Моментална кликометража:
115800км------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Редовна регистрација на 4-ти Јули, како што е ред за еден следбеник на Америчката школа (кој изеде лајна за Трамп, ќе има проблем со мене!)
Технички преглед со сè дигитални таксени марки и сите останати бесмислици на машината:2520 денари
Осигурување5648 денари
Дале таму некој Европски гратис и некое комплетче за прва помош.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Од претходно:
Сервис/промена на фреон2000 денари во Webasto, односно, кај Ацета подоле од Раде Кончар
Контролен преглед закажан за 2 недели, да се види дали има дефект или само фреонот бил пред умирање, па сакал наследник.
Сменети дискови и плочки на околу 114.500 Не сум сигурен за километражата бидејќи не запишав - ова е на памет пишано.
Проблемот: сè уште слушам некои симфониски виолини и срања на мали брзини пред застанување.
Не знам колку точно треба да се пројде за да престане тоа чкрипење (иако не е гласно), ама ќе почнам да запишувам.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Генерално, одлично се држи, а особено со оглед на теренот што го вози.
Еден куриозитет додека дремам под сенка, чекајки за климата:
Се врткам околу тркалата, на DOT пишува 2018 АРНО АМА осмицата е врежана наместо со испакнат печат како другите бројки...
Одам од другата страна - исти курац.
Утре ќе направам слика, доста интересен куриозитет: можно е од 3-ка да направиле 8-ца.
Ако е така, тоа значи дека ми дале 5 години стари гуми, а денес се веќе 8 години...
Заклучок:
Ми јадеа бурек за МултиБренд дека прават шпекулации со гуми,
ама ова веќе е доказ. Ќе игра ДПИ изгледа.