Да, на 80 со 4та е на 2500, ама разликата е што пунтото ќе влече нагоре со 4та и на 3000 обртаи, а шкодата нема да влече со 4та на 3500 него треба да се префрли во трета и да врти на преку 5000 обртаи.
Е се гледа дека влече сега да не се лажеме. Човекот намерно во видеото ја форсира, врака во трета, иначе комотно со 90-95 ке му го истера Ѓавато. И јас ја имам истата кола и сум ја тестирал по нагорнини, на 3000 вртежи со половина притисната гас си оди и тоа на плин.
А твоето пунто со 70 кс цело време ке биде над 100 км/ч по плетвар ? Во тој случај нема папучата за гас да ти е педал то д метал ?
БТЊ, на 3500 во 5-та е 120 км/ч на фелицијата, а не 3200 што е претерано долг менувач за тој мотор.

Има возила што се дупло појаки, 1.6 со 110 коња, а го носат истиот менувач, другар со такво клио бензинец од 110 коња, 120 км/ч му се 3500 вртежи, исто како шкодава, ама неговото одма прима, и му троши околу 10 плин вград и околу 7-8 на отворено со ист сооднос на менувачот.
А тоа клио нема да го видиш на плетвар со твојот 1.3 дизел.