Автор Тема: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D  (Прочитано 6760 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« на: 01 Ноември 2016, 13:32:03 pm »






http://www.carclub.mk/2016/11/01/test-toyota-avensis-1-6-d-4d-executive-tivka-evolucija/

Морам да признаам дека ме изненади Авенсисот. На лик не ми проаѓа, ама со оглед на годините, многу е фино стегнат. Фини материјали, ја има онаа робустност на Тојота. Му се познаваат годините, ама за цената е фин избор - фино опремен, дизелчето е штедливо а внатре е тивко на отворено. За оние што не сакаат да се замараат ич, добар избор.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #1 на: 01 Ноември 2016, 13:38:28 pm »
Потсетување на старите добри возила. Во море од непрегледни дизајни, СУВ категории на видливост и слично Тојотава е како планински свеж воздух. Кола која после 2 саати возење, се осеќаш како да била твоја последните 5 години. Се се гледа назад, се паркираш без стрес, напред се гледа, тивка внатре муабет на раат, ентериер добар, команди добри, мотор економичен. Стварно милина. Погодена максимално. И тоа кабината е тивка, а вратите прават „транк“ и немаат баш изолација. Значи купувачот може да си достави и да добие уште толку подобра кабина. Од надвор само е малце е така-така, другото џам.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #2 на: 01 Ноември 2016, 13:40:24 pm »
Се е супер ама отсекогаш Авенсисот ми бил преконзервативен.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #3 на: 01 Ноември 2016, 13:42:47 pm »
Уште ли ги произведуваат Тојотиве во Турција?

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #4 на: 01 Ноември 2016, 13:44:16 pm »
Колку што знам, Авенсисот што се продава кај нас се прави во Англија.

Мада, небитно е тоа.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #5 на: 01 Ноември 2016, 13:49:07 pm »
Во секој случај штета е што лимузиниве одат во заборав. Прво Акордот, а сега и Авенсисот оди во пензија.

Отсутен savage

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 608
  • Сузуки Витариче
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #6 на: 01 Ноември 2016, 14:16:01 pm »
Лимузинава е супер. Во блиско опкружување имам 3.
Еден е на колега и две службени возила.
Едина забелешка е повисоката потрошувачка во град. На сите 3 се движи помеѓу 8 и 9 литри на 100-че.
Читам во тестов испод 7 дека им испаднало. Од каде толкава разлика не можам да разберам.

Потпис.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #7 на: 01 Ноември 2016, 14:25:08 pm »
Лимузинава е супер. Во блиско опкружување имам 3.
Еден е на колега и две службени возила.
Едина забелешка е повисоката потрошувачка во град. На сите 3 се движи помеѓу 8 и 9 литри на 100-че.
Читам во тестов испод 7 дека им испаднало. Од каде толкава разлика не можам да разберам.

Тоа не е голема разлика. Многу зависи каде се вози низ град и кога. И јас извадив 3.8 литри дизел навечер низ град со меганот на Прч

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #8 на: 01 Ноември 2016, 14:27:56 pm »
Лимузинава е супер. Во блиско опкружување имам 3.
Еден е на колега и две службени возила.
Едина забелешка е повисоката потрошувачка во град. На сите 3 се движи помеѓу 8 и 9 литри на 100-че.
Читам во тестов испод 7 дека им испаднало. Од каде толкава разлика не можам да разберам.


Најубаво се гледа потрошувачката на една кола при 120кмч во последна брзина, по можност на темпомат и на рамно или во две насоки. Добрите коли со добри дизели вадат околу 5-5.5 литри. Обиколницата во две насоки е убав тест за тоа. Се забележува кога некоја кола забегува од ова правило и троши многу. На пример тојотава троши околу 5.5 во тие услови што е оптимално. Слично и Пасат, суперб, А4, Каџар, Октавија, 308, и слично. Од друга страна Аутлендер, Q7, Кајен, Амарок трошат повеќе и одма се приметува дека е потребно повеќе енергија за да се движи тоа возило и да се очекува поголема потрошувачка. Затоа и кога на ваков тест кола која треба да троши 5.5, тебе ти потрошила 7 значи нешто не е во ред. Имало такви случаи.

Ваков тест на 120кмч го елиминира возачот колку што може. Зошто градско возење може да варира ако човекот живее во Карпош, Сарај, Дељадровци, Таор или Капиштец, како и неговите навики на семафори и гужви.

