги исчистиш ама ECU-то следното палење пак ќе ти ги извади, така да можам да заклучам дека србинот е глуп.

Ако бил паметен сигурно немало да му експлодира колата.   ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6298
Одг: Прашања поврзани со DPF филтер
« Одговори #74 на: 27 Август 2021, 14:55:15 pm »
Јас колку што имам читано и слушано дпф-от мора да има некоја причина од која се затнал.. Дали лошо уље, лоши дизни, лоши вакуми, скинати црева... Не е препорачливо во никој случај да се стега колата или присилни регенерации пошто може лесно да пукне турбото..
Меѓутоа (посебно кај бмв) се дешавало и да пробие дпфот при што треба само софтверски да се исклучи...

Иначе отворив тоа апликацијата да видам што како и пишува последна регенерација 530км а следната ќе требало за 150км.. Има и некои грамажи вредности али појма немам што значат..