Автор Тема: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline  (Прочитано 30418 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #15 на: 29 Јуни 2016, 18:13:19 pm »
Тоа ти се од прилика 326 километри и вкупно 11,8 литри гориво вкупно или 620 денари гориво.
Плинот е пола цена од дизелот, значи за да се изедначат во трошок возилото на плин би требало да троши дупло, тоест 7.2 литри плин на отворено што е у пракса достижна бројка за скоро сите возила на плин на отворено, што значи рекордеров е понеекономичен од повеќето бензинци на плин :P

Е сеа, пробај земи 1.4TSi од таа генерација. Дали ќе се успее под 5 литри бензин да се извади.
Интересно би било да може сите возила вака да се тестираат, на пример на истата рута ама би било трошок тоа на пари и време јбг. Или да се вози Скопје - Рудине - Скопје, бајаги хипермајлерска рута, без многу сообраќај и дел од паот каде може да се вози 100км/ч

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54983
  • Махер
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #16 на: 29 Јуни 2016, 18:15:27 pm »
Која е пентата да се прави хајпермајлинг со ТСИ? Мене ми нема логика да правам хајпермајлинг со ТСИ и да се окозам умствено, а некој до мене со ТДи да лета и да се занаса и да извадиме исто. Мора и логика да се има.

Пасат и онака е рекордер за потрошња. Може да му парира 1.5dci во CLA, поекономичен е и доста поаеродинамичен. Тука веќе може да има борба.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #17 на: 29 Јуни 2016, 18:18:49 pm »
Поентата е да се види колкава е разликата. Тоа е доволна поента.
А има и друга поента, односно да се измери потрошувачка со исклучен систем за лажирање на резултати. Пошто сега знаеме сите дека е уклучен, така да која е поентата да се прави и овој тест anyways?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54983
  • Махер
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #18 на: 29 Јуни 2016, 18:19:54 pm »
Поентата на овој тест е да се види реална потрошувачка на колата со пазење на еден човек кој би купил пасат, или што го интересира пасат. Како на пример мене. Лично бев заинтересиран за резултатов и колава. :)

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #19 на: 29 Јуни 2016, 18:59:10 pm »
...

Јас ако експериментирам, ќе биде полно полно на прво исклучување на пиштолот на истата пумпа и на истата бензинска. Дури и сега, 60% од полнењата ми се на иста пумпа и бензинска, самошто чат пат ја израмнувам цифрата на сумата. Јебига, ми смета ако е шашава бројка.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #20 на: 29 Јуни 2016, 19:08:50 pm »
Да бидам искрен, не знам зошто е тестов "Hypermiling". Возена е најнормална кола (не некоја еко-блу-штатијазнам изведба), според знаци + 10% толеранција, со нормално напумпани гуми.
Повеќе би дошло дека е најобичен тест во нормални (дозволени) услови на експлоатација, него ли хајпермајлинг тест.

При хајпермајлинг не се користи клима, радио, непотребни потрошувачи, гумите се благо пренапумпани, е вози со малтене празна кола итн итн. Пристапот е поинаков.
Во тестов, пристапот (делува ко да) бил „Ај ќе идеме по знаци, да видиме што ќе биде...“ (крк Лексилиум, пошо верувам дека Класниот остарел на оваа вожња).
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43703
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #21 на: 29 Јуни 2016, 20:09:56 pm »
Си има луѓе што така си возат. Можда Прчот ќе се заинтдресира да смени бренд ;)
Инаку секоја чест за резултатот, баш ме занима дали ќе извадам 6.х л/100 со алфицава со такво темпо, на таа релација. Ама ќе морам со зимскиот сетап да бидам... Здравје во Ноември :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #22 на: 29 Јуни 2016, 20:19:37 pm »
Јас со вакво нормално возење вадев помеѓу 5.1 и 5.6 со Лансерот.
Еднаш коа се потрудив троа поќе, извадив 5.0, додека у еден наврат, со 4ца у кола и торби у багажник као за летовање у Охрид, бидна 5.4.