Отсутен savage

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 608
  • Сузуки Витариче
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #9 на: 01 Ноември 2016, 14:37:26 pm »
Најубаво се гледа потрошувачката на една кола при 120кмч во последна брзина, по можност на темпомат и на рамно или во две насоки. Добрите коли со добри дизели вадат околу 5-5.5 литри. Обиколницата во две насоки е убав тест за тоа. Се забележува кога некоја кола забегува од ова правило и троши многу. На пример тојотава троши околу 5.5 во тие услови што е оптимално. Слично и Пасат, суперб, А4, Каџар, Октавија, 308, и слично. Од друга страна Аутлендер, Q7, Кајен, Амарок трошат повеќе и одма се приметува дека е потребно повеќе енергија за да се движи тоа возило и да се очекува поголема потрошувачка. Затоа и кога на ваков тест кола која треба да троши 5.5, тебе ти потрошила 7 значи нешто не е во ред. Имало такви случаи.

Супер што таков тест го елиминира возачот, но јас имам податоци од 3 возила кои ги возат 3-ца различни шофери и кои живеат во различни делови од Скопје (Влае, Центар, Кисела Вода).
Потпис.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #10 на: 01 Ноември 2016, 14:41:32 pm »
Најубаво се гледа потрошувачката на една кола при 120кмч во последна брзина, по можност на темпомат и на рамно или во две насоки. Добрите коли со добри дизели вадат околу 5-5.5 литри. Обиколницата во две насоки е убав тест за тоа. Се забележува кога некоја кола забегува од ова правило и троши многу. На пример тојотава троши околу 5.5 во тие услови што е оптимално. Слично и Пасат, суперб, А4, Каџар, Октавија, 308, и слично. Од друга страна Аутлендер, Q7, Кајен, Амарок трошат повеќе и одма се приметува дека е потребно повеќе енергија за да се движи тоа возило и да се очекува поголема потрошувачка. Затоа и кога на ваков тест кола која треба да троши 5.5, тебе ти потрошила 7 значи нешто не е во ред. Имало такви случаи.

Супер што таков тест го елиминира возачот, но јас имам податоци од 3 возила кои ги возат 3-ца различни шофери и кои живеат во различни делови од Скопје (Влае, Центар, Кисела Вода).


Јас во фирма имав 2 Твинговци идентични. Едното го возев 99% јас и 1% колешката. Другото го возеше кој стигнеше, го возев и јас контролно. Моето на борд имаше потрошувачка 6.7 а другото над 8. Луѓе тука на форум ми пријавуваа дека некој се занесува дека е на тркачка патека низ градов со моето твинго (уствари беше другото пошто беа идентични). А ќе речеш двете се возат низ исти локации во работно време низ Скопје.


Отсутен Diablo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 465
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #11 на: 01 Ноември 2016, 14:58:20 pm »
Најубаво се гледа потрошувачката на една кола при 120кмч во последна брзина, по можност на темпомат и на рамно или во две насоки. Добрите коли со добри дизели вадат околу 5-5.5 литри. Обиколницата во две насоки е убав тест за тоа. Се забележува кога некоја кола забегува од ова правило и троши многу. На пример тојотава троши околу 5.5 во тие услови што е оптимално. Слично и Пасат, суперб, А4, Каџар, Октавија, 308, и слично. Од друга страна Аутлендер, Q7, Кајен, Амарок трошат повеќе и одма се приметува дека е потребно повеќе енергија за да се движи тоа возило и да се очекува поголема потрошувачка. Затоа и кога на ваков тест кола која треба да троши 5.5, тебе ти потрошила 7 значи нешто не е во ред. Имало такви случаи.

Супер што таков тест го елиминира возачот, но јас имам податоци од 3 возила кои ги возат 3-ца различни шофери и кои живеат во различни делови од Скопје (Влае, Центар, Кисела Вода).

Да не имаш податоци за моторот што е 2.0 дизел?Тој би требало да си троши толку иако зависи и од стилот на возење.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #12 на: 01 Ноември 2016, 21:20:53 pm »
Омилена Тојота... Мене баш ми се допаќа од надвор.
Стварно штета ако прекинат со производство

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #13 на: 01 Ноември 2016, 21:45:08 pm »
Бреј што ружна кола и однадвор и одвнатре.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Toyota Avensis 1.6 D-4D
« Одговори #14 на: 01 Ноември 2016, 23:42:45 pm »
Авенсисов можеби би го земал у предвид на 60+ години. Многу досадна кола, може да е колку сака удобна и пријатна за патување, квалитетна и безбедна, ама не бре чоече нема душа, нема ништо, стерилна до бескрај. Ај прошлите беа конзервативни у поглед на дизајн, ова сеа е ко агресивен мрзливец. Впрочем, многу убаво доловил зеро со последната реченица, све е објаснето за колава со 5 збора.