Свашта. Се повеќе коли од фабрика излегуваат со плин. А тоа што вие го купувате најефтиниот турски/полски уред, монтирате кај приучени мајстори за тоа кој ви е крив? Си бара малку повеќе ангажман на почетокот да се намести како што треба и после само редовно одржување без никакви проблеми.
Јас веќе 50.000км на плин без ниеден проблем, Благоја веќе 160.000км на плин без никаков проблем, комшијава со 147 1.6 таксист на плин многу проблеми но ниеден поврзан со плинот. 10.000км си надмашил промена на филтер па после плинот ти бил крив и никад веќе? За се треба грижа и одговорност во животот, од кола, до деца, до жена, до компјутер, до куќа...Што и да запуштиш веќе нема да те сака.
hahahah me iznasmea Џонтра,nema covek sto poveke se grizi za kolata od mene eve iskreno ti kazuvam, da ja vidis ke reces ovaa kola sega e od salon izvadena odrzuvana i cuvana e kako ocite, sve na vreme smeneto i toa redovno.
Plinot e mesten vo plimont da receme strucni lica a ne kaj priuceni majstori ,i na kraj pak problemi
Tuka ima drugo nesto ne e do gazdata nekoj ne si ja zavrsil kako sto treba rabotata nekoj gi ispomesal rabotite ili ne se pogodila kolata drugo nema
неможеш да кажеш дека “не се погодила колата“... тоа глупост.. колата е еден куп железо обликувано и по некоја жичка за струја... а џонтра е у право... одржувај ја колата како што треба, и ке немаш проблем...
а исто така и за плинскиот уред е во право... тури кинеско турско полски уред, и ке имаш проблем... ако се сака квалитетен уред за 300+ евра, свети аранѓел со се свети петар, и алах до нив за сугестија и помагање, да се симнат од небото и да ти го монтираат, ти ке имаш проблем со плинскиот уред.. не одма, ама за брзо време... купи си реномиран бренд, проверен итн итн...
ако сепак имаш квалитетен плински уред, а сепак имаш проблем, тогаш кај механичарот да го бараш чарето.. или да го смениш механичарот... зашто повторувам, не е баш така како што најчесто и велиме сите “не се погоди“...