Автор Тема: Атмосферски vs Турбо мотор  (Прочитано 3562 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Атмосферски vs Турбо мотор
« на: 01 Август 2016, 09:14:24 am »
Како што знаеме, трендот во задно време се движи кон намалување на зафатнината на моторот, комбинирано со турбо полнење, поради (наводно) намалување на потрошувачката и издувните гасови. Но, по се' изгледа дека не е баш толку лесно, едноставно и „невино“ кон природата, како што се рекламира дека е.

Why Ferrari engineers don't like turbos



Цитат
"We don't like the turbo," said the man with the Italian accent. Before I could stand up and cheer, he continued, "but it's the right way to reduce emissions without sacrificing performance."

Цитат
The fact is, every car company is being forced into forced induction, for the exact reasons our Italian friend gave. Since neither he nor the company he works for, Ferrari, can come out and say it, I will: Turbos aren't the best solution, especially for high-performance cars, and they don't always provide the benefits that carmakers claim they do. Less emissions, more performance?

http://www.roadandtrack.com/car-culture/news/a24691/ferrari-engineers-dont-like-turbocharging/
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Атмосферски vs Турбо мотор
« Одговори #1 на: 01 Август 2016, 09:23:27 am »
Цитат
The way an engine generates power—its personality, if you will—is just as important as the number of Mister Eds it replaces. For the entire history of the marque, Ferrari's engines have delivered urgency and drama in lockstep with revs, creating a festival of sound and fury as they raced toward a stratospheric redline. Ferrari engines love to rev, which is one of the main reasons we love Ferraris.

Баш вчера ова го дискутирав.

И баш заради ова Масератито V6 turbo е комплетно убиена кола заради турбото во секој можен поглед.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Атмосферски vs Турбо мотор
« Одговори #2 на: 01 Август 2016, 10:03:04 am »
Голем атмосферец е прекрасно, ама легислативата полека-полека ги убива.

Не се согласувам дека Масератито со V6 Turbo е утепан - само бара малку повеќе трпение и запознавање, за да ја научиш колата и да научиш да го хендлаш мењачот.

Како и да е, screaming атмосферец како што реков е прекрасна работа - и не е дека веќе ги нема. Да, океј, кај supercars ги има сè помалку и помалку - ама еве, Ferrari ги има LaFerrari и F12, Porsche го има 918, Cayman GT4, итн, Audi (изненадувачки) го има R8 V10, итн.

Да, овие ќе мораат се повеќе и повеќе да се комбинираат со хибридна технологија за да ги задоволат условите, ама.. Тоа е.

Плус, добар турбаш си е добар турбаш, да не се лажеме. Тестовите за новото 911 со турбо се универзално позитивни, исто и за 718 Boxster и Cayman, итн.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Атмосферски vs Турбо мотор
« Одговори #3 на: 01 Август 2016, 10:06:22 am »
Убиена е и во звук, кој ниеден мењач нема да го врати. А тоа е убедливо најважното кај Масерати.

Исто како и Порше Кајман GTS, и 911 турбо каде е евидентно колку е важен звукот кај тој вид на возила.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Атмосферски vs Турбо мотор
« Одговори #4 на: 01 Август 2016, 10:51:31 am »
Треба да постои атмосферецот. Иако во денешно време е доста заостанат и инфериорен, сепак, како што имаа пишано, тоа е карактер на колата, колку повеќе карактери постојат толку подобро. Ако сите коли станат турбо, турбото веќе нема да биде интересно и луѓето ќе бараат нешто друго, ќе се сетат на атмосферецот, веќе им станува убав.

Инаку јас сум за Turbo S, ол деј лонг.  Атмосферецот треба да е со многу илјади кубици за да личи на нешто.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Атмосферски vs Турбо мотор
« Одговори #5 на: 01 Август 2016, 10:58:56 am »
There is a third way!  8)


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Атмосферски vs Турбо мотор
« Одговори #6 на: 01 Август 2016, 11:03:05 am »
Многу слично на турбото, само поефикасно на ниски, понеефикасно на високи, повеќе троши.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13855
Одг: Атмосферски vs Турбо мотор
« Одговори #7 на: 01 Август 2016, 11:16:07 am »
Цитат
The way an engine generates power—its personality, if you will—is just as important as the number of Mister Eds it replaces. For the entire history of the marque, Ferrari's engines have delivered urgency and drama in lockstep with revs, creating a festival of sound and fury as they raced toward a stratospheric redline. Ferrari engines love to rev, which is one of the main reasons we love Ferraris.



Баш вчера ова го дискутирав.

И баш заради ова Масератито V6 turbo е комплетно убиена кола заради турбото во секој можен поглед.

Your argument in invalid.


Ferari F40 е biturbo и едно од најдобрите Ferrari-ја ever (звук, изглед, перформанси)/

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Атмосферски vs Турбо мотор
« Одговори #8 на: 01 Август 2016, 11:34:42 am »
Ако го растеретиш од катализатори, лонци ѕвонци, не е проблем. Ќе си ечи. Ама денес е проблем да го растеретиш од такви глупости. Имаш лимит на децибели, имаш лимит на издувни глупости, имаш лимит на дужина на пенис... тоа е. Денешните турбаши нема да звучат како турбашите од 90-тите години на минатиот век. Освен кастм.

Инаку, уживам во мојот турбо бензинец, ама мислам дека повеќе ќејф би ми сторил 3.2 V6 со отрпилика иста снага и потенцијал.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Атмосферски vs Турбо мотор
« Одговори #9 на: 01 Август 2016, 11:37:15 am »
Во живо е едно а на видео друго:
И масератито е добро на видео. Ама прошло покрај V8 цата ГТ.

Како и да е, за да не звучи дека везе сум немал за 90ти години, најубаво да каже Стратро со својот бензинец од 90тите, на вториот собир од Карклуб кај ПСС кога беше до Дарко со скроз истата кола од истото време V6. И двајцата ги подгазнаа колите.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Атмосферски vs Турбо мотор
« Одговори #10 на: 01 Август 2016, 11:45:28 am »
Ако го растеретиш од катализатори, лонци ѕвонци, не е проблем. Ќе си ечи. Ама денес е проблем да го растеретиш од такви глупости. Имаш лимит на децибели, имаш лимит на издувни глупости, имаш лимит на дужина на пенис... тоа е. Денешните турбаши нема да звучат како турбашите од 90-тите години на минатиот век. Освен кастм.

Инаку, уживам во мојот турбо бензинец, ама мислам дека повеќе ќејф би ми сторил 3.2 V6 со отрпилика иста снага и потенцијал.

3.2 ќе тежи дупло повеќе. Ќе ја уништи таа предница и управувањето.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Атмосферски vs Турбо мотор
« Одговори #11 на: 01 Август 2016, 11:59:24 am »
Ако е со предња вуча, веројатно. Евидтентна е разликата во управувањето помеѓу 2.4 јтд, која тежи исто колку и V6, VS мојата.
Газдата на 2.4-ката кога ја возеше мојата, рече дека му е полесна и не му делува толку „залепена“, а јас кога ја возев неговата, приметив дека е потешко во кривини да ја насочиш како што сакаш, и промените на правецот се потешки. Сепак, помоќниот атмосферец (по можност со LSD), ќе помогне за да се „анулира“ тежината во носот. А звукот ќе придонесе кон поголем осмех меѓу уши :)
Само да има кој да го налева со бензин....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.