Автор Тема: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline  (Прочитано 28962 пати)

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2071
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #90 на: 02 Јули 2016, 22:16:55 pm »
Хахаха се дешаа. :D Се обраќав на zlatkoa. Јбг човек лесно може да ве измеша кога е малце пивнат...

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 915
  • Virus-Alfa
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #91 на: 03 Јули 2016, 21:14:12 pm »
Prikazni za mali deca.Da veruvame na bord kompjuter, na proizvoditel koj uspea da izlaze milioni potrosuvaci?Ovoj test ne da e reklama ova e navreda za lugeto koi kolko-tolku gi pratat slucuvanjata vo avtomobiliznot.
Samo ne mi jasno zosto na passatot ne vgradat nekoj 10' ekran na koj posle nekoe vreme pominato vo vozenje, da pise na primer "welcome to the moon" pa da stavite eden test deka ste bile na mesecinata,pa kolko i da e nevozmozno toa.
Smeski
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен mk2b

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 241
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #92 на: 04 Јули 2016, 01:39:49 am »
Значи 2.0 TDI со 150 коња троши помалку од 1.3 Multijet или 1.4 HDI со дупло помалку коњи
БУЛ ФАКИНГ ШИТ

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54808
  • Махер
Одг:
« Одговори #93 на: 04 Јули 2016, 07:36:13 am »
Зошто помалку? Поготово што 1.4 хди доаѓа со епски лош мењач сигурно е 2.0тди помалку.
Не се важни коњите, туку колку од нив користиш, во кој опсег на вртежи се наоѓаш, колку агррсивно се однесуваш со возилото.
Верувам 1.2тди да извади помала од пасатов потрошња заради добриот менувач во споредба со 1.4 хди и тдци како што постирав погоре.

Не е само мотор колата има и други делови.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10893
  • 430i
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #94 на: 04 Јули 2016, 09:30:09 am »
Одличен напредок е Пасатов.
Чале со Пасат 2008 2.0ТДи 140кс не успеал да извози СК-ОХ-СК со понизок просек од 4,5.
На дозволено 120 он вози 115 и не знае копчето за клима да го погоди.
Литар помалку во просек со сите бенефити на модерното живеење е повеќе од одлична придобивка.

Отсутен mk2b

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 241
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #95 на: 04 Јули 2016, 13:42:39 pm »
Зошто помалку? Поготово што 1.4 хди доаѓа со епски лош мењач сигурно е 2.0тди помалку.
Не се важни коњите, туку колку од нив користиш, во кој опсег на вртежи се наоѓаш, колку агррсивно се однесуваш со возилото.
Верувам 1.2тди да извади помала од пасатов потрошња заради добриот менувач во споредба со 1.4 хди и тдци како што постирав погоре.

Не е само мотор колата има и други делови.

Океј нормално дека не се користат сите коњи при 1500-2000 обртаи и номално дека со подобар мењач и со уклучен темпомат колата троши помалку, ама сигурно не троши само 3.6 на 100, поготово не со уклучена клима. Можда грешам, ама 1.4 HDI би требало да биде поекономичен од 2.0 TDI барем на исти обртаи, е сега тоа што 1.4 HDI-то е спарен со таков мењач и моторот врти со 1000 обртаи плус на иста брзина во споредба со 2.0 TDI е друга приказна.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6643
Одг:
« Одговори #96 на: 04 Јули 2016, 13:49:09 pm »
Причекај некоја секунда да ти го пушти клипот од јутуб со 1.6тди и 2.0тди на отворено. Биди тука

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33921
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #97 на: 04 Јули 2016, 14:01:06 pm »
1.4 HDI би требало да биде поекономичен од 2.0 TDI барем на исти обртаи

Кај дизел моторите колку пооптеретен е моторот толку понеефикасен е. кај бензинците ефикасноста е иста во секој режим. Така да ако 2.0 е помалку оптеретен од 1.4, има логика да е и поекономичен.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54808
  • Махер
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #98 на: 04 Јули 2016, 14:49:02 pm »
1.4 HDI би требало да биде поекономичен од 2.0 TDI барем на исти обртаи

Кај дизел моторите колку пооптеретен е моторот толку понеефикасен е. кај бензинците ефикасноста е иста во секој режим. Така да ако 2.0 е помалку оптеретен од 1.4, има логика да е и поекономичен.

Секој мотор има график на неговата ефикасност. Кај дизел поголемо оптеретување носи и поголема економичност (во однос на силата). Но кога силата и онака е многу мала како на автопат или при нормално возење пресудни се обртаите. Еве пример:


Ако избегаш од обртаите џабе е оптеретувањето и мислењето. Кога моторот е околу 1500-2000 вртежи може да се очекува најниска потрошувачка. Ако е премал дизелот овој дел ќе му е дупка и бескорисен. Кај оние дизели во кои овој дел не е дупка колата е многу ефикасна. Катастрофа е за дизел да работи на 2500-3000 вртежи, кога нема потреба од сила. Само непотребно арчи гориво.

