Италијански тунинг мора редовно да си се прави како превентива.
Се слагам, италијански тунинг како превентива е препорачливо, но само ако е исправна колата, во спротивно не, затоа што може да направиш поголема беља, да го стопиш DPF-от, да рикнеш турбини/клапни, да го ебеш моторот или најлошото да ја спалиш цела кола.
За адитиви сеуште сум скептик.
Земете си ОБД блутут адаптер и оваа апликација за Андроид да си имате раат. Може да се поврза и преку K+D-Can USB кабел со телефонот.
Кога сакам тогаш активирам регенерација, пратам ниво на soot/ash/last successful regeneration, чистам грешки, кога ќе менувам акумулатор преку неа ќе го регистрирам новиот.
Баш вака сам чистел грешки и форсирал регенерација тој со запалената 420d. Тие грешки не се појавиле случајно, постоел проблем кој не се решава со апликација.
Иначе да, убаво е да си имаш мобилна апликација ако не си во близина на сервис или си на пат, јас користам INPA/ISTA на PC, за дијагностика и програмирање ситници(како да ти трепкаат жмигавци/да исклучиш свирка за појас итн.) битно е да се знае и дека за програмирање на одредени модули колата мора да биде врзана на постојано напајање, во спротивно може да ги спржиш.