Голем атмосферец е прекрасно, ама легислативата полека-полека ги убива.
Не се согласувам дека Масератито со V6 Turbo е утепан - само бара малку повеќе трпение и запознавање, за да ја научиш колата и да научиш да го хендлаш мењачот.
Како и да е, screaming атмосферец како што реков е прекрасна работа - и не е дека веќе ги нема. Да, океј, кај supercars ги има сè помалку и помалку - ама еве, Ferrari ги има LaFerrari и F12, Porsche го има 918, Cayman GT4, итн, Audi (изненадувачки) го има R8 V10, итн.
Да, овие ќе мораат се повеќе и повеќе да се комбинираат со хибридна технологија за да ги задоволат условите, ама.. Тоа е.
Плус, добар турбаш си е добар турбаш, да не се лажеме. Тестовите за новото 911 со турбо се универзално позитивни, исто и за 718 Boxster и Cayman, итн.