Автор Тема: Fiat 1.3 Мултиџет / Ford 1.4 Тдци / Vw 1.4 Тди  (Прочитано 33056 пати)

Отсутен mk2b

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 241
Одг: Fiat 1.3 Мултиџет / Ford 1.4 Тдци / Vw 1.4 Тди
« Одговори #105 на: 23 Јули 2016, 10:18:40 am »
3500 вртежи на шкодата и се 100 км/ч. Тоа се високи вртежи ? Тоа се 60% од расположливите вртежи на еден бензинец.
Твоето 1.3 дизел пунто на 80 км/ч било околу 2500 вртежи, така се искажа ти во измерена потрошувачка, што значи скоро накај 3000 вртежи и кај тебе за да иде 100 км/ч во 4-та брзина. И ти си на околу 60% од расположливите вртежи на моторот.

Да, на 80 со 4та е на 2500, ама разликата е што пунтото ќе влече нагоре со 4та и на 3000 обртаи, а шкодата нема да влече со 4та на 3500 него треба да се префрли во трета и да врти на преку 5000 обртаи. Иначе шкодата на 120 во 5та има 3200 обртаи, таман си е, има подолги брзини од пунтото. Пунтото на 80 во 5та има 1800 обртаи, на 100 има 2300, на 120 има 2700. Ќе беше добро да има и 6та брзина или 5те да беа нешто подолги.

Отсутен Rammlied

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 325
Одг: Fiat 1.3 Мултиџет / Ford 1.4 Тдци / Vw 1.4 Тди
« Одговори #106 на: 23 Јули 2016, 10:34:30 am »
Не е воопшто споро клиото.. Јас го возам.. Побрзо е од, астра 1.6 8v
Kaко тоа успеваш да победиш помоќен бензинец со 68 коњски дизел?

Мислам, и јас возам дизел и сум донекаде фан на дизели, ама да не ја претеруваме :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Fiat 1.3 Мултиџет / Ford 1.4 Тдци / Vw 1.4 Тди
« Одговори #107 на: 23 Јули 2016, 12:02:49 pm »
Не е воопшто споро клиото.. Јас го возам.. Побрзо е од, астра 1.6 8v
Kaко тоа успеваш да победиш помоќен бензинец со 68 коњски дизел?

Мислам, и јас возам дизел и сум донекаде фан на дизели, ама да не ја претеруваме :)

Неговото под хауба има дизелче со примеси од љутитата V6 верзија :D

3500 вртежи на шкодата и се 100 км/ч. Тоа се високи вртежи ? Тоа се 60% од расположливите вртежи на еден бензинец.
Твоето 1.3 дизел пунто на 80 км/ч било околу 2500 вртежи, така се искажа ти во измерена потрошувачка, што значи скоро накај 3000 вртежи и кај тебе за да иде 100 км/ч во 4-та брзина. И ти си на околу 60% од расположливите вртежи на моторот.

Да, на 80 со 4та е на 2500, ама разликата е што пунтото ќе влече нагоре со 4та и на 3000 обртаи, а шкодата нема да влече со 4та на 3500 него треба да се префрли во трета и да врти на преку 5000 обртаи. Иначе шкодата на 120 во 5та има 3200 обртаи, таман си е, има подолги брзини од пунтото. Пунтото на 80 во 5та има 1800 обртаи, на 100 има 2300, на 120 има 2700. Ќе беше добро да има и 6та брзина или 5те да беа нешто подолги.

Жива среќа што измислиле мењач луѓето.

БТВ, пробајте да се држите до темата. Апсолутно е небитно некоја си Шкода на плин дали идела по угорница у 3та или 4та.
Пунто со 1.3 мултиџет е најбоља кола у свет, ако у животот не си возел ништо друго.

Според мене, од малолитражните дизели, најподобен како целокупен пакет (снага, потрошња, рафинираност) е 1.5 дЦи (иако не е тема на муабетот и не као на Бузуки, пошо тоа е ванредна производња).
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Одг: Fiat 1.3 Мултиџет / Ford 1.4 Тдци / Vw 1.4 Тди
« Одговори #108 на: 23 Јули 2016, 12:54:01 pm »
Не е воопшто споро клиото.. Јас го возам.. Побрзо е од, астра 1.6 8v
Kaко тоа успеваш да победиш помоќен бензинец со 68 коњски дизел?

