Тешко, Дени. Нa листава фалат уште Ssang Yong, Great Wall, Лада и Тофаж..
Реално, за каков "квалитет" расправаме кога постои голема веројатност 11 милиони VW сопственици да бидат задолжително повикани во сервис со цел да им се стави нов софтвер кој задоволува Co2 емисии али по цена на перформанси и еконимичност?
VW has said most of the affected cars will just need a software update, presumably so the engine always runs the way it does during EPA testing, and always meets emission standards. That’s bad for drivers, because to meet NOx emissions standards, the cars in test mode sacrificed some fuel economy and performance.
According to CR, both cars added less than a second in the 0 to 60 mph time. The Jetta saw fuel economy drop from 53 to 50 mpg, and the Sportwagen went from 50 to 46 mpg.
http://www.wired.com/2015/10/vw-diesel-cheat-mode-mpg-performance/Има да фрчат тужби на сите страни..пред се од Вас, "презадоволните " сопственици.
Сумирано:
1.Произведуваат фалични бензински турбо мотори (ТСИ).
2.Произведуваат дизел мотори кои за да бидат конкурентни мора да мамат на CO2 emissions.
3.Не треба да имаш претерана доверба ни во лукзузните модели.
"...ама крцкал ентериерот во Инсигнијата."
Ta чудо големо ако крцкал, битно не ми рѓосува за 2 години и неморам да ја носам на сервис да ми ја вратат осакатена во потрошња и перформанси заради фабрички "пропусти".
Не се ни Опел цвечки, али да се лупаш во гради како VW да се којзнае што над нив...тоа....мало сутра.