Фала Банза
Ме интересира дали си размислил за решеткаста преграда помеѓу багажниот дел и делот за патници, како што има кај доста каравани?
Во тој случај ептен ќе биде катче за песот позади..
„Шипкава“ у багажникот е за тоа:
Едниот дел се закачува на кровот, а втор како ролетна се извлекува надоле, со што се одвојува патничкиот од товарниот дел.
Мада песот сеа за сеа, сеуште ќе си се вози на задната клупа, до ќерка ми. Здравје у будуќност (или сеа по потреба), ќе се вози во багажник.
Прееска ја повозев малку низ маало, онака, да се напраи меракот...
Некој спомна, а сеа го приметив и ја, дека управувањето е сенслес. Не е до толку „одвоено“ како да нема врска меѓу воланот и тркалата, како кај Ситроен Ц5, ама фали фидбек. Кај Лансерот тоа се смени при промена на тркалата, па ќе видиме (здравје) дали и тука тоа ќе биде случај.
Одамна не сум возел дизел, па малце чудно ми падна... Она што приметив, во своевидна споредба со Пасатот на татко ми (2.0 ТДИ ПД 140 КС, 2008 година), е дека многу порамномерно ја добива и распоредува снагата (што не е чудно пошо е комон рејл, не ПД), и е значително порафиниран и потивок моторот при споро, градско возење. Комфорна, цивилизирана, со фино држење на патот. Поприлично безосетно дигнав 120, на патчиња кои не се наменети за толкава брзина. Мењачот ми праи мерак - многу убаво лежи во рака и е доста прецизен. Не е зглобен како на Лансерот, ама па не е ни безосетен и млитав као на пример на старите Хјундаи И30.
Би било подобро надворешните ретровизори да се поголеми. Прегледноста наназад низ средниот ретровизор е релативно т'нка, ќе треба чоек да се навикне на тоа.
Седиштата се перверзии.
Тоа би биле првите импресии. Едвај чекам да смееме малку поише да се повозиме у нејзе, ама сеа за сеа не ќе да може, пошо неаме валидни возачки дозволи.