Мислам, и јас возам дизел и сум донекаде фан на дизели, ама да не ја претеруваме :)
Он се трка, другите не.  :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен mk2b

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 241
Одг: Fiat 1.3 Мултиџет / Ford 1.4 Тдци / Vw 1.4 Тди
« Одговори #109 на: 23 Јули 2016, 13:02:43 pm »
очигледно не сте ме разбрале што сакам да кажам, а нема ни да ме разберете најверојатно ама ќе пробам да разјаснам. Јас сакам да кажам дека малолитражните дизели се златна средина помеѓу поголемите дизели и бензинците кои се возат на плин. Имаат подобри перформанси од колите на плин, а воедно се и поекономични од поголемите дизели, или со други зборови, имаат нешто поголеми трошоци за одржување од колите на плин, но имаат перформанси блиски до поголемите дизели. Кај било која од овие 3 варијанти на мотори има компромиси. Тоа што го земам моето возило како пример за мал дизел не значи дека го величам истото или не знам што, зборувам за сите мали дизели. Многу луѓе сакаат баш такви мотори поради тоа што ги нудат добрите работи од двете други варијанти на сметка на некои компромиси кои на луѓето кои ги сакаат овие возила обично им се помалку важни. Тоа апсолутно не значи дека малите дизели се најбољи у свет, најбоља кола нити некад постоела, нити постои, нити некад ќе постои. Кој разбрал, разбрал.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Fiat 1.3 Мултиџет / Ford 1.4 Тдци / Vw 1.4 Тди
« Одговори #110 на: 23 Јули 2016, 13:58:56 pm »
Да, на 80 со 4та е на 2500, ама разликата е што пунтото ќе влече нагоре со 4та и на 3000 обртаи, а шкодата нема да влече со 4та на 3500 него треба да се префрли во трета и да врти на преку 5000 обртаи.

Е се гледа дека влече сега да не се лажеме. Човекот намерно во видеото ја форсира, врака во трета, иначе комотно со 90-95 ке му го истера Ѓавато. И јас ја имам истата кола и сум ја тестирал по нагорнини, на 3000 вртежи со половина притисната гас си оди и тоа на плин.

А твоето пунто со 70 кс цело време ке биде над 100 км/ч по плетвар ? Во тој случај нема папучата за гас да ти е педал то д метал ?

БТЊ, на 3500 во 5-та е 120 км/ч на фелицијата, а не 3200 што е претерано долг менувач за тој мотор. ;) Има возила што се дупло појаки, 1.6 со 110 коња, а го носат истиот менувач, другар со такво клио бензинец од 110 коња, 120 км/ч му се 3500 вртежи, исто како шкодава, ама неговото одма прима, и му троши околу 10 плин вград и околу 7-8 на отворено со ист сооднос на менувачот.
А тоа клио нема да го видиш на плетвар со твојот 1.3 дизел.

Отсутен mk2b

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 241
Одг: Fiat 1.3 Мултиџет / Ford 1.4 Тдци / Vw 1.4 Тди
« Одговори #111 на: 23 Јули 2016, 14:31:26 pm »
Се гледа дека кога префрла во 4та, му паѓа брзината од 100 на 90, и ќе му паѓаше и понатака да не враќаше у 3та, и тоа со возење на бензин. Ај пробај вози 80 со твојата шкода на плин по плетвар со 4 луѓе во неа, бива? Пунтото со 4ца возрасни се искачи со таа брзина, на 2500 обртаи во 4та (далеку од гас до даска), шкодата твоја ќе оди со 5000 обртаи во 3та (а може и нема да оди). И пак споредуваш баби и жаби, ја не се сомневам дека клио 1.6 со 110 коња ќе ме збрише на плетвар ама тоа клио е драстично појако од мене. Зошто правиш безвезе споредби?

Отсутен Diablo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 465
Одг: Fiat 1.3 Мултиџет / Ford 1.4 Тдци / Vw 1.4 Тди
« Одговори #112 на: 23 Јули 2016, 14:41:34 pm »
Не е воопшто споро клиото.. Јас го возам.. Побрзо е од, астра 1.6 8в, авео 1.2 16в, пежо 206 1.4 хди, .. и така натаму... Сигурно се тука некаде со пунто 1.3 јтдм..

Брзините си се таман, 1ва 40.. 2ра 80... 5та брзина 100ка на 2100 обртаи..
Со пазење имам постигнато до нецели 4л/100км...
Тој со Астрата имаше положено кога се тркавте или беше паркиран?

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Fiat 1.3 Мултиџет / Ford 1.4 Тдци / Vw 1.4 Тди
« Одговори #113 на: 23 Јули 2016, 14:58:00 pm »
Се гледа дека кога префрла во 4та, му паѓа брзината од 100 на 90, и ќе му паѓаше и понатака да не враќаше у 3та, и тоа со возење на бензин. Ај пробај вози 80 со твојата шкода на плин по плетвар со 4 луѓе во неа, бива? Пунтото со 4ца возрасни се искачи со таа брзина, на 2500 обртаи во 4та (далеку од гас до даска), шкодата твоја ќе оди со 5000 обртаи во 3та (а може и нема да оди). И пак споредуваш баби и жаби, ја не се сомневам дека клио 1.6 со 110 коња ќе ме збрише на плетвар ама тоа клио е драстично појако од мене. Зошто правиш безвезе споредби?

