Едно од најдобрите возила за нашите патишта*. Суспензијата и подвозјето е измислено за употреба. Искрено со задоволство би го возел ова возило. Премногу е долго за да може да се паркира на места, сепак леснотијата која ја нуди при справување со теренот е невидена. Замената на задните лиснати пружини со нормална суспензија го прави да спие во секој момент, и да нуди потресително мазна вожња без скокањата кои ги нудат лиснати пружини. Качувањата на тротоари, симнувања, погодувања на дупки и шахти, нерамен пат, Качанички пат, се нешто од минатото. Ова е она кое се бара. Само да го има во некоја нормална варијанта на кола - би било совршено. Браво за Нисан и одличниот потег.
Новата Navara е интересна поради многу причини. Nissan е меѓу ретките (ако не и единствениот) производител на вакви возила кој реши класичната изведба на задната суспензија со лиснати пружини да ја замени со модерна и напредна интерпретација – односно на задната оска да постави мултилинк. Да – големиот пикап на Nissan доби независна суспензија, а сето тоа придонесе кон култирните манири на овој „работник“.
*во поглед на комоција, инаку предолго е.