Зборам за возење во горенаведениве услови, согласно знаците или нешто плус, на релација Скопје-Охрид-Скопје, пред да ставам плин.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #23 на: 29 Јуни 2016, 20:24:10 pm »
И мене Минито до Струмица ми има потрошено 6 на 100 со нормално возење, така да и не е нешто штедлив Пасатов :D
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Hardboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 172
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #24 на: 29 Јуни 2016, 23:25:19 pm »
Не бил штедлив што тропаш зелени. Ова е речиси совршено возило за било кој човек. Комфорно, убаво менува насока( не е спортска кола ама е повеќе од доволно прецизна), квалитетна, голема и пространа, тежи тон и пол и троши 3.6 литри на стотка.  Што можит човек повеќе да побара? Можда да му е дадат без пари :)
Одличен тест браво

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #25 на: 29 Јуни 2016, 23:51:40 pm »
И на крајот ќе испадне дека сите возите ненормално, прекршувате правила и прописи, а се правите светци.

И после, Цацко ви е крив.


 ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #26 на: 30 Јуни 2016, 00:16:11 am »
За мерењето и начинот на постигнување на потрошувачката, можеме до недоглед да збориме, но и покрај тоа мора да се испоштуе цифрата.
Избран е глув период за патување, кога нема гужва по патиштата, за бројките изведени од борд компјутер секогаш сме биле скептици и сме велеле дека секој пат бордот покажува помалку и најбитното, на Волксваген не може да му се верува кога станува збор за компјутер, мерења, софтвер, потрошувачка :D
Шала на страна, битната ствар е тоа што и да не се биде толку внимателен со гаста и да лаже малку бордот, пак потрошувачката нема да биде поголема од 4,5 литри на 100, што за волкава кола со волкав мотор е одлично.
Имаме член на форумов со истата комбинација на возило и мотор, па интересно би било да сподели информации за да направиме компарација на пажливо vs. секојдневно возење.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #27 на: 30 Јуни 2016, 00:44:22 am »
Oдлична потрошувачка. Пожелно би било да потрошите цел резервоар и да го дополните, но веројатно сте немале услови.
Одлична кола за Прчот, Штрумфот, Џонтра, несомнено ќе вадат потрошувачка од 2.9, 3.0, 2.8 соодветно.
Одлична кола за мене, ќе уживам во потрошувачката од 6 литри.

И мене Минито до Струмица ми има потрошено 6 на 100 со нормално возење, така да и не е нешто штедлив Пасатов :D
6 литри може да троши и Corvette со 6.2 литри мотор. Така да тоа е огромна потрошувачка за 1.6 моторче ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #28 на: 30 Јуни 2016, 00:49:04 am »
Кога веќе ја спомна, денес ја видов жолтата C06 како излегува од паркинг од Холидеј Ин.
Дури отворив и прозор да чујам кога ќе ме помине, ама ништо....Ти возеше C06 или Гран Спорт?

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #29 на: 30 Јуни 2016, 00:55:47 am »
Тоа ти се од прилика 326 километри и вкупно 11,8 литри гориво вкупно или 620 денари гориво.
Плинот е пола цена од дизелот, значи за да се изедначат во трошок возилото на плин би требало да троши дупло, тоест 7.2 литри плин на отворено што е у пракса достижна бројка за скоро сите возила на плин на отворено, што значи рекордеров е понеекономичен од повеќето бензинци на плин :P

Е сеа, пробај земи 1.4TSi од таа генерација. Дали ќе се успее под 5 литри бензин да се извади.
Интересно би било да може сите возила вака да се тестираат, на пример на истата рута ама би било трошок тоа на пари и време јбг. Или да се вози Скопје - Рудине - Скопје, бајаги хипермајлерска рута, без многу сообраќај и дел од паот каде може да се вози 100км/ч

Не знам Миле..јас поминувам 100-120 км сo 1000 ка во град, а математика имав 2ка иако бев одличен.