Клиото ти го спомнав за да ти посочам дека не е само моторот кој диктира со кое темпо ке го искачуваш успонот, туку и менувачот треба да е погоден и во склад со силата на моторот. Шкодата дефинитивно има промашен менувач, со подолги брзини, па и со таков ете ја може да развие 80+.
И не му паѓаше брзината, на 97 км/ч негде ја врати трета и додека вракаше во трета му падна брзината до 90 км/ч, целта му беше да ја исфорсира да покаже колку иде.

Ок, како и да е, ете видео доказ дека и обичен малолитражен бензинец (во случајот шкода со праисториски мотор), може 80+ км/ч да искачува по успони, а да не правиме муабет за пунто со помодерен бензински мотор.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Fiat 1.3 Мултиџет / Ford 1.4 Тдци / Vw 1.4 Тди
« Одговори #114 на: 23 Јули 2016, 15:02:49 pm »
очигледно не сте ме разбрале што сакам да кажам, а нема ни да ме разберете најверојатно ама ќе пробам да разјаснам. Јас сакам да кажам дека малолитражните дизели се златна средина помеѓу поголемите дизели и бензинците кои се возат на плин. Имаат подобри перформанси од колите на плин, а воедно се и поекономични од поголемите дизели, или со други зборови, имаат нешто поголеми трошоци за одржување од колите на плин, но имаат перформанси блиски до поголемите дизели. Кај било која од овие 3 варијанти на мотори има компромиси. Тоа што го земам моето возило како пример за мал дизел не значи дека го величам истото или не знам што, зборувам за сите мали дизели. Многу луѓе сакаат баш такви мотори поради тоа што ги нудат добрите работи од двете други варијанти на сметка на некои компромиси кои на луѓето кои ги сакаат овие возила обично им се помалку важни. Тоа апсолутно не значи дека малите дизели се најбољи у свет, најбоља кола нити некад постоела, нити постои, нити некад ќе постои. Кој разбрал, разбрал.
Cekajte malce drugari...
Od koi koli na plin imas podobri performansi poso kako so imas pogore napisano e generalno od site koli na plin.
Pa da go zemam primer Audito moe(toa so ostanalo od audi po 250Kkm pominati),pa da vidime koj so kolku ke se dvizi,kolku ke mu potrosi vo pari(poso vo litraza te jadam duplo a mozi i tri pati poveke).
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен mk2b

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 241
Одг: Fiat 1.3 Мултиџет / Ford 1.4 Тдци / Vw 1.4 Тди
« Одговори #115 на: 23 Јули 2016, 15:12:17 pm »
Од тие со слична снага, г-дине буквалист, мислам дека е јасно на што мислам.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Fiat 1.3 Мултиџет / Ford 1.4 Тдци / Vw 1.4 Тди
« Одговори #116 на: 23 Јули 2016, 15:16:20 pm »
Aaaaaaaa,takva bila rabotata.Nemozis da znajs koj so misli pa.zatoa da si prasam. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Одг: Fiat 1.3 Мултиџет / Ford 1.4 Тдци / Vw 1.4 Тди
« Одговори #117 на: 23 Јули 2016, 15:54:54 pm »
Од тие со слична снага, г-дине буквалист, мислам дека е јасно на што мислам.
Кога сакаш во колите со митсубиши колт 1.3 ~70 коња 1996-7 година , сакаш на право, сакаш на угорница сакаш на удолница. Три дена слушаме за пунтово, ако си толку сигурен одма во колите да не се заебаваме за ситни пари.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3926
Одг:
« Одговори #118 на: 23 Јули 2016, 16:24:04 pm »
Јас му реков кога сака, јас со клиото сигурен сум дека ке потрошам помалце плин него он нафта, и нема да ме стигне...кој изгуби пуни резервар до горе :) (ефтино ке поминеш повеке од 38 литри не собира кај мене)

Sent from my F5 using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Мартин_91

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 463
Одг: Fiat 1.3 Мултиџет / Ford 1.4 Тдци / Vw 1.4 Тди
« Одговори #119 на: 23 Јули 2016, 17:58:52 pm »
Слична сила се Пунто 1.2 8v и 16v со твоето. Од 8v твоето може забрзува подобро, ама од 16v не. Тие два бензинци трошат исто, посилниот е малку поскап за одржување. Е сега кога ќе го споредиш со појакиот ти имаш 10 коња помалку, ама не би требало да е проблем зошто не беа кога споредувавме со послабиот.
П.С. На прво мерење излезе 7.5 литри со доста работење во место и возење на кратки релации.