Зошто помалку? Поготово што 1.4 хди доаѓа со епски лош мењач сигурно е 2.0тди помалку.
Не се важни коњите, туку колку од нив користиш, во кој опсег на вртежи се наоѓаш, колку агррсивно се однесуваш со возилото.
Верувам 1.2тди да извади помала од пасатов потрошња заради добриот менувач во споредба со 1.4 хди и тдци како што постирав погоре.

Не е само мотор колата има и други делови.

Океј нормално дека не се користат сите коњи при 1500-2000 обртаи и номално дека со подобар мењач и со уклучен темпомат колата троши помалку, ама сигурно не троши само 3.6 на 100, поготово не со уклучена клима. Можда грешам, ама 1.4 HDI би требало да биде поекономичен од 2.0 TDI барем на исти обртаи, е сега тоа што 1.4 HDI-то е спарен со таков мењач и моторот врти со 1000 обртаи плус на иста брзина во споредба со 2.0 TDI е друга приказна.
Има логика, да. Ама колата е сосе мењач. Ако успее да нема турбо дупка на 1500-2000 обртаи и да има менувач кој ќе овозможи да работи во тој опсег ќе е поекономичен. Не гледам зошто да не би бил. Ете како и 1.2 тди што е поекономичен од 2.0 тди кога се на слични обртаи.

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2071
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #99 на: 04 Јули 2016, 20:42:13 pm »
Абе како не ви здосади 7 страни да мелете само за потрошувачката. Ебаве стипсите, власите, егејците...
Се извињавам на речник ама морав. Од сега више не ни ја отварам темава.

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5835
CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #100 на: 04 Јули 2016, 20:49:37 pm »
Абе и мене не ми е јасно баш, тој што има пари да купи ваков Пасат не би му значело многу дали колата му троши 4-5-6 литра. РЕАЛНО! Освен ако не е некој ептен каскатија. Треба да се поработи на оние малолитражните, малите количиња кои се најбројни во држвава да бидат поекоономични. Да можам да возам најнов Пасат и да се потресувам дали колата ми троши 4 или 6 литра или дека на пат за Охрид  ми потрошила 4 литра и тоа да ми е сатисфакција и главен муабет околу колата кога ќе ме праша некој ми е апсурдно. Дури смешно. Кого и да прашаш абе како колата задоволен си ќе ти рече добра е бе брат не троши многу. Да му ебам мајката не те прашав колку троши те прашав дали уживаш во колата.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #101 на: 04 Јули 2016, 20:54:38 pm »
Шо знам, ја кога ќе им кажам дека алфата е турбо бензинец, второ прашање им е потрошња, трето прашање или совет „што не и` стаиш плин?“

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4966
  • The Spartan General
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #102 на: 04 Јули 2016, 21:17:09 pm »
Шо знам, ја кога ќе им кажам дека алфата е турбо бензинец, второ прашање им е потрошња, трето прашање или совет „што не и` стаиш плин?“

Истиот муабет и на мене ми го вртат.   ;D ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен mk2b

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 241
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #103 на: 04 Јули 2016, 21:18:06 pm »
Абе и мене не ми е јасно баш, тој што има пари да купи ваков Пасат не би му значело многу дали колата му троши 4-5-6 литра. РЕАЛНО! Освен ако не е некој ептен каскатија. Треба да се поработи на оние малолитражните, малите количиња кои се најбројни во држвава да бидат поекоономични. Да можам да возам најнов Пасат и да се потресувам дали колата ми троши 4 или 6 литра или дека на пат за Охрид  ми потрошила 4 литра и тоа да ми е сатисфакција и главен муабет околу колата кога ќе ме праша некој ми е апсурдно. Дури смешно. Кого и да прашаш абе како колата задоволен си ќе ти рече добра е бе брат не троши многу. Да му ебам мајката не те прашав колку троши те прашав дали уживаш во колата.

Зошто? Зар не се доволно економични тие количиња?

Отсутен stef_stef

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 303
Одг: CARclub Hypermiling Тест: Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 Comfortline
« Одговори #104 на: 04 Јули 2016, 21:50:45 pm »
Зашто да не троши 3 литри на отворено?

Колку троши клима? 1 киловат преку сила. За 120 на авотпат стај уште 10кв преку сила потрошувачка. Ако моторот е ефикасен, кај е тука забуната?

Дизел има енергерска вредност лд 35МЈ/Л. Напраите една проста пресметка