Автор Тема: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D  (Прочитано 6758 пати)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #15 на: 02 Ноември 2016, 08:12:00 am »
Во секој случај штета е што лимузиниве одат во заборав. Прво Акордот, а сега и Авенсисот оди во пензија.

Во пензија оди кај нас, евентуално уште две три балкански земји со менталитет како нашиот.
Да требаше Тојота да живее од МКД, немаше ни чуварот да земе плата, а камо ли останатите.
Истото важи и за Хонда.
Ако на Тојота и Хонда таргет потрошувачи им се балканските земји, мхм мхм мхм...
Да не навлегувам понатака во дискусија.

Тојотава е ружна на изглед. Како од надвор, делумно и од внатре. Но тоа е релативна работа и ствар на вкус.

Што се однесува до осанатите коментари, апсолутно се согласувам. Тивка кабина, добри и квалитетни материјали на допир...
Сепак Тојота е Тојота.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #16 на: 02 Ноември 2016, 08:39:31 am »
ВО пензија евентуално ќе оди глобално. Ние сме небитни.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #17 на: 02 Ноември 2016, 10:02:54 am »
Во пензија оди кај нас, евентуално уште две три балкански земји со менталитет како нашиот.

Грешка си. Хонда веќе најави дека сегашниот европски Accord е последен. Толку од седан на Хонда во Европа. Тојота 99% ќе го пензионира Авенсис, а на некои одредени пазари може да се деси да го замени со Камри (ова неофицијално).

Сегментот е во опаѓање. Луѓе купуваат кросовер и SUV-ја, бикоз пување.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #18 на: 02 Ноември 2016, 10:05:37 am »
Затоа и реков, погрешно си ме разбрал. Ние не сме таргет, поготово не тука на балканот, него општо Европа...Слабо се продаваат тие возила тука...
На Американскиот пазар прават ршум..
Си имаат они таргет потрошувачи...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #19 на: 02 Ноември 2016, 10:19:20 am »
Actually, ни таму не цвета продажбата на стандардни коли и седани.

Продажба на SUV е порасната просечно за 15% во 2015 во однос на 2014, а продажба на коли (обични коли и седани) е намалена за 11%. Не ми текнува каде гледав податоци последен пат, ама од 2014 наваму SUV и кросовер имаат поголем market share во Америка во однос на обични коли.

Светскиот тренд е таков. Скоро небитно за кој пазар правиме муабет.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1132
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #21 на: 02 Ноември 2016, 11:23:35 am »
Toyota-ва после оној медел 2006 -?2008 мислам беше и Accord од истото време е топ погодок. Реално toyota-ва е пресолидна и не е скапа понудата, а и се издржливи возила со малце поскап сервис. Али Афтер маркет деловите нема фалш класа како кај гољф пример.

За маркетот, да СУВ презеде затоа многу марки прават спојување, пример цитроен ц5 и ц6, пежо 607 и 407=> 508, алфа 159 и 166 во една џулија, едино рено нешто се спудали па го извади талисманот, на кои не му предвидувам добра продажба.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #22 на: 02 Ноември 2016, 21:34:58 pm »
Во пензија оди кај нас, евентуално уште две три балкански земји со менталитет како нашиот.

Грешка си. Хонда веќе најави дека сегашниот европски Accord е последен. Толку од седан на Хонда во Европа. Тојота 99% ќе го пензионира Авенсис, а на некои одредени пазари може да се деси да го замени со Камри (ова неофицијално).

Сегментот е во опаѓање. Луѓе купуваат кросовер и SUV-ја, бикоз пување.
Za zal takov e trendot.
Vo sekoj slucaj najdoa nacin proizvoditelite da ti zemaat 20 do 30% poveke od start a da ne zboram za otposle preku servisi.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #23 на: 06 Ноември 2016, 18:15:25 pm »
Не знам. Мене економската логика ми изгледа вака: За исти пари добиваш седан од средна класа ( Акорд или Авенсис на пример) добиваш СУВ изграден врз база на компактна класа како на пример CR-V врз база на Civic или RAV-4 врз база Auris. Ниту платформата ниту вградените матерјали во внатрешноста се исти. Значи за исти пари добиваш помалку на квалитет а повеќе на шмек и пари за одржување. Просторно некои енормни разлики нема, а мене посебно ме живцира високиот и рамен патос на СУВ-овите на задната клупа посебно на 4х4 кога колената ти удираат во заби. Положба на седење катастрофа! Али тоа е тоа, тоа се светски трендови и не се може против тоа

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #24 на: 06 Ноември 2016, 23:28:07 pm »
Sedenjeto vo SUV pozadi e ziva katastrofa.
Edna od pricinite zs na vremeto ne pravev staro za novo so Outlanderot.

Zena mi sednuva pozadi i vika lelee neudobno.
Na dolg pat so ovie sedista teska rabota.

Vo sloredba so Lancerot kade sedenjeto pozadi e mnogu mnogu udobno za vozilo od taa klasa bilo kkj SUV zaostanuva barem jas tie sto sum gi gledal.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #25 на: 07 Ноември 2016, 01:45:36 am »
prednicava bare da ja napravea konzervativna postarive ozbilni lujge da ja bendisuvaat... Vaka em konzervativna em prednica od kolice za deca i mladi ... mozea slobodno za urnek da si go zemat pasatot vo vrska so ...
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.